Menkää hevon kuuseen niiden häiriköivien kakaroidenne kanssa!
Onko se todella niin vaikeaa estää pentuaan menemästä toisiin pöytiin vieraita ihmisiä häiritsemään? Mikä siinä on niin vaikeaa?
Kyllä vituttaa ja raskaasti viettää harvinaista ravintolasessiota miehen kanssa, kun joku räkänokka tulee pöytään häiritsemään. Ja tämä räkänokan vanhemmat istuu kaikessa rauhassa seurastaan nauttien!
Luuletteko te idiootit, että teidän pentunne kiinnostaa yhtään ainutta ihmistä siellä ravintolassa?
Kommentit (36)
sille lapselle voi sanoa että menee etsimään vanhempansa? Ja jos ei mene niin ottaa kädestä kiinni ja lähtee viemään. Kyllä sieltä joku mamma juoksee katsomaan mihin olet kullannuppua viemässä.
sille lapselle voi sanoa että menee etsimään vanhempansa? Ja jos ei mene niin ottaa kädestä kiinni ja lähtee viemään. Kyllä sieltä joku mamma juoksee katsomaan mihin olet kullannuppua viemässä.
Miksi laitat muiden velvollisuudeksi huolehtia vieraista lapsista? Eiköhän se ole vanhempien velvollisuus ja tuo ap:n kuvaama tilanne on melkoisen yleinen. Vanhemmat nauttii ruuastaan kaikessa rauhassa ja kakarat häiriköi.
muksuun. kyllä se siitä poistuu kun kohtelette kun sitä ei oliskaan
iloisesti hymyille "Painu takaisin vanhempiesi luo tai äitisi kuolee ensi yönä"
On julmaa ja raakaa ja kamalaa, mutta minusta nuo perheet ovat sen ihan itse ansainneet, mitäs päästävät lapsensa muiden riesaksi.
ettei lapset tahdo oppia siellä käyttäytymistä, kun ei kerry rutiinia. Eikä vanhempia tosiaan tunnu välillä kiinnostavan pätkän vertaa se, että oma Lucaveeti kiitää pöytien välissä formulaa leikkien ja sylki roiskuen.
Onko sulla oma räkänokka kotona vai onko niitä räkänokkia useampikin?
Aikuinen ihminen ei pääse yhdestä pikku lapsesta eroon!
vaikken samanlaista kieltä ehkä käyttäisikään asiasta puhuttaessa.
on vanhempien tehtävä pitää huolta omista lapsistaan siellä ravintolassa (tai yleensä ihmisten ilmoilla). tottakai autan, jos huomaan lapsen esimerkiksi eksyneen vanhemmistaan, mutta jos vanhemmat istuvat viereisessä pöydässä, eivätkä välitä tuon taivaallista siitä, mitä jälkikasvunsa tekee, tilanne on eri.
minä kyllä käsken tuollaisessa tilanteessa hyvinkin tiukasti vieraat lapset pois.
en ole ilkeä, mutta jos haluan viettää ravintolareissun lasten kanssa, siihen riittää kyllä omat lapseni.
jos olen mieheni kanssa kaksin, olen jo tietoisesti tehnyt valinnan antaa huomiota hänelle enkä lapsille, omille tai vieraille.
hetkeä miehen kanssa jonnekin muualle kuin mäkkäriin tms.perheravintolaan. Vai eikö rahat riitä? Sekö sua loppujenlopuksi vituttaakin, että ootte niin köyhiä, että ei oo varaa mennä kunnon ravintolaan?
jos olen mieheni kanssa kaksin, olen jo tietoisesti tehnyt valinnan antaa huomiota hänelle enkä lapsille, omille tai vieraille.
[/quote]
Ei hienommissa ravintoloissakaan ole porttikieltoa lapsille, vai missä "kunnon ravintolassa" sinä olet käynyt, jos sinne ei asiakkaiden lapsia päästetä?
hetkeä miehen kanssa jonnekin muualle kuin mäkkäriin tms.perheravintolaan. Vai eikö rahat riitä? Sekö sua loppujenlopuksi vituttaakin, että ootte niin köyhiä, että ei oo varaa mennä kunnon ravintolaan?
Jännästi ilmaistu
hän on kuin pikkuipana, joka nauttii siitä.=DD
No sen siitä saa kun menee ABC:lle
jos siltä tuntuu mutta älkää missään nimessä lapselle - eihän se hänen vikansa ole jos ei ole opetettu käyttäytymään. Mä varmaan taluttaisin vieraan lapsen takas omaan pöytäänsä ja sanoisin siellä kovaan ääneen jotain käytöstavoista...
jos siltä tuntuu mutta älkää missään nimessä lapselle - eihän se hänen vikansa ole jos ei ole opetettu käyttäytymään. Mä varmaan taluttaisin vieraan lapsen takas omaan pöytäänsä ja sanoisin siellä kovaan ääneen jotain käytöstavoista...
Eivät lapset sen jälkeen ole häirinneet. Jos vanhemmat eivät ymmärrä sen vertaa, että antavat ipanoidensa juoksennella joka puolella, he tuskin ymmärtäisivät edes siitä, että lapsi viedään takaisin. Lapset taas ovat monesti fiksumpia ja osaavat pysyä kaukana pöydästä, jossa heille ei ole lässytetty ja hymyilty väkinäisesti.
Päästän pennut irti jatkossakin, ja lähetän sinulle toisetkin ranskalaiset silmäniskun kera!
enkä koskaan antanut lasteni mennä ravintolassa notkumaan muiden pöytiin, enkä edelleenkään halua kenenkään räkänokkaa tuijottamaan kun syön.
Mies inhoaa muiden lasten notkumista vielä enemmän. Olimme kerran laivalla syömässä (menossa sukuloimaan Ruotsiin) ja eräs n. 5-6 vuotias poika roikkui sellaisessa metallikaiteessa ihan meidän pöydässä kiinni ja tuijotti meitä herkeämättä puolen metrin päästä. Hän kiipeili siinä kaiteella ja hyvä ettei ollut jommankumman lautasella. Mies sanoi pari kertaa ihan nätisti, että mene äitisi tai isäsi luokse, mutta tuo kakara ei reagoinut mitenkään. Hetken aikaa mies jaksoi vielä sen kersan rimpuilua, kunnes tuijotti häntä tiukasti silmiin ja sanoi matalalla äänellä että "mene helvettiin sitä tai sulle käy huonosti". Johon lähti ipana vauhdilla.
Ja yhtään en ole pahoillani mieheni toiminnasta!
Mistä ne lapset käytöstapoja voisivatkaan oppia kun aikuisetkin käyttäytyvät näin typerästi!
Mistä ne lapset käytöstapoja voisivatkaan oppia kun aikuisetkin käyttäytyvät näin typerästi!
ainakin omat lapseni ovat ne minulta ja isältään oppineet.
voiko lapsilta mitään odottaakaan kun aikuisetkit ovat tätä tasoa?