Miehen sisko kutsui itsensä meille kylään...
Ei siinä mitään... Ihan kiva ihminen, mutta!
Hän tulee huomenna puolenpäivän aikaan ja lähtee sunnuntai-iltana.
Mies ilmoitti lähtevänsä huomenna baariin, joten minä kai sitten viihdytän vauvan kanssa hänen siskoaan.
Muutenkin taitaa sitten jäädä (mahdolliset) äitienpäivähemppistelyt vähemmälle ylimääräisten silmäparien alla. Tämä on siis eka äitienpäiväni äitinä.
Miehen siskolla on sellaiset työvuorot, että harvemmin pääsee satojen kilsojen päähän reissuun, ja nyt olisi sellainen sauma. Inhottaa oma munattomuuteni kun en kehtaa kieltääkään.
Ehkä se on yleisen sovun vuoksi nieltävä tämäkin episodi.
Toinen vaihtoehto varmaan olisi sietää piikittelyä viikonloppu.
Mies kuitenkin käy harvoin missään baareissa.
Miehen talo, miehen valta?
Kommentit (9)
Sitten laita välit poikki kaikkiin sukulaisiin. Niin minä tekisin.
Vai miksi miehen täytyy lähteä baariin just äitienpäiväaattona?
En mä kyllä miehen siskoa kieltäis tulemasta, jos on mukava ihminen, jonka kanssa tulet toimeen. Mut odottaisin kyllä, että mies olisi myös kotona, jos ei jotain todella tärkeää menoa ole.
Mut toisaalta sun täytyy oppia olemaan itsekäs ja vaatimaan sitä, että sä saat päättää kuinka äitienpäivä teillä vietetään. Jos siis selkeästi haluat muuta, kuin mitä nyt on luvassa. Täytyy uskaltaa sanoa, jos on vaara katkeroitua.
Enemmänkin pidän outona sitä että miehesi lähtee baariin päivää ennen äitienpäivää.. ja vielä silloin kun hänen siskonsa tulee.
No meillä ainakin tuollaisista asioista voidaan keskustella, suosittelisin teillekin sitä.
Voisitko ajatella asiaa niin että kälysi voisi vahtia lasta kun sinä voisit tehdä jotain? Esim. käydä kaupassa tms?
lähteä baariin, kun äitienpäivä seuraavana päivänä. Mies sitten nukkuu krapulaisena puolille päivin. En kyllä suostuis moiseen. Meillä saa mies herätä lapsen kanssa aamulla ja äiti nukkuu pitempään. Ja mun mielestä äitienpäivää vietetään oman perheen kanssa ja kylästellään isovanhemmilla. Ovat kyllä sisarukset kummatkin yhtä ajattelemattomia.
siis eikö tavallaan se ole vain parempi kun kahvipöydässä on joku muukin? Parhaassa tapauksessa se jopa auttaa lapsia kattamisessa ja kahvinkeitossa.
Mut tuota miehen baariinlähtöä mä vähän ihmettelen. Ei mun mies ensi kutsuis vieraita ja sitten lähtis itse pois - ellei sitten ne vieraat mene myös samaan baariin. En sitten tiedä, baareileeko sun mies sillä tavalla, että siitä on myös haittaa seuraavana aamuna kahvinkeitossa?
Hän haluaisi käydä bändin keikalla joskus ja huomenna he keikkailevat lähibaarissamme.
Sinänsä huonoa tuuria.
Lisäksi mies lähtee ensi kuun alussa 4 päivän kokousmatkalle ja se matka on perinteisesti ollut kosteahkonpuoleinen. Ei siinä mitään, menkööt vain, mutta pitäisiköhän kirjata näitä menoja muistiin, että saan joskus vapaata itsekin?
Ettei vain käy legendaarisesti niin kuin silloin raskaanaollessani. Minulle oli ihan ok, että mies otti joskus muutaman olusen ja minä olin kuskina. Oli se vaan niin v*tun nihkeää kun ekaa kertaa olisi voinut olla toisinpäin...
t: ap
Miehen sisko onkin 2 yötä meillä. Selvisi tänään...
t: ap
Mikä ihme tuossa nyt on? Miehen sisko tulee kylään 2 yöksi. Kamalaa :)
Oliskohan sulla aika opetella tuntemaan lapsesi täti kunnolla? Se onnistuu paljon paremmin kun mies ei ole paikallakuuntelemassa teidän juttuja.
Huomenna ukkos voi ihan hyvin tuoda aamupalaa sänkyyn ja hoitaa vauvaanne siskonsa kanssa kun sinä relaat! JOs mies krapulaltaan kykenee....
Onko se nyt tosiaan niin kamalaa pitää "seuraa" kälyllesi.. Ja etkö nyt saisi sen verran miehellesi sanottua, ettei lähtisi sinne baariin?
Ja mitä tulee äitienpäivään, mitä "hemppistelyä" oikein odotat..? Kyllä se mies voi kahvit keittää ja halia ja pusia, vaikka se sisko vieressä olisikin.