Ei lahjaa...
Täytyy myöntää, että olen vähän pettynyt, kun mies ei yhdessä esikoisemme kanssa ollut mitään lahjaa hankkinut.
Meille syntyi uusi vauva muutama viikko sitten, oletin, että mies olisi jotenkin enemmän huomioinut...Joskin tunnen kyllä mieheni, ei ole mitenkään materialisti eikä osaa ajatella minun toiveita. Ajattelin, että mies olisi tajunnut ostaa vaikka Kalevala-korun lapsikoruuni uuden vauvan kunniaksi uuden helan...mutta ei.
Kommentit (23)
kukkakimpun, kortin, aamupalan, kakun tms. ei sen aina tarvise olla mitään kaupasta ostettua.
en ymmärrä tuota 'pervoilun' ihmettelyä. kuka koskaan on väittänytkään että mies ostaa vaimolleen lahjan koska pitää tätä äitinään???? mies varmasti muistaa vaimoaan, koska on tämän LASTEN äiti.
pidättekö isäänne/appeanne pervona, jos muistaa teitä esim. kukkapuskalla, äitienpäivä ravintolalounaalla (vie siis esim. sinut ja perheesi syömään), onnitteluhalauksella. Minä olen ainakin iloinen kun isäni onnittelee myös minua. Olenhan ÄITI, en tosin isäni, vaan hänen lapsenlapsiensa....
odottanut mieheltäni lahjaa. Aamuhalaus, onnittelulaulu lasten kanssa ja pusu olisi riittänyt, ehkä kukkakimppu tai korttikin. Lapsethan lahjoja olivat tehneet, ja ihania olivatkin :)
Mies kulta kuitenkin oli ostanut mulle upouuden, hienon sykemittarin vauhdittamaan juoksuharrastustani! Olinpa iloisen yllättynyt.
Harmi AP, että joudut täällä nurisemaan. Ehkä asennemuutos olisi paikallaan? Iloisempaa naamaa miehen suuntaan, niin ehkä ensi äitienpäivänä saat vaikkapa keväisen kukkakimpun iloksesi :)