Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytär oli tehnyt mulle 2-puoleisen kortin:

Vierailija
09.05.2010 |

Toisella puolella olin niin kuin minä ja lapset.

Toisella puolella iso kasa naisia ja siinä vieressä luki että "äitejä". Lapsilla on äitipuoli, johtuneeko tämä äitejä sitten siitä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ajatellut, että koska nyt on äitienpäivä, siis äidit monikossa, korttiinkin kuuluu piirtää äitejä enemmänkin. Olisihan tuo aika loogista.

Vierailija
2/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ajatellut, että koska nyt on äitienpäivä, siis äidit monikossa, korttiinkin kuuluu piirtää äitejä enemmänkin. Olisihan tuo aika loogista.

Olihan lapsi piirtänyt siihen sinut, oman äitinsä, ja sitten kollektiivisesti maailman äitejä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää hänellä jo 11 v, joten kai siinä joku idea on. Fiksu tyttö.

Vierailija
4/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kortissa lukee "Äitien Päivää", eli monikossa. Mulle on aikanaan koulussa opetettu sanomaan "äiteinpäivää".

Tytär sanoi tuossa, että katso nyt tarkkaan niitä äitejä: "Etkö huomaa, että ne on ihan selvästi erimaalaisia äitejä?". Ranskalaisiaa äideillä on tuollaiset vaatteet ja tämän tummaihoinen on Afrikkalainen äiti jne. :-)

Vierailija
5/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären kortissa lukee "Äitien Päivää", eli monikossa. Mulle on aikanaan koulussa opetettu sanomaan "äiteinpäivää".

Tytär sanoi tuossa, että katso nyt tarkkaan niitä äitejä: "Etkö huomaa, että ne on ihan selvästi erimaalaisia äitejä?". Ranskalaisiaa äideillä on tuollaiset vaatteet ja tämän tummaihoinen on Afrikkalainen äiti jne. :-)

hän siis ajatteli äitienpäivää kaikkien äitien juhlapäivänä. Kuten se onkin ja toi tämän esille kortissaan. Voit juhlia päivää yhtenä meistä kaikista maailman äideistä, aika hieno ajatus oikeastaan.

Piti ihan tarkistaa kalenterista. Kyllä siinä lukee äitIEnpäivä. Monikossa.

Vierailija
6/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisihan äitEInpäivä myös monikko, vanhahtava muoto vain. Äidinpäivä olisi yksikkö.

Vierailija
7/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ajatus!

Terv. belgialaisten lasten äiti; täälläkin juhlitaan äitejä tänään, isien vuoro kuukauden päästä

Vierailija
8/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatteli että on yksi ja ainoa oma äiti ja sitten om muut äidit. So simple.

Vierailija
9/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva on saanut aihepiiriltään tällaisen kortin!

Vierailija
10/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuo tyttö kävi tuossa vielä kertomassa, että vaaleahiuksiset äidit on pohjoismaista.

Ja sitten se äiti, jolla on violetti lyhyt pystykampaus, se on teiniäiti. Vaikka Amerikasta. Harmaatukkainen on Anja-mummo. Sydänpaita on Kreikasta, kun siellä on kuulemma jotain ongelmia.

... ja vaikka mitä muuta selitystä ....

Siis, enhän mä näköjään osaa edes kortteja enää lukea. ;-)

Vierailija
11/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö on ilmaissut tuon asia. Hän on kyllä ajatellut äitiyttä monelta kantilta. Sulla on syytä olla hänestä ylpeä :-)

Vierailija
12/12 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin tuota kakkosen vastausta, että mikä tässä on surullista. Eikä ollutkaan, päinvastoin.