Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huono itsetuntoiset ihmiset eivät salli

Vierailija
07.05.2010 |

toisille hyvää itsetuntoa vaan koittavat palauttaa hyvä itsetuntoiset aina "maan pinnalle"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonoitsetuntoiset tietävät hyväitsetuntoisuuden olevan yhdyssanan!

Vierailija
2/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuvittelee itsestään liikoja, totta helvetissä hänet palautetaan maan pinnalle. Itsetunnon kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kuvittelee itsestään liikoja, totta helvetissä hänet palautetaan maan pinnalle. Itsetunnon kanssa asialla ei ole mitään tekemistä.

se joltain jotain pois jos luulee itsestään liikoja tai jos kyse onkin vain huono itsetuntoisen omasta alemmuuskompleksista ja tulkintavirheestä.

Vierailija
4/7 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaiseen voi kommentoida, kun tuosta ei saa selvä mikä puheenaihe oikeastaan onkaan.

Vierailija
5/7 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tosi huono itsetunto ja silti pari kaveria, joilla kai pitäisi olla hyvä itsetunto, tuntuu yrittävän palauttaa mua maanpinnalle jos joskus erehdyn onnistumaan jossain tai saan vaikka uuden kaverin. Toinen sanoi, että en ole tyttöystävämateriaalia vaan vain miesten teinifantasia pienen kokoni vuoksi, toiselle kun kerroin että kun olin juhlimassa niin pari tyyppiä sanoi minua huipputyypiksi jne (mulla on muutenkin ehkä noin 3 tuttavaa), niin hän sanoi että no hahhah, nehän oli kännissä. Mä itse olen kateellinen monille ihmisille mutta en sano sitä ääneen enkä latista toisten asioita, vaikka suhtautuisinkin niihin jotenkin kyynisesti itse.

Vierailija
6/7 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella vittumainen tyyli. Mä luulen että oikeesti niillä ei ole hyvä itsetunto ja se peitetään sillä että ollaan kärkkäitä ja vittumaisia.

Sitten ne on ihan ihmeissään kun joku uskaltaa sanoa jotain vastaan.

Vierailija
7/7 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun joku kertoo oman näkemyksensä, ja se ei olekaan sama kuin sulla, niin sillä toisella on huono itsetunto ja sulla on hyvä.

Näinhän sen on oltava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi