Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi tätä äitienpäivää! - raportti aamusta helvetissä OV

Vierailija
09.05.2010 |

Aamuseitsemältä teinipojan kanssa keskussairaalan päivystykseen kun siltä meni eilen illalla jalkapallopelissä olkapää eikä huoltaja katsonut aiheelliseks passittaa poikaa illalla päivystykseen. Ei saanu poika kivuilta nukuttua koko yönä, ilmeisesti solisluu murtunu tai jotain.

Mies ei jaksanut nousta pojan kanssa, kun tuli vasta klo 02.30 veljensä luota "saunaremonttia" tekemästä (= taksi pudotti pihaan ja mies suurinpiirtein kieri taksin ovesta ulos, että silleen...)

Kauheat jonot sairaalassa ja poika pääsi röntgeniin vasta 1/2 h sitten ja nyt jäi sinne odottamaan. Oletettu lääkäriaika ehkä mahdollisesti hyvällä onnella 2 tunnin päästä, kunhan päivystys on ensin saanu raivattua tieltä kaikki kännissä selkänsä katkoneet, toisiaan puukottaneet sekä juopot, joilta on ollu jalka poikki viikon ja jotka nyt huomaa sen yhtäkkiä ja päättää tulla sairaalaan.

Onneks mun isä tuli "sijaisjonottajaksi" pojan kans, että pääsin tsekkaamaan tilanteen kotona. Palasin 1/2 tuntia sitten, ja mies vaan makaa ja oksentaa ja nuorimmat lapset ovat sotkeneet keittiön ja menneet naapuriin leikkimään. Jep, naapuri takuulla kiittää kun nää rymyeetut rantautu sinne äitienpäivän aamuna.

Ruuasta ei tietoakaan ja äitienpäivälounaspaikoissa ei tietenkään yhtään pöytää vapaana tai tilaa, tässä niitä olen soitellut ja raivonnut. Mies ei kommentoi, koska ei mielestään ole mitenkään osallinen äitienpäivälounaaseen - eihän hän kuulemma edes pysty syömään, joten asia ei kuulu hänelle.

Kaiken lisäks koomanen mies ei päästäny koiraa ulos, joten koira sitten paskoi kodinhoitohuoneen lattialle. Onneks sentään sinne eikä olkkariin, mutta sitä en s...tana kyllä siivoa vaan mies saa korjata sen. Sehän oksentaa jo valmiiks.

En onneks niin jähmettyny ole, etten palstailemaan kykene. :=DD Mut nyt kaikille hyvää äitienpäivää, mä lähden patistamaan riiviöt naapurista että saadaan tää päivä edes jotenkin käyntiin ja pääsen pojan luokse sairaalaan.

Juu ja eiköhän tänään syödä ihan vaan karvakäsipitsaa tuosta ostiksen kulman paikasta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne kaaokseen!

Mutta kun kaikkea täytyy aina ajatella ositiivisesti :p ni uskoisin ainakin että tää on sulle unohtumaton äitienpäivä :p

Vierailija
2/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä aamu ap. Mutta urheilija on nyt isoisänsä kanssa saamassa lääkärihoitoa. Naapurille voit viedä vaikka keksipaketin kiitoksena poikkeukselliseen aikaan osuvasta hoitoavusta. Eikös se niin mene, että pieni on se äidinrakkauden piiri, johon mahtuu vain omat lapset. Koira-raukka tarvitsee vähän rapsutusta ja pihalle pääsyn. Pitkän lenkin aika on sitten illemmalla. Pitsaa, abc:tä ja grilliruokaa saa aina. Mies voi kieriä sinne khh:n lattialle ettei aiheuta enempiä vahinkoja.

Kaikki järjestyy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidättelin, etten näyttänyt miehelle pettymystä, kun antoi lahjansa lasten kanssa. Olin toivonut sitä uutta muumimammamukia, mutta osti sen vanhan, mikä mulla jo on! Sanoin vain että mullahan on jo tämä, sanoi että sitähän sä toivoit. Sanoin kyllä jo toivomisvaiheessa että se uusin muumimamma.. Joo, kiitin kyllä kohteliaasti ja lapset oli tehny ihania kortteja koulussa!

Nyt pettymys jo kaikonnut ja lähdetään retkelle koko porukka!

Hyvää äitienpäivää kaikille1

Vierailija
4/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhetä isäsi kotiin keräämään ne pikkumuksut mummolaan viettämään äitienpäivää isoäidin kanssa (mummo varmaan ruokkiikin ne kyllä), mene itse sen pojan luo lääkäriin (ja jos homma ei toimi niin jatkatte yksityiselle) ja jätät sen krapulaisen ukon kotiin potemaan - ja siivoamaan, jahka siihen saakka pääsee.

Näin mä tekisin ja olen tehnytkin (mun mies on 20 vuoden yhteiselon aikana tullut tuossa kunnossa kotiin 3-4 kertaa - ei siis niin usein että haluaisin sanoa häntä juopoksi, mutta sen verran, että tiedän, miltä teillä näyttää ja sen verran että osaan sanoa, että älä nyt sitten vaan suostu siivoamaan sen enempää miehen kuin koirankaan sotkuja. Miekin oppii kun saa kantaa seurauksensa itse.)

Vierailija
5/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä.

Keskustelun paikka kyllä ukon kanssa myöhemmin.

Vierailija
6/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia huumorilla, ap. Mies on varmana nolo jo illalla ja poikasi ei tahallaan olkaansa loukannut.

Kannattaa ajatella, että tää on vaan päivä muiden joukossa ja huomenna on jo asiat paremmin.

Vierailija
7/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia SINÄ olet äiti, eikä miehesi ;) Äideillä kun on taipumus saada asiat rullaamaan oli sitten joulun pyhät tai äitienpäivä!! Tsemppiä ja hauskaa äitienpäivää!!!

Vierailija
8/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun äijä tullut huppelissa kotiin?

Millaisia pirttihirmuja te oikein olette? Eikö Suomessa ole avioerolapsia ihan tarpeeksi?

Vierailija
9/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas täällä on mammat eroa huutamassa, kun äijä tullut huppelissa kotiin? Millaisia pirttihirmuja te oikein olette?

Miksi ihmeessä humalatilassa olisi mitään sallittua? Miksi pitäisi hyväksyä toisen toilailu, joka on ollut ihan omaa tyhmyyttä, kukaan ei vahingossa juo siihen kuntoon että yrjöää koko seuraavan päivän. Minä en katsoisi ko. käytöstä kovin montaa kertaa, miehen polttarit siedin joten kuten mutta muuten en. Ja jos kotiin tulisi tuossa kunnossa enemmän kuin kerran vuodessa, niin ero olisi edessä.

AP:lle tsemppiä kaaokseen!

Vierailija
10/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä mies.

Vierailija
11/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kulminoitui juuri äitienpäivänä... Ja tota miehen töppöilyä en sulata minäkään, törkee otus!

Tsemppiä ap! Aattele, teillä ei tänään sujuis mikään, jos ei äitiä olis.. Uusi timantti tiaraan!

Vierailija
12/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä palo uuni eilen, palokunta kehui ripeästä toiminnasta, kun sen jauhosammuttimella suhautin sammuksiin. Olisi kuulemma ollut pohjaa pahempaankin.. Eli onneksi oli vaan uuni entinen.. no nyt ei sitten ole hellaa.... eli mikrotellaan puuroja ruoaksi.. noita uusia helloja kun ei saa pyhänä... eikä ihana vakutus firma katso tätä akuutiksi... että silleen. kivaa 7 lapsen kanssa..

mutta sain kaffen sänkyyn ja lahjat lapsilta ukon kuorsatessa vieressä...

Vierailija
13/13 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää :)