Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttötutkinnolla lähihoitajaksi opiskelleet!

Vierailija
09.05.2010 |

Mitä kasvun tukemisen ja ohjauksen näyttöarvioinnissa opettaja kyseli teiltä? itselläni arviointi tilaisuus edessä huomen aamulla ja olen tässä yrittänyt kertailla teoriajuttuja.. Ei vaan aavistustakaan, mitä siellä pitää tietää!?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin harkitsen moista vaihtoehtoa.

Vierailija
2/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on työssäoppiminen, jonka piuus määräytyy aiemman työkokemuksen jms mukaan (minulla 3 vkoa)

Sitten, kun sekä itsesi, opettajasi ja ohjaajasi mielestä sinulla on tarvitava ammattitaito, annat 5 työvuoron pituisen näytön ja se arvioidaan -> siiryt seuraavaan tutkinnon osaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne alueet sitten pääsisin kai tekemään suoraan näyttöinä?

Vierailija
4/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutamalla työvuorolla saa pätevyyden.

Vierailija
5/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 viikkoa työssäoppimista + 1vko näyttöä päiväkodissa.

Näyttö vasta edessä..

Vierailija
6/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehee, eipä ihme että lähärit ovat aivan kädettömiä kun muutamalla työvuorolla saa pätevyyden.

Vierailija
7/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on työssäoppiminen, jonka piuus määräytyy aiemman työkokemuksen jms mukaan (minulla 3 vkoa)

Sitten, kun sekä itsesi, opettajasi ja ohjaajasi mielestä sinulla on tarvitava ammattitaito, annat 5 työvuoron pituisen näytön ja se arvioidaan -> siiryt seuraavaan tutkinnon osaan

Vierailija
8/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,tehdään, kuten useimmissa ammateissa tehdään. Näistä ihmisistä ei oikeasti tule kädettömiä.

Vierailija
9/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytön arvioinnin kriteerit... siellä on kaikki mistä Kto-opinnoissa pitää hallita.

Tv. Opettaja

Vierailija
10/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää osata.Eli se koko näyttösuunnitelma meillä ainaki käytii läpi arviointikeskustelussa,piti olla joka kohtaan antaa joku esimerkki miten oli toteutunut eli miten sen oli näyttänyt näyttöviikolla,jos se ei ollut tullut vastaan niin sitten teoriatietoo siitä.mä tein kirjalliset jutut niistä kaikista kohdista mitkä ei omassa työssäoppimis-/näyttöpaikassa tullu eteen.

Vierailija
11/11 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein omasta mielestäni hyvän näyttösuunnitelman, aukaisin joka ikisen kriteerin ja laitoin miten KÄYTÄNNÖSSÄ sen näytän. Ihan kaikki ei ole toteutunut ja ne kohdat olen kirjoittanut itsearviointiini.

Tein itselleni muistilapun, jonka avulla pystyn keromaan lastensuojelu- ja päivähoitolain keskeiset kohdat.

Pärjääkö näillä? Olen kuullut, että arvioiva opettajani on tunnettu tiukkuudestaan..

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme