Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele imetystyynyä! Mitä eroa isommilla ja pienemmillä? (muuta kuin koko ;))

Vierailija
09.05.2010 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihastunut :) mietin juurikin sen isomman ja pienemmän välillä, että kumman sitä hankkisi...

ap

Vierailija
2/3 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen. Muoto ja materiaali ovat säilyneet hyvinä runsaasta käytöstä ja pesuista huolimatta. Meillä on "original" malli, eli taitaa tarkoittaa tuota "pientä". Meinaan ostaa ehdottomasti sen isommankin myös piakkoin tälle toiselle kierrokselle, koska ainakin meidän suht pitkälle lapselle tuo pienempi jäi jo 3-4 kuukauden iässä pieneksi. Siis kun imetin tyynyn kanssa milloin missäkin (mm. tässä ruokapöydän ääressä AV:lla surffaten), niin tyyny ei tuntunut enää riittävän tukevalta, kun lapsen jalat roikkui reunan yli. Ehkä nyt jos siis ostaisin, niin ostaisin suoraan sen isomman. Meillä myös mies käytti tyynyä, kun piti vauvaa sylissä ja myöhemmin syötti tuttipullosta, joten isompaa tyynyä olisi todella kaivattu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras imetystyyny on Doomoo merkkinen. Siitä on iso ja pieni tyyny myytävänä. Isommalla saat paremmin erilaisia asentoja aikaiseksi + se käy hyvin loppuraskauden unikaveriksi.

Pienemmällä tyynyllä imettäminen onnistuu myös hyvin mutta minä ainakin tykkään, että voin tukea milloin mistäkin asentoani ja isolla se onnistuu aina hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan