Kukaan ei tajuettä kun mä eroan nyt miehestäni en halua lasta mukaani
Kommentit (13)
mutta jos ei ole, niin toivottavasti miehesi on hyvä isä ja haluaa lapsenne! sinä olet itserakas paska, ja todella huono äiti näköään...
Mutta kai tällaista voi olla olemassa ihan oikeastikin. Minusta asia on ok. Jos haluaa ja pystyy jättämään lapsensa, silloin kiintymmyssuhde ei ole ihan kohdallaan tai äiti on niin lopen uupunut ettei pysty enää olemaan "tarpeeksi hyvä" vanhempi. Toivottavasti lapsen isällä on asiat ok ja lapsi saa turvallisen lapsuuden hänen avullaan.
miehesi haluaa, sillä on varmasti parempi lapsellesi kun sinä. Ja maailma nyt on vaan sellainen että joskus lapselle parempi vanhempi on isä ei äiti. ei se ole sen ihmeempää.
Miksei nainenkin saisi noin ajatella.
Jos lapsellasi on hyvä isä, niin mikä ongelma tämä on. Eipähän tule niitä toimimattomia vuoroviikkosysteemejä, vaan lapsi saa pysyvän kodin.
Tietenkin ero on aina lapselle kriisin paikka, mutta kun se ero nyt kuitenkin tulee, niin asiaa on turha enää murehtia.
eikä mies antanut tehdä aborttia nyt kun meille ero tulee niin saa jäädä yh-isäksi
Mieshän on ihan täysin normaali jos hylkää erotilanteessa lapsensa, mutta jos nainen tekee samoin, on hän julma, itsekeskeinen ja epäonnistunut...
Mutta kai tällaista voi olla olemassa ihan oikeastikin. Minusta asia on ok. Jos haluaa ja pystyy jättämään lapsensa, silloin kiintymmyssuhde ei ole ihan kohdallaan tai äiti on niin lopen uupunut ettei pysty enää olemaan "tarpeeksi hyvä" vanhempi.
ihmettelen sinua. Äiti kantaa lasta 9kk ja biologisesti on lähempänä lasta kuin isä. Äidin suhde lapseen normaalisti kehittyy jo raskausaikana. Jos kiintymyssuhde syntymän jälkeen kehittyy normaalisti, äiti ei voi jättää lastaan, se on fakta. En tarkoita että isä ei voi olla ykkösvanhempi, varmasti voi, ja hyviä isiä on paljon, jotka rakastavat ja kantavat vastuun hienosti, vähintään yhtä hyvin kuin äidit. Sitä en vaan ymmärrä, miten äiti saattaa jättää lapsensa??? Se on käsittämätöntä itsekeskeisyyttä, kehittymättömyyttä, vastuunpakoilua ja/tai mielenterveysongelmaa. En puolusta miehiä, jotka jättävät perheensä.Naisena ja äitinä osaan vain ajatella naisen kannalta ja tuntuu todella pahalta, että sinunlaisiasi äitejä on. Ja aivan totta, haluan syyllistää sinua ihan tarkoituksella ajattelemaan oikeasti lapsesi ainutkertaisuutta. Lapsuus on yllättävän nopeasti ohi ja mitä lapsesi silloin sinusta ajattelee.
Teet niinkuin parhaaksi näet. Itse olin välillä antamassa huoltajuutta lapsen isälle, koska oli niin rankkaa välillä ja minulla oli todella kauhea olo usein. Nyt tyttö 6-vuotta ja asuu edelleen kanssani. Helppoa ei ole ollut, mutta vahvempana seisotaan.
ei tarvitsekaan ymmärtää ratkaisuasi. Pääasia, että ratkaisu on juuri teidän perheenne tilanteeseen sopiva.
silloin, kun sen lapsen teki...
No ehkä lapsen onkin parempi isällään jos äiti ei osaa ottaa vastuuta.