Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistätkö lapsesi päivähoitoon jos on 37,2 lämpöä, ääni käheä ja kurkku kipeä yms?

Vierailija
09.05.2010 |

Vähän väsähtänyt, mutta toisaalta leikiskeleekin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aamulla on tuon verran lämpöä, koska se yleensä iltaa kohti nousee. Jos taas illalla on tuon verran mutta aamulla enää ei, ja lapsi on niin kovasti piristynyt yön aikana, että itse haluaa mennä niin veisin. Meillä nuorin on jo eskarissa, joten osaa sanoa onko sairas. Pienenä en vienyt, jos oli edellisenä päivänä yhtään ollut lämpöä.

Vierailija
2/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa kuitenkin ulkoillaan monta tuntia päivässä ja meidän koululaisella on koulumatkakin melkein 3 km, jonka kävelee molempiin suuntiin. Jäisivät siis ehdottomasti kotiin lepäämään.

Itse sen sijaan saattaisin omaan leppoisaan toimistotyöhöni mennäkin vastaavassa kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipeänä olevaa lasta saa viedä mihinkään.

Vierailija
4/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun ei kiinnosta tartuttavuus. Tuohan on tauti pahimmillaan päällä, taatusti tartuttaa koko muun jengin. Eikä varmaan ole kiva lapsellakaan olla kipeänä hoidossa! huh...

Vierailija
5/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en saa noilla oireilla lääkäriltä sairauslomatodistusta, jonka tarvitsen voidakseni olla lapsen kanssa kotona. En tiedä minkälaiset järjestelyt niillä on, jotka ilman lääkärintodistusta voivat jäädä kotiin hoitamaan lasta? Lapsi virikehoidossa, äiti kotona?

Vierailija
6/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän itsekästä ja ajattelematonta. Minä itse asiassa jätän huomennakin kotiin, vaikkei ole varsinaisesti kipeä, mutta on niin räkäinen. Ja ei, en itse jää kotiin, meillä mummo tapaa hoitaa sairastumiset. Ja pienikin kuume on minusta ihan ehdoton syy jättää kotiin.

Vierailija
7/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri antaa todistuksen jos on kuumetta ja tiedoksi, että yli 37 asteen on kuumetta.

Vierailija
8/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävän itsekästä ja ajattelematonta. Minä itse asiassa jätän huomennakin kotiin, vaikkei ole varsinaisesti kipeä, mutta on niin räkäinen. Ja ei, en itse jää kotiin, meillä mummo tapaa hoitaa sairastumiset. Ja pienikin kuume on minusta ihan ehdoton syy jättää kotiin.

kaikilla ei ole mummoa eikä muutakaan "varahoitajaa". Eli kivat sulle, mistäs meille saatais?

Vierailija
9/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri antaa todistuksen jos on kuumetta ja tiedoksi, että yli 37 asteen on kuumetta.

voitko tulla kertomaan tuon meidän omalääkärille? Hänelle kun vasta 38 astetta on kuumetta.

Vierailija
10/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisi olla niin pöljä lääkäri. Musta tuntuu, että sä nyt vain haluat esittää, että tilanne on mahdottomampi kuin onkaan.

Vierailija
11/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että voisi olla niin pöljä lääkäri. Musta tuntuu, että sä nyt vain haluat esittää, että tilanne on mahdottomampi kuin onkaan.

kyllä se nyt vaan niin on, olen kysynyt ja kuulemma vain vastasyntyneellä (alle 3 kk vanhalla) on kuumeen raja 37,5, siitä ylöspäin se on 38. Mutta tämähän on av:n ikuisuus-jankutuksenaiheita.

Vierailija
12/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei onneksi tarvi lähteä kipeän lapsen kanssa lääkäriin vaan voidaan huilata kotona, 3 päivää saa olla pois töistä hoitamassa.

Vierailija
13/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meidän esikoisella on lämpöä 37 niin se on ihan oikeasti kipeä. Samoin minä samalla lämmöllä. Kaikille ei vaan kuume niin helposti nouse. Normaalilämpö on jotain 36,6.

kyllä se nyt vaan niin on, olen kysynyt ja kuulemma vain vastasyntyneellä (alle 3 kk vanhalla) on kuumeen raja 37,5, siitä ylöspäin se on 38. Mutta tämähän on av:n ikuisuus-jankutuksenaiheita.

Vierailija
14/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kyse pelkästä kuumeesta, vaan muistakin oireista. Eihän lapsi terveeltä kuulosta, eiköhän se lääkärikin katso koko pakettia, tai sitten on väärissä hommissa.

Vierailija
15/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kyse pelkästä kuumeesta, vaan muistakin oireista. Eihän lapsi terveeltä kuulosta, eiköhän se lääkärikin katso koko pakettia, tai sitten on väärissä hommissa.

sairauslomatodistusta, valitettavasti. Toki jos lapsi on todella sairas ilman kuumettakin, esim. selkeän kivulias, niin sitten tehdään jatkotutkimuksia, lähetetään päivystykseen tms., mutta pelkkä kuumeeton flunssa ei riitä ainakaan täällä meillä lääkärintodistukseen.

Vierailija
16/16 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunnilleen noilla oireilla.

Ainakin meidän päivähoidossa sanotaan, että pitää olla yksi kuumeeton päivä kotona!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän