Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ottaa miehen, niin ei pitäisi valittaa sen virheistä!

Vierailija
10.05.2010 |

Vrt. jos tekee lapset pienellä ikäerolla, ei saa valittaa -ketju... :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kaikkea suunnitella.

Vierailija
2/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä kenet nai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole valitettavaa mulla, onneksi! :))

Vierailija
4/8 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä etukäteen jo tietää mitä tuleman pitää kun miehellä on lapsia.

Vierailija
5/8 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki miehet on sikoja!!!

miestäkin voi kouluttaa ;)

Vierailija
6/8 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai otetaanko se mies vain siksi, kun kaikilla kavereillakin on?

Vierailija
7/8 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miellytä... Sen kun tietäisi. Tai miellytä ja miellytä, toki monikin asia miellyttää mutta ne perustavanlaatuiset ongelmat on ja pysyy ja vaikea niistä on valittaakaan kun on alusta asti sellainen ollut, ei siis ole mikään tullut yllätyksenä... Eli en voi valittaa. Ja erokin tuntuu hullulta kun itsehän olen toisen ottanut sellaisena kuin on, mutta ei näin vaan voi elää. Kai se on johonkin tilapäiseen mielenhäiriöön vedottava. Siis ihan aidosti ja oikeasti itsekin ihmettelen miksi minä, yleensä suht fiksuihin päätöksiin pystyvä ihminen, olen näin valinnut...

Vierailija
8/8 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika meni eteenpäin ja opin samalla tuntemaan itseäni paremmin. NYT tiedän, kuka olen ja millaisen miehen haluan, kenelle pystyn eniten antamaan ja keneltä eniten saamaan.

Ja ihmeitten ihme! Tällainen mies ON kuin onkin olemassa!! Olen itse erittäin avoin arvomaailmaltani enkä nyt aikuisena haluaisikaan sellaista parisuhdetta, johon olisin väistämättä päätynyt (ja päädyinkin useamman kerran) nuorempana. En voi sietää mustasukkaisuutta enkä toisen kahlitsemista, enkä näin ollen ole perinteisen liiton kannalla.

Tässä ihanassa miehessä, kuten meissä kaikissa, on toki myös vikoja. Hänellä ne vaan eivät ole sellaisia, etten niitten kanssa voisi elää. Tämä mies rakastaa naisia! :-) Ja hänellä tulee niitä aina olemaan. Tälläkin hetkellä hänellä on minun lisäkseni vaimonsa. Yksikään nainen ei koskaan voi häntä kokonaan saada. Ja se on mulle ihan ok.

Nautin aivan valtavasti siitä miten ihanalta tuntuu kun on löytänyt sielunkumppanin! Miehelle oli tosinensin vähän vaikeaa kun mulle tuli ensimmäinen muu suhde, mutta koska hänelläkin niitä saa olla, niin tottakai mullakin ja on mukisematta, nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi