Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juolahti mieleeni katsoessani Pienten perhe,

Vierailija
09.05.2010 |

ohjelmaa. Tunnetteko ketää lyhytkasvuista ihmistä. Minä en henkilökohtaisesti, minkä olen joskus nähnyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveripiirissäni on paljon lyhytkasvuisia, kaikki erittäin läheisiä minulle :) Heidän kauttaan olen oppinut arvostamaan erilaisia ihmisiä, kulttuurista, uskonnosta tai rodusta välittämättä. Lisäksi olen oppinut myös sen, että lyhytkasvuisten elämä on rankkaa jollakin tasolla, joten autan aina heitä.

Vähän aikaa sitten sain ammattikoulussa idean, joka auttaa varmasti lyhytkasvuisten vaateongelmaa (vaatealalla kun olen): perustan ompelimon, joka tekee lyhytkasvuisille sopivia vaatteita. Tällä tavoin autan ystäviäni ja kenties tätä yhteiskuntaa kertaheitolla :)

Vierailija
2/9 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnetko ketään tosi pitkää? Oletko edes nähnyt pikää ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on muuten aivan huippu ohjelma! Todella aikaansaava pariskunta :) Hauska vaan kun se mies saa kaiken maailman ideoita ja ryhtyy toteuttamaan niitä heti (aivan kuin minä) ja nainen yrittää toppuutella eikä harvoin saa päätään pidettyä.

Sitä ihmettelen miksi niillä aina näyttää olevan todella sekaista? Talo täynnä sotkuisuutta.

Vierailija
4/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en ole ollut lyhytkasvuisten kanssa tekemisissä. Tosin, tätini on todella lyhyt mutta "normaalin" rajoissa n. 148cm.

Vierailija
5/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunniotan heidän yritteliäsyyttään. Ja lisäksion komea tuo Matt. Ei tämä mitään skeidaa ole,mitä sinä katsot

Vierailija
6/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjänneet. Olisi kiva tietää.

Vierailija
7/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni hänen miehensä ja lapsensakin ovat pienikasvuisia.

Vierailija
8/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tuntenut hänet ala-asteelta asti ja hänen kauttaan taas tunnen useitakin lyhytkasvuisia.

Itse olen ihan normaaleissa mitoissa 165 cm :)

Vierailija
9/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja avoimen yliopiston luennoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän