Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi/ lapsia vanhemman miehen kanssa ?

Vierailija
08.05.2010 |

Mun miesystävä on 50+ ja itsellä kova kaipuu äidiksi.

Vanhemman isän plussat ja miinukset?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kuolla kupsahtaa periaatteessa millon vaan. Kurjaa jäädä yksin lasten kanssa.

Vierailija
2/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kait niitä miinuksia hoksi vaikkei liioin plussiakaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kuolla kupsahtaa periaatteessa millon vaan. Kurjaa jäädä yksin lasten kanssa.

Kaikkihan me kuollaan.

Parempia perusteluja, please.

ap.

Vierailija
4/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesystävä 53. Itse ajattelin että mikäs siinä mut mies oli selkeesti nihkeämpi, mutta asetelma kääntyi toisin ja olen varma että en halua hänen kanssaan lapsia ja piste. Niitä on miellä kummallakin ja ne saavat riittää. Uskon myös että suhde vaan kärsisi lapsista. Jos joku hyvä puoli pitäis keksiä ni se varmaan oli se et olis helpoo toi koulun alotus kun iskä ois päivät kotona!! No en tideä edes oisko kun monesti ton tason johtajat jää töihin vielä hyvinki 65v asti.

Eli enpä osaa sanoa muutakun et harkitse tarkkaan ja pohdi asiaa ainakin vuosi!

Vierailija
5/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei mielestäni ole väliä, missä iässä tulee isäksi, jos vaan kokee jaksavansa lapsirumban. Itsellä on vanha isä ja tosiaan olin monta vuotta melkoisessa kriisissä, kun tajusin menettäväni hänet niin paljon nuorempana kuin muut ikäiseni. Onneksi hän on varsin hyväkuntoinen ja ehtii toivottavasti nähdä ainakin ensimmäisen lapseni :) Isänä hän on aivan erinomainen!

Vierailija
6/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakun siemenet itämään turhaan kyselet

Vierailija
7/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 45, mä melkein 20 v nuorempi, ja tässähän tätä onnellisesti ollaan raskaana. Mies on halunnut lasta alusta alkaen, ja on ihan onnensa kukkuloilla nyt. Hänellä jo pari teiniä omasta takaa, joten suurin plussa lienee jo tuo kokemus lapsista ja vauvoista. Tulevaisuutta suunniteltu siten, että tehtäis vielä yks lapsi tuossa 5-7 vuoden päästä, enkä todellakaan ole ajatellut että miehen ikä olis mikään este..

Minkäs sillä mahtaa kun rakkaansa löytää vasta vanhempana... Ottasin mä saman miehen nuorempanakin versiona, mutta kun nyt kohtalo ei moista suonu, niin näillä mennään.

Ja sainpahan sit kerralla kunnollisen, aikuisen, kokeen miehen, enkä mitään räkänokkaa :)

Vanhemman isän plussana siis ( jos on jo isä ennestään) niin kokemus, tietotaito ja varmuus isänä olosta. Myös vastuun ottaminen ja sen kantaminen on eri tasolla kuin nuorempien, joiden suhtutuminen isäksi tulemiseen ja sen tuomiin asioihin ja muutoksiin voikin olla hyvinkin yllättävää ja epäkypsää.

Miinuksena ehkä just se, että lapsen kasvaessa hän voi kokea isän vanhuuden rasitteena, tai jotenkin vaivaannuttavana ja nolona asiana, mut en menis sitä vannoo, ihanhan tuo riippuu siitä miten lapsi kasvatetaan, ja millainen isä siellä kotona "mellastaa". Mulla ainakin hyvinkin nuorekas iskä pyörimässä nurkissa, enkä usko että se tuosta yhtäkkiä vanhaksi ja kalkkeutuneeksi muuttuu. pikemmin meidän suhteessa mä olen se " vanha".

Eli höpönlöpön kaikille epäilijöille, jos ei ole asiasta omakohtaista kokemusta ja sit jos onkin, niin miehet nyt vaan on erilaisia, ei niitä voi yleistää yhdeksi ryhmäksi. kuten ei muitakaan ihmisiä. Jokainen on yksilö.

Vierailija
8/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä jo kaksi aikuista lasta, minulla ei vielä lapsia.

ap.

Vierailija
9/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin. mies täytti just 56 ja meikä täyttää syksyl 36. ollaa oltu yhes 13v ja meil on nyt 3v.tytär. Ei se ikää kato ku kemiat vaa synkkaa.Ainii miehellä myös aikasemmasta liitosta tytär, jolla koht vuoden ikäne lapsukaine eli mummoksikin täs on jo keritty:)

Vierailija
10/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihan oieestti. Mä tiedän tapauksia!

Vierailija
11/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin. mies täytti just 56 ja meikä täyttää syksyl 36. ollaa oltu yhes 13v ja meil on nyt 3v.tytär. Ei se ikää kato ku kemiat vaa synkkaa.Ainii miehellä myös aikasemmasta liitosta tytär, jolla koht vuoden ikäne lapsukaine eli mummoksikin täs on jo keritty:)

Vierailija
12/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miesystävä 53. Itse ajattelin että mikäs siinä mut mies oli selkeesti nihkeämpi, mutta asetelma kääntyi toisin ja olen varma että en halua hänen kanssaan lapsia ja piste. Niitä on miellä kummallakin ja ne saavat riittää. Uskon myös että suhde vaan kärsisi lapsista. Jos joku hyvä puoli pitäis keksiä ni se varmaan oli se et olis helpoo toi koulun alotus kun iskä ois päivät kotona!! No en tideä edes oisko kun monesti ton tason johtajat jää töihin vielä hyvinki 65v asti. Eli enpä osaa sanoa muutakun et harkitse tarkkaan ja pohdi asiaa ainakin vuosi!

Vierailija
13/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mummoudessa on nyt niin paha asia? ei sitä tarvii sen kummemmi mainostaa asiat on niiku on.

Vierailija
14/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
15/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuleva isä 50 ja minä 35. Minulla ei lapsia ja miehelläni 2 teiniä. Asuvat muualla, mutta läheisiä ollaan. He ovat innoissaan ja mieheni on onnesta soikeana.

Ainoa mitä pohdin on juuri se isän aikaisempi poismeno, mutta kun sitäkään ei vaan voi tietää. Se toki huolettaa:/ Mutta en pitänyt sitä kriteerinä sille etteikö kummankin unelmoimaa lasta saataisi.

huomioitavaa toki on, huonoa ja hyvää, mutta kenelläpä ei olisi.

Vierailija
16/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kommentoijista ei vain ole sinut oman ikänsä kanssa.

Vierailija
17/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies 42 ja minä 28 kun tyttäremme syntyi. Mies äärimmäisen osallistuva ja vastuuntuntoinen isä!

Vierailija
18/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen aikuiset lapset eivät välttämättä ole kovin iloisia uudesta sisaruksesta. Voi olla heille todella vaikea paikka. Minkä ikäisiä miehen lapset ovat ja onko heillä omia perheitä?

Vierailija
19/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti on mies ja hänen ex-vaimonsa lapsensa kasvattaneet. Hienoja nuoria aikuisia ovat.

Luulen että ajatus että vanhemmilla on yleensäkin seksielämää on järkytys lapsille, puhumattakaan että 'vanhukset' vielä lisääntyvät.

Mutta olen oikeasti sitä mieltä etteivät aikuiset lapset voi määrätä isänsä tai sen enempää äitinsä elämää, parisuhdetta tai 'lisääntymistäkään'.

ap.

Vierailija
20/23 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssasi siitä, etteivät lapset voi määrätä. Mutta heidän tunteitaan ei myöskään voi jättää huomiotta. Ja tosiaan kannattaa varautua siihen, ettei sitten tule ihan yllätyksenä.

Ystäväni isä (50 v) meni naimisiin lastensa ikäisen naisen kanssa. Asian hyväksyminen on ollut ystävälleni todella vaikeaa. Hän kokee, ettei isällä ole enää aikaa hänelle, kun uusi vaimo on jotenkin vienyt hänen paikkansa. Välit isän ja ystäväni välillä ovat olleet poikki useaan otteeseen. Lasta pariskunnalla ei vielä ole.

Hienosti on mies ja hänen ex-vaimonsa lapsensa kasvattaneet. Hienoja nuoria aikuisia ovat.

Luulen että ajatus että vanhemmilla on yleensäkin seksielämää on järkytys lapsille, puhumattakaan että 'vanhukset' vielä lisääntyvät.

Mutta olen oikeasti sitä mieltä etteivät aikuiset lapset voi määrätä isänsä tai sen enempää äitinsä elämää, parisuhdetta tai 'lisääntymistäkään'.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan