Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siwassa lappu luukulla, myyjä kahvilla. Pistäkö oman kahvin ajaksi kakarat pihalle?

Vierailija
10.05.2010 |

Vai mitä ehtoja on neuvoteltu kotiäitien työehtosopimukseen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin yksin töissä. Niin se vain on. Sinä itse teet taas sopimuksesi lastesi kanssa.

Vierailija
2/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole työsuhteessa kehenkään. Miksi sillä siis pitäisi olla työehtosopimustakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sun asiasi. Mutta eikö sun mielestä Siwan myyjä saisi mennä edes vessaan jos on yksin töissä?

Vierailija
4/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan ettei taukonsa kestänyt kun hetken aikaa. Mieti jos vaikka muut työntekijät sairaina -> yksin pitää kauppaan auki. PAKKO siinä on jossain välissä vessassa käydä ja ehkä haukatakkin jotain -> tavaraa lähtisi aika paljon kävelemään jos esim. nuorisoporukka huomaa ettei myyjää missään ja tupakat, karkit, kaljat hyllyissä ilman vartiointia.

Vierailija
5/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat, joihin liittyy työ. Kotityöt jäävät ensimmäiseksi pois tehtävien asioiden listalta ja käytän niihinkin kuluvan ajan kahvitteluun.

Minä olen ensisijassa lasteni hoitaja, en kotini hoitaja. Ukko voi tehdä kotityöt, koska on saanut töissä levätä ja pitää lakisääteiset tauot.

Vierailija
6/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiat, joihin liittyy työ. Kotityöt jäävät ensimmäiseksi pois tehtävien asioiden listalta ja käytän niihinkin kuluvan ajan kahvitteluun. Minä olen ensisijassa lasteni hoitaja, en kotini hoitaja. Ukko voi tehdä kotityöt, koska on saanut töissä levätä ja pitää lakisääteiset tauot.

Mutta kyllä silti oletan, että sinäkin siinä kodissa asut, joten kyllä sulle puolet hommista kuuluu.

Vierailija
7/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä taukoja kuin siwan kassa. Olin kaupalla 18.06 ja ovessa oli lappu että myyjä palaa klo 18.15.

Siinä ajassa kakarani olisivat ehtineet teloa itsensä sairaalakuntoon jos keskenään olisivat.

Vierailija
8/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minä valmistan ruuan, mies tiskaa. Minä pesen pyykit ja ripustan ne, mies pesee lattiat jos ne on sen mielestä liian paskaiset. Imuriin en tartu, ukko tekee sen ihan itse kun vahtii vainoharhaisesti ettei sorasta tule naarmuja parkettiin.

Se ikkunoita ei mun mielestäni tarvitse koskaan pestä, en siis pese niitä.

Vessassa voin pytyn reunan pyyhkäistä, mies peskööt lattiat ja lavuaarit.

Vierailija
9/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä taukoja kuin siwan kassa. Olin kaupalla 18.06 ja ovessa oli lappu että myyjä palaa klo 18.15. Siinä ajassa kakarani olisivat ehtineet teloa itsensä sairaalakuntoon jos keskenään olisivat.

No, se on sinun vastuusi, ei kenenkään muun. Onko tuo sinusta pitkä tauko? Just ehtii hörpätä kupin kahvia ja käymään vessassa ja sitte tyakas katteleen tympääntyneitä av-mammoja, jotka nyt joutui odotamaan sitä jauhispaketin ostoa.. Voih!

Vierailija
10/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkiä taukoja kuin siwan kassa. Olin kaupalla 18.06 ja ovessa oli lappu että myyjä palaa klo 18.15.

Siinä ajassa kakarani olisivat ehtineet teloa itsensä sairaalakuntoon jos keskenään olisivat.

vaikka ovat ilman valvontaa. Pärjäähän ne yön ylikin ihan keskenään.

Vierailija
11/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan elämää. Vai meinaatko että Siwan kassa saa palkkaa myös kotona lastensa ja kotinsa hoidosta?

Vierailija
12/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä sun pennut?

Vierailija
13/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitaamattomalle pihalle? Siwan kassalle maksetaan kaupan hoidosta ja minulle lasteni hoidosta. Eipä kärsi pitää 15min kahvitaukoja lappu luukulla. Vaihtaisin koska tahansa kotiäitiyden siwan kassan hommiin, olis edes oikeat tauot.

Vierailija
14/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aitaamattomalle pihalle? Siwan kassalle maksetaan kaupan hoidosta ja minulle lasteni hoidosta. Eipä kärsi pitää 15min kahvitaukoja lappu luukulla. Vaihtaisin koska tahansa kotiäitiyden siwan kassan hommiin, olis edes oikeat tauot.

eiköhän sulle nyt niitä taukoja päivän mittaan järjesty, jos vähän aivojasi käytät..

t.7v kotiäitinä, eikä ole helpot lapset, en nyt jaksa sääliä sinua enempää..

Vierailija
15/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä neuvolassa voisivat auttaa? Et vaikuta olevan kunnossa :(

Vierailija
16/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ostikko ja kysymys liittyy toisiinsa?! paitsi kerrankin huomasin kaikki kirjoitusvirheet.

Vierailija
17/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwassa lappu luukulla, myyjä kahvilla. Pistäkö oman kahvin ajaksi kakarat pihalle? Vai mitä ehtoja on neuvoteltu kotiäitien työehtosopimukseen.

Luuseri! Älä vingu.

Kaupan kassakin ansaitsee tauon.

Jos moinen ei sinulle sovi niin mene toiseen kauppaan -ai niin, eihän se käy! Ei sinulla ole autoa kun olet niin huolissasi ILMASTONMUUTOKSESTA... eikun sinulla ei ole rahaa. Joo, niin se olikin.

Olisiko kannattanut opiskella eikä vaan haistatella vittua opettajille ja vetää röökiä kajalit poskella. BUHAHAHAHAAAAAAAAA!!!!

Vierailija
18/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko ylivoimaisen vaikeaa, jos on niin et kyllä voi olla töissä siwassakaan!

Vierailija
19/42 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajattele: jos olisit siwan kassa ja sairastuisit saisit sairastaa ihan rauhassa kotona tekemättä työtä!!

Työajat ovat säntilliset, ei suinkaan tarvitse olla asiakkaiden armoilla 24/7, kukaan ei (paitsi ehkä joku kiukkuinen av-mamma) oksenna sun päälle eikä nipistele. Sun ei tarvi olla monitoimikone, vaan ihan vaan kaupan kassa. Ja siitä maksetaan moninkertaisesti lastesi hoitoon verrattuna!!

Vierailija
20/42 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta S-Marketissa oli 12 minuutin kahvitauot! Jos sun elämäs menee ihan sekaisin siitä, että Siwan täti istuu vaikka kakkosella sen 10 minsaa niin muuta isojen kauppojen läheisyyteen, siellä on omat tauottajat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi