Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan selvinnyt IVF-punktion jälkeisenä päivänä töihin?

Vierailija
09.05.2010 |

Mä ajattelin selvitä. Onko toiveajattelua?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin raskautuminekin kenties onnistuu

Vierailija
2/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat saikkua, käytä se niin raskautuminekin kenties onnistuu

No ei se nyt siitä ole kiinni! :D Mä olen keveissä toimistotöissä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys yllätys... en pystynyt edes kolmantena päivänä kävelemään suorassa (oli vähän hankalampi tapaus).

Myöhemmin meni vähemmän kivuliaasti, käytin välipäivän lohdutusshoppaluun.

Vierailija
4/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jälkivuoto, parempi olla saikulla

t no2

Vierailija
5/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana päivänä olin töissä. Olen myyjänä erikoisliikkeessä ja ihan hyvin onnistui kun en nostellut mitään painavaa ja kävelin varovasti:) Saikkua sain toki ja olinkin tämän vapunpäivän jälkeen vielä 3 päivää pois, mutta ketään muuta ei olisi tilalleni saatu ja tein siksi tuon vuoron. Jos ei munasoluja punktoida kovin montaa, niin on ihan mahdollista mennä töihin.

Vierailija
6/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei kyllä ollut kivaa... Olen vain niin pienessä firmassa töissä, että kun ei ollut porukkaa, ei ollut porukkaa ja oli mentävä (yritys on kuin perhe, joten oli tärkeää minullekin hoitaa työvuoro). Otin mahdollisimman kevyesti ja aina kun ei ollut asiakkaita, istuin alas. Ilta menikin sitten nukkuessa. Se on yllättävän rankka tapahtuma keholla, vatsa on helpolla tosi kipeä ja seisominen ja kävely sattuu. Joten jos et ole kokenut ja mahd. on olla saikulla, varaudu mielummin siihen kuin menemään töihin...

Vierailija
7/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana päivänä olin töissä. Olen myyjänä erikoisliikkeessä ja ihan hyvin onnistui kun en nostellut mitään painavaa ja kävelin varovasti:) Saikkua sain toki ja olinkin tämän vapunpäivän jälkeen vielä 3 päivää pois, mutta ketään muuta ei olisi tilalleni saatu ja tein siksi tuon vuoron. Jos ei munasoluja punktoida kovin montaa, niin on ihan mahdollista mennä töihin.

Vierailija
8/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mennä töihin!

Vierailija
9/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa mennä töihin!

Vierailija
10/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertaa tehty punktio. Istuminen erityisesti on ollut hankalaa. Jos pystyy tekemaan tyon puoli-istuvassa asennossa, niin sitten voi parjatakin.

Vierailija
11/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin ensimmäisen ivf:n jälkeen aivan mainiosti voinut mennä töihin (toimistotöitä), toisen jälkeen taasen sairasloma oli enemmän kuin paikallaan. Vatsan alue oli molemilla kerroilla vain vähän hellä, mutta toisella kerralla olin tosi väsynyt.