Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sitteri ja kaukalo

Vierailija
08.05.2010 |

Tuolla "Kuinka tarpeellisia vauvalle? Sitteri, leikkimatto, syöttötuoli..." ketjussa joku mainitsi että ei tarvii sitteriä että kaukalo riittää ja siihen muutamat vastailivat että sitteri tarvisi olla erikseen.

Itse olin alunperin ajatellut että tietenkin kummatkin tarvii erikseen, että niillähän on eri käyttötarkotus, mutta tarviiko?

tai siis käykö kaukalo sitteristä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin harvoin kun tarvittiin "sitteriä". Eli sitteri olisi ollut ihan turha meille. Vauva söi pääasiassa sylissä ja aika pian syöttötuolissa (7kk->), joskus laskin kaukaloon kun tein jotain missä vauva ei voinut olla sylissä/liinassa tai ei tuntunut viihtyvän lattialla. Kumpikaan(sitteri/kaukalo) ei ole vauvalle hyvä tai kehittävä paikka.

Vierailija
2/5 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukalo ei ole hyväksi lapsen selälle jos siinä joutuu olemaan paljon. Sitterin saa makuuasentoon eli siinä on parempi nukkua, kuin kaukalossa. Minä en ainakaan kotona ollessa kaukalossa vauvaa pitäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon toiseenkin, että pitäisi minimoida lapsen aika kaukalossa! On todettu, että vauvan hengitys voi olla vaikeaa. Keuhkot ns. kasassa ja ihan Uudessa-Seelannissa on todettu n. 5 kätkytkuolemaa muutaman vuoden sisällä turvakaukalon käyttöön liittyväksi.

Vierailija
4/5 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitterin saa ihan makuuasentoon jolloin siihen voi laittaa pienen vauvan köllöttelemään, kaukalossa en turhan takia istuttaisi.

Vierailija
5/5 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset