Paljonko maksaisit tällaisesta matkasta?
Lennot Istanbulin kautta Hong Kongiin. Siellä vietetään 3 yötä 4* hotellissa (mm. Disneyland, shoppailua, hyvää ruokaa). Sen jälkeen lento Phuketiin ja siellä 11 yötä 4* huvilassa, jossa on oma uima-allas. Paluu taas Hong Kongiin ja siellä 2 yötä 4* hotellissa. Lento Istanbulin kautta kotiin. Hong Kongissa hotelleihin ei kuulu aamiainen, mutta Phuketin huvilassa aamiainen tullaan kokkaamaan joka päivä omaan keittiöön.
Matkustusaika 22.12. - 9.1. PAljonko arvioit hinnaksi tai olisit itse valmis maksamaan tällaisesta paketista:-)??
Kommentit (7)
suosin suoria lentoja ja kunnollista perillä oloa, niistä olen valmis maksamaan paljonkin.
Istanbulin välilasku pois, muutama päivä hong kongissa mennen tulleen on myös typerää. Pysähtykää kunnolla mennessä hong kongissa ja sitten phuketiin ja sieltä suoraan takaisin, on paljon järkevämpää niin.
mutta tämä matka on kasattu niin, että mahdollisimman halvalla päästään:-) Eikä mua haittaa ainakaan näin etukäteen tuo edestakas reissaaminen...
siihen sitten disneyt, ruuat ja shoppailut päälle.
saisko vielä pari tarjousta, niin paljastan sitten, paljon itse maksan...?
niin vois olla luokkaa tonni per nuppi, Sen verran itse voisin maksaa.
Villihkö veikkaus. Itse en jaksaisi tuollaista matkaa. Just pari kk sitten reissattiin 2½ viikkoa Thaimaa-Malesia-akselilla, vaihtaen kohdetta viidesti.
mutta joulu saattaa kyllä nostaa hintoja.