Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitteena painaa syyskuun 1. päivä alle 70 kiloa. Nyt 95kg.

Vierailija
08.05.2010 |

Kesä aikaa kuntoilla ja syödä hyvin (vähän). Onnistuuko?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan onnistuis, eikä tulis repsahduksia.

Aika iso tavoite vaan, syksyyn ei oo pitkä aika ja kiloja noinkin paljon tiputettavaksi. Mutta ei mahdotonta, tsemppiä vaan !

Vierailija
2/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse onnistuin puolessa vuodessa tiputtamaan suhteessa lähes yhtä paljon ihan vain lisäämällä liikuntaa ja syömällä ihan tavallisesti,en siis nutrannut tai käyttänyt mitään paastokuureja.Viimeiset viisi kiloa jäivät,jotta pääsisin uusille kymmenluvuille,mutta toisaalta olen jo normaalipainoinen eli sen verran luovuin tavoitteistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tulos 72.6kg eli kohta 14kg poissa! Kova työ on ollut tässäkin eli ihan helpolla ne kilot ei lähde! Mun tavoitepaino 65kg.

Vierailija
4/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on iso tavoite, mutta sellaiset 15-20kg on mahdollista syyskuun 1.päivään mennessä.

Mä sain muutamassa kuukaudessa laihdutettua 15kg kevyesti ja nyt on paino pysynyt jo kuukauden pari samassa ja tarkoitus olisi saada nuo venyneet nahat ja löllörasvat (raskauksien aiheuttamat) pois eli vielä on hieman viilausta jäljellä.

Muistat vaan syödä terveellisesti ja hyvin. Ei kannata olla nälässä, koska jos syöt niin, että on siitä huolimatta nälkä koko ajan niin ennen pitkää paino ei tipu ollenkaan.

Eli kannattaa sitä syödä, vaikka laihdutat.

Edelleen painotan sitä, että vähennä hiilarit minimiin ja syö proteiinia 2g painokiloa kohden siis siihen mihin haluat laihduttaa.

Eli jos haluat laihduttaa esim 60kiloiseksi niin silloin syöt proteiinia 120grammaa päivässä ja 120grammaa jaat 6 eri ruokakertaan.

Ja jos tuo tuntuu hankalalle niin tee erikseen vielä syömisajat milloin aina syöt sen 20gr proteiinia kerralla. Vaikka esim klo 9 ja sit klo 12 ja klo 15 jne. Tietyin väliajoin.

Ja alkuun sulle nyt olisi hyvä, että syöt vaikka sen 20-30gr proteiinia kerralla, koska lähtöpainosi on korkea. Kunhan pääset alle sen 70kg niin viilaa sit proteiinin määrää tarkemmaksi eli sen 20gr/ruokakerta.

Loistavat proteiinin lähteet on esim tonnikala(hiilareita 0 ja osta tonnikalaa säilöttynä veteen, jos tölkkejä ostat!!), raejuusto, maito, maitorahka, broileri, jauheliha.

Mitä vähemmän saat hiilareita niin sen parempi, koska hiilarit lihottaa. Älä syö muroja tai myslejä tai vastaavia, koska niissä on aivan tajuton määrä turhia hiilareita ja vaikka lisäät niihin maitoa niin sä saat ihan liikaa hiilareita siitä huolimatta ja paino ei tipu.

Muista vielä pitää kerran viikossa herkkupäivä, koska se 'säikäyttää' elimistöä sen verran, että rasva jatkaa palamista ja muuten elimistö tottuu siihen diettiin niin ettei välttämättä paino tipu.

Ja liiku hirveesti. Sellaisia, että on tunnin kunnon hikilenkkejä, koska pidemmässä rasituksessa keho polttaa rasvaa paremmin mitä puolen tunnin rauhallisessa kävelyssä.

Vierailija
5/19 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aamun tulos 72.6kg eli kohta 14kg poissa! Kova työ on ollut tässäkin eli ihan helpolla ne kilot ei lähde! Mun tavoitepaino 65kg.

Itsellä ei ihan yhtä hyvä tahti, mutta suht tyytyväinen olen kuitenkin jouluna 84.5kg, nyt 76.2kg ja tavoitteena 68kg eli noin puolessavälissä ollaan :)

Aika kovalta kuulostaa alkuperäisen tahti. Itseä nimenomaan kesä pelottaa kun tulee syötyä paljon grilliruokaa ja juotua ehkä liian monta siideriä, mutta kuhan ei lisää tulisi kesän aikana niin toinen 8kg olisi sit hyvä saada taas ennen joulua.

Vierailija
6/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole tällä hetkellä siis raskaana. 10-15 kg olisi ehkä realistisempi tavoite. Paitsi että tavoitteeseen pääseminen oilsi todennäköisempää, myös tuloksen ylläpitäminen olisi helpompaa. Tsemppiä kuitenkin taipaleelle!

Vierailija
7/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti onnistutaan :)

Vierailija
8/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tavoite syyskuun loppuun 75kg... se on käsittääkseni realistinen, mutta silti vetää tiukille

Vierailija
10/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tavoitteena 85 kilosta 70 kiloon 18 kuukaudessa.

Vierailija
11/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että olet tehnyt hyvän päätöksen terveytesi eteen, mutta mieti vielä tuota aikatavoitetta. Realistinen tavoite on puoli kiloa viikossa. Eli 25 kilon pudottamiseen menisi vuosi järkevällä laihdutustahdilla. repsahtamisen riski pienenee, kun laihdutat maltilla

Vierailija
12/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti joudut pettymään. Oman elimistön reagointia (=laihtumisvauhtia) ei aina voi varmasti tietää, vaikka tekisi kaiken kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

Mulla meni 30 kilon pudottamiseen vuosi, vaikka nutrasin 2 ekaa kuukautta.

Vierailija
13/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän mullakin...

-102kg

Vierailija
14/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painat pyöristettynä 100 kiloa.

Ja meinaat että syksyyn mennessä olis 30 kiloa läskiä tippunu?

Koitahan hivuttautua sieltä pilvilinnoista maan tasalle ja ottaa realistinen 85 kilon tavote.

Jos menee tosta vaikka 5 ylimäärästä niin hyvä, jouluksi sitten toiset 5 kiloa.

Jos ihminen painaa 100 kiloa niin paljon saat nähdä kilojesi eteen.

Eikä missään nimessä saa syödä VÄHÄN jos meinaat PALJON kuntoilla!!! Hanki nyt joku järki.

Vierailija
15/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos pudotat hiukan hitaammin on se terveellisempää ja pysyvämpääkin. Nopean pudotuksen jälkeen tahtoo kilot tulla takaisin ihan liian helposti! Pelkkä laihdutus ei riitä, elämäntapoja täytyy muuttaa ja kolme kuukautta on tosi lyhyt aika.

Olen itse laihduttanut painonvartijoissa ja itsekseen, mutta toimivin oli liikunnan lisääminen ja ruokavalion tarkistus vähähiilihydraattisempaan suuntaan. Eli söin vihanneksia, kasviksia, maitotuotteita ja hyvää lihaa, mutta leivät, potut, pastat, riisit jätin vähemmälle, samoin sokerin. Täysin en kieltäytynyt mistään, söin aika reiluja annoksia ja pidin huolta että sain tarpeeksi proteiineja. Olo oli koko ajan hyvä.

Nyt olenm raskaana ja edelleen syön aika vähän jauhojuttuja ja koitan välttää sokeria, mutta muuten menee aikalailla kaikki. Raskaus on puolessa välissä ja olo loistava.

Vierailija
16/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuohonkin olen ajatellut kuluvan vuoden verran. Alkuinnostuksessa olen saanut ekassa 2viikossa lähtemään 3kg, mutta tuo tahti tuskin kestää kovin pitkään.

Vierailija
17/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kuulostaa hiukan epärealistiselta.

Kannatan hitaampaa painonpudotusta jos haluaa pysyviä tuloksia.

Tsemppiä!

Vierailija
18/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimissään 100g proteiinia / päivä, juoda vähintään 2-3 litraa vettä, ja 20km fillarilla joka päivä.

Vierailija
19/19 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aikoinaan pudottanut tahtia kilo/viikko ja se meni aika helposti sitten loppujen lopuksi... ja pysyikin monta vuotta kunnes tulin raskaaksi. Nyt olisi tavoitteena päästä 90 kg-> kutosella alkavaksi vuoden 2011 kesään mennessä... kesän aikana tarkoitus saada kanssa sinne 70 pintaan. Kesällä se on mulle helpompaa, ei tee vaan mieli syödä...