Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voileipäkakku ei ole nyky aikaa!

Vierailija
10.05.2010 |

Nykyisin tarjotaan suolapaloja,iso voileipäkakku on aika vanha juttu...

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin jotkut kuivat piirakat.

Vierailija
2/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin helppo ja hyvää. :) Me eletään mieluusti vanhassa ajassa. Silloin kaikki oli paremmin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota mieltä, mutta kukin tekee niinkuin itse parhaaksi näkee. Yllättävän hyvin ne voileipäkakut nykyäänkin kauppansa tekevät.

Vierailija
4/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä meidän suku pyytää saada aina kun jotkut juhlat!

Vierailija
5/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon voileipäkakku esim. kylmäsavustetusta kalasta on ihan sairaan hyvää. :)

Vierailija
6/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa olisi pian jotkut juhlat missä sitä tarjottaisiin...

Vierailija
7/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuritöinen että kaikki ei sitä jaksa tai osaa tai viitsi. Suolapalat on helpompia ja nopeampia. Eli oikeasti on kyse tekijöiden uusavuttomuudesta tai sen puuteesta, ei siitä onko joku modernia tai ei.

Vierailija
8/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunnollista, todella maistuvaa voileipäkakkua on liki mahdoton saada nykyaikana.

Vierailija
9/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meiltä ainakin tilataan edelleen tosi paljon voileipäkakkuja jopa ns parempiin piireihin :-)

Vierailija
10/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei sitten täytteet ole jotain trendikästä...

Vierailija
11/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en oo koskaan ymmärtänyt, miten voileivät ja kakku liittyy toisiinsa. En myöskään ymmärrä, kun jotkut tuntuu ajattelevan että voileipäkakku on ainoo suolanen mitä juhlissa voi tarjota. Mä en tykkää yhtään, ne on vaan outoja!

Vierailija
12/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kunnollista, todella maistuvaa voileipäkakkua on liki mahdoton saada nykyaikana.

suurin osa pitopalveluista saatavista onkin aika kuivia.

Vierailija
13/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksikin loppui lohikakku kesken!

Vierailija
14/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvä tekemään niitä. Nykyään ihmiset haluaa jotain trendikästä pikkusuolaista piperrystä josta tulee vieraat vaan kiukkuiseksi.

Vierailija
15/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakku on tosi hyvää, jos on hyvin tehtyä. Eikös kaikki retro ole nyt trendikästä? Voileipäkakkuhan on retroruokaa, jos mikä!

Ja pakkoko ihan kaiken on oltava jotain tämän hetken hittiä, juhlatarjottavienkin... Kysehän on kuitenkin vaan ruoasta, josta sitten jokusen tunnin päästä tulee p..kaa. Pääasia, että juhlissa on jotain hyvää suolaista ja makeaa tarjottavaa. Mitä väliä, mitä se on, kunhan hyvältä maistuu.

Vierailija
16/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja osaan tehdä voileipäkakkuja sekä pieniä suolaisia. Ei voileipäkakun teossa kauan mene jos osaa sen tehdä, mutta itse en niistä perusta. Suomalaisten tapa on junnata paikoillaan ja niin myös tässä asisassa. Kokeilunhalu puuttuu ja tarjottavat ovat aina niitä samoja tylsiä tarjottavia. Aika tylsää käydä useissa juhlissa, kun joka paikassa samat tarjottavat.

Itse teen joka juhliin jotain uutta tarjottavaa ja nytkin poikani puolivuotisjuhliin olen keksinyt uudet herkut tarjottavaksi.

suuritöinen että kaikki ei sitä jaksa tai osaa tai viitsi. Suolapalat on helpompia ja nopeampia. Eli oikeasti on kyse tekijöiden uusavuttomuudesta tai sen puuteesta, ei siitä onko joku modernia tai ei.

Vierailija
17/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä teen usein voileipäkakkua.

Siitä pidetään ja sitä syödään.

Vierailija
18/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä olen tenava kylässä saanut pahaa voileipäkakkua. Meillä ei myöskään äiti koskaan näitä tehnyt. Nyt myöhemmin olen maistanut hyvää voileipäkakkua ja kiinnostaisikin sellaisen tekeminen omiin juhliini.

Ei kukaan haluaisi minulle paljastaa parasta ohjettaan? Siinä ei saisi olla majoneesia, sillä en voi syödä kananmunaa (mutta munatonta majoneesiakin taitaa löytyä?). Ja kylmäsavulohi / graavilohi -versiot kiinnostaa kovin.

Nyt kaikki parhaat vinkit kehiin! Kertokaa myös miten vältän kaikki virheet joita aloitteleva voileipäkakkuilija voi tehdä.

Vierailija
19/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuiva voileipäkakku on kamalaa.

Vierailija
20/40 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain erilaista - voileipäkakkua! :D

Ei ole meidän suvun/kaveripiirin juhlissa näkynyt voileipäkakkua ainakaan 10 vuoteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi