Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on ok, jos laihat naiset...

Vierailija
07.05.2010 |

jakavat itseään monille miehille, mutta jos lihava tekee samoin pidetään häntä epätoivoisena, joka jakaa kaikille keneltä vain saa??!!

Tällaista puhetta olen kuullut naisilta työpaikan tupakkapaikalla. Pari miespuolista sentään puolusti lihavia!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin monen mielestä vain hoikka nainen voi olla hyvännäköinen ja haluttava, ja siksipä hänellä on enemmän vientiä, joka antaa hänelle valtaa omaan ruumiiseensa, koskapa hänen ei tarvitse hyväksyä joka ikistä tarjousta. Lihavat taas kelpaavat vain surkeille runkkareille ja sääliöille, joten he eivät samalla tavalla voi valita kumppaneitaan.

En siis ole tätä mieltä, mutta olen havainnut, että on olemassa ihmisiä, jotka elävät mm. tämänkaltaisten luutuneiden käsitysten varassa.

Vierailija
2/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käsitys ettei lihavat saa "normaaleilta ja komeilta" miehiltä seksiä ja siksi heitä pidetään epätoivoisina, koska he huolivat kenet tahansa jalkoväliinsä ja yrittävät siten tuntea itsensä halutuiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihatkin antavat kelle vaan.

Vierailija
4/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niin monen mielestä vain hoikka nainen voi olla hyvännäköinen ja haluttava, ja siksipä hänellä on enemmän vientiä, joka antaa hänelle valtaa omaan ruumiiseensa, koskapa hänen ei tarvitse hyväksyä joka ikistä tarjousta. Lihavat taas kelpaavat vain surkeille runkkareille ja sääliöille, joten he eivät samalla tavalla voi valita kumppaneitaan.

En siis ole tätä mieltä, mutta olen havainnut, että on olemassa ihmisiä, jotka elävät mm. tämänkaltaisten luutuneiden käsitysten varassa.

että lihavilla ei ole valinnanvaraa?!

Mä tunnen monia lihavia, joilla on paljon vientiä ihan komeiden ja fiksujen miesten taholta.

Vierailija
5/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen vain "jakaa". Mitä se mies tekee?

Yksinäinenkin nainen voi toteuttaa seksuaalisuuttaan. Oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
6/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihavilla ei ole valinnanvaraa?!

Mä tunnen monia lihavia, joilla on paljon vientiä ihan komeiden ja fiksujen miesten taholta.

en mä sanonut, että niin on, vaan sanoin, että ihmisillä on tällaisia käsityksiä. Käsittääkseni Ap kysyi MIKSI ihmiset ajattelevat että lihavat seksuaalisesti aktiiviset naiset ovat säälittäviä ja minäpä vastasin. Kuten jo tuossa alkuperäisessä viestissäni sanoin, itse en ole sitä mieltä. Luepa uudelleen.

Vierailija
7/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa tai on harrastamatta jos siltä tuntuu.

Se ei ole kenenkään muun asia. Muiden ei tarvitse sitä kommentoida tai olla "moraalin vartijoina". Eletään sentään nykyaikaa, jossa meillä kaikilla on oikeus harrastaa seksiä, oltiin sitten lihavia, laihoja, pitkiä tai lyhyitä.

Koko keskustelu on aivan järjetön.

Vierailija
8/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
9/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen nainen harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa tai on harrastamatta jos siltä tuntuu.

Se ei ole kenenkään muun asia. Muiden ei tarvitse sitä kommentoida tai olla "moraalin vartijoina". Eletään sentään nykyaikaa, jossa meillä kaikilla on oikeus harrastaa seksiä, oltiin sitten lihavia, laihoja, pitkiä tai lyhyitä.

Koko keskustelu on aivan järjetön.

Ap kysyi, miksi ihmiset ajattelevat noin, ja kai siitä voi keskustella. Siitä olen samaa mieltä kanssasi, että ärsyttää se ajatusmalli, että nainen "jakaa", mutta se ei tarkoita sitä, etteikö asiasta voisi keskustella.

Käsittääkseni tämän avauksen tarkoituksena ei ollut syyllistää ketään jakorasiaksi, vaan pohtia asiaa, tai sitten minä käsitin väärin.

Vierailija
10/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sillä olisi vientiä vaikka kuinka ja mä tavis-hoikka-nätti jään ihan kakkoseksi.

Se mun kaveri on kuin hunajaa miehille, hän on vaan niin ...tiedättehän ne jotkut henkilöt, jotka ottavat koko tilan haltuunsa saapuessaan saapuessan huoneeseen, hänet huomataan, hänellä on jotain sellaista karismaa ja valoa ympärillään ettei hän jää huomaamatta.

Oliko asian vierestä, ehkä...

Vierailija
11/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö me ollA pohdittu?

kuten näkyy, mutta näköjään se ei ollut jonkun mielestä sopivaa.

Vierailija
12/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerää vaan on jaotella seksin harrastaminen lihavien ja laihojen kesken.

Vierailija
13/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sä ollenkaan luettua tekstiä? Tässä on nyt niin monta kertaa rautalangasta väännetty, että jos et ymmärrä, niin mee vaikka hammaspesun kautta nukkumaan.

Vierailija
14/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sä ollenkaan luettua tekstiä? Tässä on nyt niin monta kertaa rautalangasta väännetty, että jos et ymmärrä, niin mee vaikka hammaspesun kautta nukkumaan.

Ap kysyi miksi näin on, mitä tähän sun mielestä saisi vastata? vain sun ajatuksen mukaan?

Vierailija
15/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käsitys ettei lihavat saa "normaaleilta ja komeilta" miehiltä seksiä ja siksi heitä pidetään epätoivoisina, koska he huolivat kenet tahansa jalkoväliinsä ja yrittävät siten tuntea itsensä halutuiksi.

Hoikka tai normaalipainoinen valitsee. Pulleampi tekee taas on otettu kun joku kiinnittään huomiota siihen jne.

Vierailija
16/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikenlaiset "kakkosluokan" miehet tulivat iskemään minua. Mm. kävelykepin kanssa linkuttava turkkilaisäijä, puutteessa oleva (sanojensa mukaan) afrikkalaismies, vanhukseksi luokiteltava suomijuntti....huhheijaa. Silloin kun olin hoikka, kukaan ei tullut iskemään.

Vierailija
17/17 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne keskustelijat ovat katkeria ja kateellisia lihaville joilla on vientiä kun heillä ei ole?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi