Kasvatitko/kasvatatko kotonasi ihrapersettä?
Ihan järkkyä katseltavaa toi nykynuoriso (en minäkään kovin vanha ole,28v)..olin uimahallissa jossa oli ryhmä 16-18v (kouluryhmä?) naisia ja vaikka jotukut oli ihan normaalipainoisia niin perse ja reidet ihan täynnä selluliittia! 15 naisesta n.7 oli oli pullukampaa tapausta (te varmaan pitäisitte niitä muodokkaana),3 hoikkaa ja viisi hoikan ja läskin välimaastossa..
Kun minä olin nuori niin en minä muista ikätovereillani olleen noin paljon selluliittia,nuoruus meni ulkona liikkuen aamusta iltaan joten ei todellakaan neljän seinän sisällä hilluttu.Onko se niin että nykynuoriso ei enää liiku niin paljon tietokoneiden takia,kaverit on netissä ja samalla on kiva mussuttaa pullaa?Kuinka monen lapsi korvaa ulkoleikit tietsikalla?Ette kai te vanhemmat mahdollista tätä?
Mitä teidän nuoret,teinikäiset tytöt/pojat tekee vapaalla?
Kommentit (2)
että ne hoikat hyvän näköiset tytöt luistavat siitä uinnista, kun ovat niin tarkkoja ulkonäöstään. Sinne uimaan menee ne pikkupullukat mitäänsanomattoman näköiset tylleröt.
Ainakin pk-seudulla. Mun nuoruudessa 80-luvun maaseudulla oltiin normaaleja ja seinästä reväistyn näköisiä