Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suuttuikohan appiukko minulle nyt?

Vierailija
10.05.2010 |

Monet kerrat ovat pyytäneet minua, miestäni ja 3kk vauvaamme mökille (n.200km)

Vauva ei tosin tykkää pidemmistä matkoista ja jopa kauppaan meno on välillä yhtä tuskaa, kun itkee ja kitisee.

No taas kerran appiukko sitten sanoi suoraan että nyt sitten mennään perjantaina mökille meidän autolla kun siihen mahtuu kaikki.

Hän niinkuin olettaa että se käy meille ja sanoo sen suoraan että nyt mennään eikä kysy kävisikö tämä.

Vauvamme rupeaa nukkumaan siinä 17.30-18.30 yöunille jo ja mieheni pääsisi töistä perjantaina vasta 18.15.. matkaan tulisi varata sitä aikaa reilusti vauvan takia joten minä sitten kirjoitin aamusta appiukolle viestiä tästä ja sanoin että on parempi jos katsotaan vielä muutama kuukausi ja mennään sitten kun on tosi lämpöistä ja vauva jaksaa istua autossa pidempiä matkoja.

No hän ei ole soitellut takaisin ja mietin onko siitä oikeus sitten suuttua?

Mökki on kuitenkin keskellä ei mitään ja se tulee lämmittää sinne mennessä yms.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän loukkaantuu ja on ymmärtämättä! Ei kai se välejäkään voi katkaista jos joskus teidät vieraakseen haluaa ja lastenlastaan haluaa nähdä.

Jos tanssit pillin mukaan, tulet tekemään sitä aina.

Vierailija
2/2 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä olen aina hymyillyt hänelle kun sanoo tällaista ja sitten jälkeenpäin sanonut miehelleni että ilmoittaa ettei käy.

En jotenkin viitsi tai halua sanoa pahasti kellekään hänen sukulaiselleen, mutta nyt piti kyllä sanoa jo suoraan itse kun viikosta toiseen sama jatkuu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla