Olipa "tyylikäs" korkkareilla menijä :)
huh, lompsi kuin saappailla ihanilla valkoisilla saapikkailla.
Ei kai kukaan kavereista ole raaskinut sanoa että opettele kävelemään niillä ennen kuin ihmisten ilmoille menet.
Kommentit (8)
Itse pidin kummitytölle (13v) "saarnaa" että alkaa opetella korkkareilla kävelyä pikkuhiljaa, ettei sitten kun ne on joskus "pakko" laittaa jalkaan, käy niin että ei osaa kävellä niillä ollenkaan.
Korkkareilla kävely on kyllä yllättävän vaikea taito, ainakin kun katsoo miten niillä koikkelehditaan pitkin katuja.
Onneksi itse oikeasti osaan kävellä korkkareilla, kunhan pohjat vain on kunnolliset.
eihän korkkareilla mitenkään erikseen erityisllä tavalla kävellä. Ihan tavallisesti. Te ootte varmaan itse niitä naurettavasti sipsuttavia, kun tiedän täytyy erikseen "opetella" kävelemään korkkareilla.
ei ole jalka samassa asennossa kuin lenkkareilla hiihdellessä.
voi tykätä korkkareista :D
Onneksi ei kaikkea kyllä tarvitsekaan ymmärtää :)
eihän korkkareilla mitenkään erikseen erityisllä tavalla kävellä. Ihan tavallisesti. Te ootte varmaan itse niitä naurettavasti sipsuttavia, kun tiedän täytyy erikseen "opetella" kävelemään korkkareilla.
ihan ehdottomasti pitää opetella kävelemään, toisilta se vaan onnistuu nopeammin kuin toisilta. Mutta suosittelen kotioloissa kokeeksi koikkelehtimista ennen kokkareille menoa.
niin on sekin, kun joku kävelee korkkareilla astuen koko jalalla suoraan maahan. ei siis kanta ensin vaan koko jalan täräyttäen kerralla.