Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveet kaatuu, miesystävä ei enää haluakaan samoja asioita.. :(

Vierailija
08.05.2010 |

Miesystäväni ei enää haluakaan samoja asioita kuin minä. Vielä suhteen alussa hän kertoi haluavansa lisää lapsia (hänellä on edellisestä suhteesta lapsi), mutta nyt hän ei enää haluakaan. Hänellä ei muutenkaan ole mitään erityisiä odotuksia suhteemme tulevaisuudesta. Hänen mielestään nyt on hyvä olla ja voisimme jatkaa näinkin.

Tämä oli aivan totaalinen isku vasten kasvoja. Olemme olleet yhdessä 3 vuotta ja minä jo suunnittelin yhteenmuuttoa (jota mieskin haluaa) ja lapsia ehkä vuoden tai parin päästä. Ja mahdollisesti oma talo lähivuosina, jos valmistuttuani menen töihin.

Minullakin on todella hyvä ollut olla tässä suhteessa, mutta nyt tuntuu ettei ole järkeä jatkaa. Kaikki haaveeni voin kai heittää roskiin.

Asiaa mutkistaa vielä se, että minulla on jossain vaiheessa tulossa leikkaus, jonka jälkeen en enää lapsia halua. Olen katkera miehelle, koska hän on vienyt minulta mahdollisuuden saada lapsi.

Tuntuu niin helvetin pahalta. Ajatukset on aivan sekaisin. En tiedä mitä teen. Rakastan miestä, mutta en kai voi jäädä tähän, mutta en myöskään tiedä voinko/ehdinkö ennen leikkausta löytämään toista ihmistä, jonka kanssa haluaisin toteuttaa haaveitani.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mahdollisesti oma talo lähivuosina, jos valmistuttuani menen töihin."

Miksi opiskelet, jos et aio mennä töhin? Mieheskö sinua elättäis?

Ja entäpä, jos et saakaan koskaan lapsia?

Vierailija
2/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi sai sen käsityksen että olet vielä hyvin nuori. Miksi et voisi hankia lapsia myöhemmin, "leikkauksen" jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mahdollisesti oma talo lähivuosina, jos valmistuttuani menen töihin."

Miksi opiskelet, jos et aio mennä töhin? Mieheskö sinua elättäis?

Ja entäpä, jos et saakaan koskaan lapsia?

Niin, en menisi töihin, jos haluankin vielä jatkaa opiskeluja. En edes suostuisi miehen elätettäväksi, siksi emme vieläkään asu yhdessä. ap

Vierailija
4/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen reilu parikymppinen.

En halua tarkemmin tulevasta leikkauksesta kertoa, mutta itse leikkaus ei aiheuta varsinaista estettä raskaudelle, mutta olen jutellut muutaman samassa leikkauksessa käyneen kanssa ja he ovat sanoneet, että jos olisivat tienneet mitä lasten saanti aiheuttaa leikatulle alueelle, he olisivat menneet leikkaukseen vasta lasten saannin jälkeen. Nyt he ovat jopa joutuneet ottaan lainaa, jotta ovat päässeet korjauttamaan näitä lasten saannin tekemiä vaurioita. Anteeksi epäselvä selitys. :)

Ja voihan toki olla niinkin, etten edes kykenisi lapsia saamaan, mutta ajatus on se, että olen nuori ja terve ja täysin kykeneväinen lisääntymään. Ja vuosi sitten sain keskenmenon, eli ainakin kerran olen raskautunut. ap

Vierailija
5/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaat hommata silikonit.

Vierailija
6/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ratkeaa, kun rupee ajattelemaan jotain muuta.

Vierailija
7/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rintoihin liittyy kyllä. Eräänlainen korjausleikkaus. ap

Vierailija
8/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan leikkauksen on lääkäri katsonut tarpeelliseksi ja se tullaan tekemään julkisella puolella. ap

Vierailija
9/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluat lapsen tai sitten se on ero.Ei se mitää kiristämistä oo,vaan faktaa.Ero teille tulee joka tapauksessa,jos se ei anna sulle lasta ja oot vasta parikymppinen,se on asia mistä et tuu pääsee yli.Mutta voihan se olla,et hän haluu vaan odottaa vielä,haluaa lapsen myöhemmin mikä oliskin järkevää.

Vierailija
10/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voin lykätä leikkausta vielä muutaman vuoden, jos hän sitten olisi tullut toisiin aatoksiin. Mutta taitaa olla, että hänen mielensä ei muutu. Hän ei kuulemma tarvitse toista lasta ja että nyt on niin mukavaa, kun aikasemmasta liitosta oleva lapsi on vanhempi jne.

Olisihan se järkevää vielä odottaa muutama vuosi, mutta en tiedä voinko enää kauaa odotella.

Pyysin jopa mieheltä, että hän antaisi minulle lapsen ilman velvoitteita lapseen ja poistuisin sitten hiljaa kuvioista, mutta ei hän siihen suostunut. Olen säälittävä ja epätoivoinen, mutta tällä hetkellä en mitään muuta halua niin paljon kuin omaa lasta. ap

Vierailija
11/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusasioita on lapsiin liittyvät asiat- jos ette ole samaa mieltä asiat vaan mutkistuu

Vierailija
12/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta nuori, lähes lapsi. Voit ihan hyvin heivata tuollaisen äijän pihalle ja varmasti löydät vielä sinulle sopivan puolison, joka haluaa samoja asioita kuin sinä.

Ja kyllä, voit mennä vaikka korjattamaan ne rintasi MYÖS lasten saamisen jälkeen. Vaikka sitten uusintaleikkauksen voimin. Vaikka luultavasti ne rinnat tuntuu aivan toissijaiselta asialta, sen jälkeen kun olet saanut oman ihanan lapsen. Ainakin itselle tissien ulkonäkö ei merkkaa enää juuri mitään, vaikka parikymppisenä riippurinnoistani kärsinkin.

Vierailija
13/50 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vain, että jos/kun nyt saan "täydelliset" rinnat ja että ne menevätkin pilalle lasten saannin jälkeen. Minulla kun on näissä rinnoissa kaikki mahdolliset viat ja olen kärsinyt näistä monta vuotta. En halua niitä enää pilata. Siinäkin yksi syy, miksi haluan lapsen (tai lapset) ennen leikkausta.

Olisihan mies voinut aikasemmin kertoa, ettei enää halua lapsia niin en olisi tuhlannut aikaa hänen kanssaan! Hemmetti. ap

Vierailija
14/50 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sydän sanoo jotain aivan muuta! Olen vasta hiljattain ajatellut, että nyt minulla on mies, jonka kanssa uskallan suunnitella tulevaa. Minulla on haaveita ja haluaisin toteuttaa ne juuri tämän miehen kanssa. Mutta mies on toista mieltä.

Kaikki tuli niin puun takaa. Mies on jonkun aikaa halunnut avoliittoa ja puhunut jo talonkin ostamisesta ja minä hölmö luulin, että siihen "kuvioon" kuuluisi lapsetkin. Mitä helvettiä mä tekisin talolla, johon en edes omia lapsia saa?!

Vieläkään ei olla siis miehen kanssa puhuttu. Olen erakoitunut asuntooni vedoten koulukiireisiin vaikka oikeasti olen pähkäillyt meidän tilannetta. Ehkä viikonloppuna olisi aikaa ja mahdollista rauhassa istua alas ja jutella.

ap

Vierailija
15/50 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap,

Mene ihmeessä siihen leikkaukseen ja hanki lapsia vaikka tusina sen jälkeen. Luulet vaan että rintasi menevät pilalle raskaudesta. Ei minun rinnoilleni ainakaan mitään ole tapahtunut. Jos et pysty imettämään niin et imetä. Jos olet nyt 20 v ja kärsit todella rinnoista niin korjauta asia. Sinulla on vielä noin 20 vuotta aikaa hankkia lapsia. Joskus 39 v:nä olet jo unohtanut nuo rinta-asiat. Niin ja minulla on myös ollut ongelmia rintojeni kanssa, varmaan erilaisia kuin sinulla, mutta kuitenkin. Olen ihan tyytyväinen rintoihin vaikka niissä arpia onkin. Vanhemmiten rinnat kuitenkin hieman kerää rasvaa ja alkaa roikkua, että se siitä. Lapsensaanti ei sinänsä aiheuta rinnoille mitään.

Vierailija
16/50 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten aiemmin kirjoitin: "olen jutellut muutaman samassa leikkauksessa käyneen kanssa ja he ovat sanoneet, että jos olisivat tienneet mitä lasten saanti aiheuttaa leikatulle alueelle, he olisivat menneet leikkaukseen vasta lasten saannin jälkeen. Nyt he ovat jopa joutuneet ottaan lainaa, jotta ovat päässeet korjauttamaan näitä lasten saannin tekemiä vaurioita."

Tiedän kyllä, että iän myötä rinnat voivat alkaa roikkua.. Mutta sitä en tiedä varmaksi, mitä arville ja rinnoille käy leikkauksen jälkeen, enkä enää halua siihen helvettiin, jota nämä vialliset rinnat aiheuttaa. ap

Vierailija
17/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt vielä asialle mitään. En pysty! Tiedän, että jos otan asian puheeksi ja mies edelleen sanoo ettei tahdo lapsia voinkin pakata tavarat samantien. Hetken jo mietin jopa, että ehken minäkään omia lapsia halua ja että näin on hyvä. Mutta kun ei ole enkä suostu luopumaan haaveistani!

Olen pari päivää ollut hyvin ahdistunut asian takia. Haluaisin niin kovasti jutella ja saada selvyyden asioihin, mutta aina kun olen valmistellut itseni tulevaan, en saa sanaakaan suusta. Mies on myös huomannut ahdistuneisuuteni, mutta olen saanut aina jotain tekosyitä selitettyä.

Nyt autatte mua! Miten helvetissä saisin suuni auki! Nyt on toimittava kun kerrankin on aikaa ja mahdollista puhua! ap

Vierailija
18/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on jo yksi oma, miksi sinulla ei olisi oikeutta saada omaa lasta? Mutta tosiaan, olet nuori. Toisaalta monesti ennen kun edes hankitaan niitä lapsia niin mennään järjestyksessä suunnilleen yhteen muuttaminen, avioliitto, lapset...Eli kun ette ole yhdessäkään asuneet niin ehkä vähän hätiköidyltä tuntuu että se lapsi pitäisi saada pian. Mutta toki on hyvä puhua että haluat lapsia. Jos mies ajattelee ettei myöhemminkään halua enää lapsia niin turha jäädä roikkumaan...

Vierailija
19/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten elä ja tavoittele omia haaveitasi -jonkun muun kanssa. Mitäs jos vaan muuttaisit takaisin kotieudullesi jossa sinulla on ystävät ja suku? Ei tuollaisen miehen kanssa tulevaisuuden suunnittelu ole tämän arvoista. Ja mietihän nyt hetki, kyllä minusta lapsellakin on oikeus isään ja mielellään onnelliseen kotiin jossa vanhemmilla on hyvinvoiva parisuhde.

Vierailija
20/50 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... noi on aika helppo ja vaivattomasti ratkastu...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän