Otatteko miehet aina sormuksen sormesta kun olette viihteellä?
Oma mies narahtanut useamman kerran kotiin tullessaan sormus taskussa ja kaverinsa samoin.
Miksi?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Sormus sormessa saa helpoiten yhden yön juttuja, kun naiset näkevät, etten ole parisuhteen perässä. Siksi sinkkunakin ollessa sormus sormessa.
Lisäksi sormus on laadun tae. Naiset ilmeisesti ajattelee, että kun ton on joku testannut ja kelpuuttanut, niin ei se ihan huono voi olla. Ilman sormusta oleva taas tulkitaan hylkiöksii, johon ei kannata sekaantua edes yhdeksi yöksi.
Ilmeisesti ap:n mies haluaa välttyä iskuyrityksiltä ja pysyä uskollisena. Tai keskittyä rauhassa oluen juontiin.
En tietysti ota. Kun on sormus sormessa, niin silloin on paras vienti naisten suhteen. Jostain syystä naiset lähestyy panomielessä, kun on sormus sormessa.
Sormusta en ole pitänyt kuin omien tai appivanhempien ollessa paikalla, kun sormella ollut taipumusta välillä turvota yllättäen. Ei se kyllä naisten kiinnostukseen ole vaikuttanut suuntaan eikä toiseen. Jos olisi ollut satunnaista kiinnostusta, seuraa olisi löytynyt helposti.
Vierailija kirjoitti:
enpä paljon käy kyllä viihteelläkään. Toisaalta luulen, että jos joku nainen minua haluaa, tuskin sormuksella paljon merkitystä on. Olen ehkä vaan enemmän "hard to get"
Mä olen vain Hard 😃
Hmm... Kun ollaan yhdessä liikkeellä ja mies yrittää vokotella muita, niin kyllä se paremmin on menestynyt ilman sormusta. Parit tosi tylyt pakit tullut sormuksen kanssa, myös siis ihan kaljat naamalle.
En ole naimisissa, mutta laitan yökerhoon mennessäni sormuksen sormeen, ja jos nainen kysyy, valehtelen olevani naimisissa. Paras saanti sillä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm... Kun ollaan yhdessä liikkeellä ja mies yrittää vokotella muita, niin kyllä se paremmin on menestynyt ilman sormusta. Parit tosi tylyt pakit tullut sormuksen kanssa, myös siis ihan kaljat naamalle.
...??? Miksi sun mies vokottelee muita naisia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...??? Miksi sun mies vokottelee muita naisia ?
Koska se kiihottaa minua. Vuorotellen vokotellaan, minä vieraita miehiä, hän vieraita naisia. Sytytään semmosesta.
ONNEKSI ET OO MUN MIES!
EI OIS SULLA MITÄÄN ASIAA!
KYLLÄ SE JUMALAN KUUES KÄSKY ON VAHVA!
ÄLÄ TEE HUORIN!
En ota pois. Sormus houkuttaa naisia kun siitä näkee, että on jo kelvannut jollekin 😁 Sinkkumiehen kannattaa myös laittaa sormus niin alkaa naiset lähestyä 😉
Pidin vihkisormusta muutaman kuukauden kunnes lopetin käyttämisen turvallisuussyistä. Kävi kilittäin niin että rakennnustellinkiltä alas tullessani jäin likituskiilaan sormuksesta kiinni, jonka seurauksena kaaduin ja jäin sormuksesta roikkumaan. Ohuehko sormus onneksi katkesi heti, muuten olisi kyllä sormelle käynyt huonosti. Nykyisin kun työ on enemmänkin toimistotyötä on vaimo välillä vihjaillut että voisin käydä sormuksen korjauttamassa ja psitää sormeen. Vaikeaa se voi olla kun 10 vuotta olen ehtinyt paljain sormin vipeltämään .
Kun haluan pettää niin otan sormuksen pois. Mulla on tapana ottaa sormus pois kun mä lähden työkaverin kämpille paneen työkaveria.
Vierailija kirjoitti:
Häpeää sua, luulen. Jätä se.
+ sika
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa on lähes täysin varattujen markkinat. Näkee paljon "pariskuntia" joilla molemmilla sormukset mutta kilometrin päähän näkee että eivät ole naimisissa keskenään..
Mistä sä näet, että he eivät ole oikeasti pariskuntia keskenään?
En. 1. Olen sinkku. 2. Pidän sormusta etusormessa.
Miks kukaan ei sano, et sil on varmaan pieni muna. Eiks se kommentti pidä lisätä jokaiseen ketjuun.
Naiset kiinnostuu enemmän jos on sormus. Indikaattori siitä, että on kelvannut jollekulle.