Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko elämäsi ollut koskaan kuin saippuaoopperaa?? ov

Vierailija
29.04.2010 |

Sanovat, että elämässä tapahtuu ihmeellisempiä asioita, kuin missään leffassa tai kirjassa. Onko sinun elämässäsi koskaan ollut aikoja tai tapahtumia, joista olis saanut hyvän elokuvan, tv-sarjan tai kirjan? Kerro!! :-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öysin elämäni rakkauden eli tämän hetkisen aviomieheni ja lasteni isän, juurikin näin. Eli siis itse menin naimisiin ja hyvin pian( 1vko) rakastuinkin aviomieheni siskon kihlattuun... tulihan tuosta soppa mutta rehellisiä oltiin omille tunteille...

Totesi tuolloin äiti ettei tarvitse saippuoopperoita katsella tv:stä kun tytär järjestää :)

Vierailija
2/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rakastunut rakastajaani, joka on siis naimisissa. Hän esitteli mut vasta tapaamalleen miehelle, joka vakuuttui välittömästi, että olen hänen Elämänsä Nainen. Rakastajani tuli hirveän mustasukkaiseksi, kun tajusi, että tykästyin (itsellenikin yllätyksenä) tähän toiseen mieheen. Minä sinkkuna saan tapailla molempia ja tapailenkin. Rakastajan vaimo on raskaana ja hän haluaa entistä enemmän miehen huomiota, ja mies taas haluaa viettää enemmän ja enemmän aikaa kanssani koska huomasi vasta toisen miehen tultua kuvioihin, että on rakastunut muhun. NYT hän haluaisi antaa mulle lapsen! "Toinen mieheni" on 13 vuotta nuorempi ja aivan ihana hänkin, mutta hän ei tiedä rakastajastani.. eikä ikääni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eroamassa miehestäni (avioero astui voimaan muutama viikko tapahtuneen jälkeen, mutta asuimme vielä virallisesti saman katon alla), kun jouduin sairaalaan äkilliseen leikkaukseen. Olin raskaana uudelle miesystävälleni. Ex-mieheni tiesi miesystävästä, mutta ei sitä, että olen raskaana. Sekä ex-mieheni että miesystäväni olivat tahoillaan työmatkoilla. Säädin sairaalassa tuskissani leikkausta odotellessa lapsien hoitoa yms. ja kun olin sitten vihdoin saanut jotain tujumpaa lääkettä ja pahin kipu helpotti hetkeksi, kävelee anoppi sisään huoneeseen. Tiesin, että ex-mieheni ei ollut kertonut äidilleen, että hän on kohta ex-anoppi. (Olin monta kertaa sanonut, että ehkä kannattaisi pikku hiljaa kertoa.) No ei tässä muuten mitään, mutta tämä tuleva ex-anoppi sattui olemaan sairaalassa töissä sillä osastolla, jonne minut oli tarkoitus siirtää leikkauksen jälkeen!!! Tokkuraisessa päässäni tajusin, että hoitajana hän näkee papereistani, että olen raskaana ja luulee saavansa uuden lapsenlapsen!!! Yritin siinä sitten olla ihan, kun ei mitään.

Minut leikattiin yöllä ja kun seuraavana aamuna heräsin, odotin paniikissa, koska se tuleva ex-anoppi tulee sinne huoneeseen. Oli sanonut olevansa töissä myös seuraavana päivänä. No, ei näkynyt, mutta miesystäväni soitti ja kertoi käyneensä illalla mielenkiintoisen puhelun hoitajan kanssa, joka oli tiukannut häneltä kovasti, kuka se sinä oikein olet ja miksi tämän potilaan asioista soittelet, kun sehän on naimisissa sen toisen tyypin kanssa. Suorapuheisena tyyppinä miesystäväni oli kertonut, että niin on, mutta ei ole kauaa. Puhelu järkytti tulevan ex-anopin siinä määrin, että tämä otti sitten saikkua eikä tullut onneksi hoitamaan minua. Elin pitkään epätietoisena siitä, oliko hän ehtinyt nähdä papereistani, että olen raskaana.

Tilanne jatkui tästä vielä hyvin mielenkiintoisena, mutta nyt kun tästä on jo aikaa, olen ihan ok väleissä ex-anoppini kanssa.

p.s. Tutuille terkkuja! Hävetkää, että tekin olette täällä :D

Vierailija
4/6 |
29.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löysi elämänsä rakkauden, joka tosin sattui olemaan raskaana omalle miehelleen. Tajusin suhteen aika pian, kun mies tyhmyyksissään hehkutti naisen ihanuutta mulle. Ei ihmetellyt, miksen ollut vihaisempi - no, koska itellänikin oli suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Turha varmaan sanoa, että mun ja oman miehen avioliitto oli täysin karilla. Kun sain vahvistuksen miehen "suuren rakkauden" olemassaolosta aika yllättävältä taholta, nyysin miehen puhelimen ja soitin siitä suurelle rakkaudelle itselleen. Ajankohta oli ilmeisen huono, koska heillä oli juuri meneillään kuopuksen ristiäiset. Jälkikäteen harmittaa, etten mennyt paikan päälle ihan itse. Ois varmaan yltiöuskonnolliselta ja komeista kulisseista tykkäävältä anopilta mennyt kaffet väärään kurkkuun. Kaikenlaista muutakin oli, siinä määrin että moni alkoi nauraa kun kuvailin tarinan absurdeimpia käänteitä. Sanottakoon vielä, että tämä ei ollut edes mikään wt-keissi. Sattuu sitä paremmissakin piireissä.

Vierailija
5/6 |
30.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plajon seesteisemmäksi ja arkisemmaksi olisin elämääni kuvitellut.

Vierailija
6/6 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä siitä kirjan saisi.