Helvetin vaikeita nämä varmennuksen laskutehtävät
Kommentit (30)
vastaamatta, kun oli niin hankala tehtävä. Toivottavasti nyt helpompi...
Mulla on laskukone tässä vieressä, mutta kun ne tehtävät ei ole numeroina niin pää menee ihan sekaisin. Kyllä on palstailusta tehty vaikeeta, ei yhtään rentouttavaa enää!
filtteröimällä kaikkein mökkihöperöimmät mammat pois.
Tämähän törkeätä : (
Kouluvosistani o njo vuosikaudet enkä voi muistaa mitä on yhdeksän plus kolme =(((((
tehtävän näkee ennenkun alkaa kirjoittamaan. Jos on liian vaikea niin voi kokeilla uudestaan jos saisi helpomman tehtävän.
Ei tänne enää pysty kirjoittamaan sadan tunnin univelassa, kun on siinä kunnossa, että kävelee päin seiniä. Täältä katoaa kohta kokonaan äitiyden väsynein puoli.
Niin ja tietty riittävässä kännissä vastailukin tulee hankalaksi.
Multa tää kysyy, että paljon on yhdeksän plus seitsemän! Mitä mää sanon? Mitä????
mielestäni on nuo laskut, joissa mennään negatiivisuuden puolelle. Miten mä muka voi vähentää kahdeksan yhdestä, kun ei mulla ole kuin yksi, niin vähennäpä kahdeksan. Jos vaikka miettii suklaapatukoina, eli mulla on yksi suklaapatukka joista pitää syödä kahdeksan... aaarghhh tulen hulluksi.
tukiopetuskursseja. Tästä ei pääsekään tuurilla läpi, niin kuin inssiajosta.
mielestäni on nuo laskut, joissa mennään negatiivisuuden puolelle. Miten mä muka voi vähentää kahdeksan yhdestä, kun ei mulla ole kuin yksi, niin vähennäpä kahdeksan. Jos vaikka miettii suklaapatukoina, eli mulla on yksi suklaapatukka joista pitää syödä kahdeksan... aaarghhh tulen hulluksi.
et oo tosissas...
et oo tosissas...
Tää on vakava paikka!
et oo tosissas...
Tää on vakava paikka!
johon laitat nolla keskelle ja vasemmalle miinus luvut (-1, -2 jne) ja oikealle plussat, siitä on helppo kattoa.
ei, kun sanalllisia tehtäviä.