Mikä oli miehenne kommentti ekan seksin jälkeen?
Kommentit (15)
Mua haukku että on löysä värkki :(
oli ihaninta ikinä tai jotain sinnepäin. Tästä on 13 v niin en ihan muista sanatarkkaan. Vartalosta muistan että sanoi että musta pitäisi ottaa kipsivalu ja laittaa malliksi, millainen on täydellinen nainen. Mä olin siis muodokas, en lihava. Ja otti uusiksi heti, sen muistan.
Viisi kertaa kuitenkin harrastettiin sen vuorokauden puolella, joten kai se tykkäsi.
ei mitään legendaarista lausahdusta jäänyt mieleen.
Mua haukku että on löysä värkki :(
No, oltiin menty jo viikko sitten naimisiin ja luvattu "rakastaa toisiamme myötä- ja vastoinkäymisissä kunnes kuolema meidät erottaa...". Nyt n. 17 vuotta myöhemmin voin kyllä todeta ettei me olla koskaan toisiamme rakastettu. Mutta yhä "yhdessä" roikutaan.
Jotain yliromanttista, veikkaisin :)
pillu,ei kellään voi olla noi tiukka tolla iällä,oravapillu.
Muistan sen tilanteen ikuisesti. Mies sanoi kilttinä poikana "Kiitos!" kun oli jotain saanut. Minua alkoi naurattaa kovasti ja sanoin "Ole hyvä vaan."
Ollaan tuohon lausahdukseen palattu monta kertaa tuon jälkeenkin. On siis sellainen sisäpiirin juttu keskenämme. Tulee siis useinkin sanottua seksin jälkeen se Kiitos.
"Olin ajatellut, että se kymmenes saisi olla se paras. Ja niin se kyllä todella olikin!"
:)))
Oli aika ujo. :) Ja hänen eka kerta. :)
"et usko, miten kauan mä oon jo halunnut sua. Mieletöntä, että sä oot nyt siinä."
Ei tiennyt etukäteen että olin neitsyt. Olin juuri täyttänyt 17v.
"en oo saanu pitkään aikaan, siks olin niin nopee"