Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miss XL

Vierailija
09.05.2010 |

Tuosta aiemmasta ketjusta bongasin tämän kisan ja kävin katsomassa ehdokkaita.



Ihan naurettavaa, miten naisia on pullistettu noihin uimapukukuviin! Siis todella vääristyneitä kuvia. Kun katsoo videot, niin naiset on ihan eri näköisiä. Ja noissa kuvissa kengät on pienet ja normaalit ja keskivartalo on vedetty kuperaksi.



Ihan näyttäviä naisia, mutta huono ryhti melkein jokaisella. Varsinkin se pisin rouva harmitti kun muuten olisi ylväs, mutta lysyssä pahasti.



Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi