Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä lainen/ mitä tarkoittaa virikeäiti? Ov

Vierailija
09.05.2010 |

Kun täällä on sellaista sanaa käytetty.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilee kotona ja ja yleensä mieskin makoilee kotona ja he vievät lapsensa hoitoon. Ja vällyjen alla väsätään lisää yhteiskunann elättejä :(

Vierailija
2/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...heh.. heh.. kysykääpä vanhemmilta sukupolvilta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja vie vanhemmat tekeleensä yhteiskunnan hoidettavaksi, kun ei sitten millään jaksa hoitaa kaikkia lapsiaan, jotka on toivottavasti pitkän harkinnan jälkeen tehnyt, mutta kun sitten tuntuukin niin raskaalta ..ja tartteehan se laspi virikkeitä...hölyn..pölyn..Alle 4-vuotais ei tarvitse kuin koti- ja pihapiirin ja virikkeitä voi hankkia erilaisista kerhoista..

Virikeäiti on seli-seli-äiti ja ei itsekään usko höpinöihinsä.

Vierailija
4/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun lusmut tuovat lapsensa hoitoon ja lähtevät kahvilaan kuluttamaan päiväänsä.

Vierailija
5/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona eikä vauvan hoito ole lainkaan vastenmielistä. Isompi on 5-vuotias ja hoidossa 10 p /kk. Olisin pitänyt hänet kotona jos se olisi minusta kiinni, mutta lapsi itse halusi säilyttää suhteet hoitokavereihin. Tämä on minulle sikäli parempi vaihtoehto, että paikka on tuttu ja homma hoituu rahalla(maksamme hoidosta hieman alle 120 e kuukaudessa). Kerho olisi kerran viikossa ja siellä on vain pienempiä lapsia ja se sitoisi myös minut istumaan paikalla sen 1,5 h joka keskiviikko.

Mieheni on päivisin töissä enkä itsekään makoile kotona. Välttämättömien kotihommien lisäksi ompelen, hoidan puutarhaa ja luen. Kävisin mielelläni kahviloissa, mutta niitä ei meidän nurkilla ole. Syksyllä palaan töihin ja vien 1,5-vuotiaan kuopuksen samaan päiväkotiin. Arvostan kyllä joutilaisuutta ja harrastaisin mielelläni seksiä päivällä, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista. Lapsilukumme on täynnä enkä usko että lapsistamme tulee ihan ensimmäisenä yhteiskunnan elättejä, mutta kaikki on kuitenkin mahdollista. Itse olemme korkeasti koulutettuja ja hyvin palkattuja, mutta olemme saaneet kalliin koulutuksemme yhteiskunnan varoista.

Vierailija
6/6 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotona eikä vauvan hoito ole lainkaan vastenmielistä. Isompi on 5-vuotias ja hoidossa 10 p /kk. Olisin pitänyt hänet kotona jos se olisi minusta kiinni, mutta lapsi itse halusi säilyttää suhteet hoitokavereihin. Tämä on minulle sikäli parempi vaihtoehto, että paikka on tuttu ja homma hoituu rahalla(maksamme hoidosta hieman alle 120 e kuukaudessa). Kerho olisi kerran viikossa ja siellä on vain pienempiä lapsia ja se sitoisi myös minut istumaan paikalla sen 1,5 h joka keskiviikko.

Mieheni on päivisin töissä enkä itsekään makoile kotona. Välttämättömien kotihommien lisäksi ompelen, hoidan puutarhaa ja luen. Kävisin mielelläni kahviloissa, mutta niitä ei meidän nurkilla ole. Syksyllä palaan töihin ja vien 1,5-vuotiaan kuopuksen samaan päiväkotiin. Arvostan kyllä joutilaisuutta ja harrastaisin mielelläni seksiä päivällä, mutta valitettavasti se ei ole mahdollista. Lapsilukumme on täynnä enkä usko että lapsistamme tulee ihan ensimmäisenä yhteiskunnan elättejä, mutta kaikki on kuitenkin mahdollista. Itse olemme korkeasti koulutettuja ja hyvin palkattuja, mutta olemme saaneet kalliin koulutuksemme yhteiskunnan varoista.