Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä? synttäriasiaa..

Vierailija
07.05.2010 |

Poikani täytti tänään 6- vuotta ja meillä ei ollut kuin 2 ystäväpariskuntaa kylässä.

Poikani lahjatoive oli bagugan taskulamppu ja viimeviikolla sanoin sen ystävälleni kun olimme

lelukaupassa. Sovimme että ystäväni ostaa sen pojalle ja minä ostan sitten jotain kalliimpaa.

Tänään kun saapuivat paljastui paketista värityskirja ja penaali missä oli puuvärit.

No lahjassa ei sinänsä mitään vikaa mutta kun kysyin missä lamppu on sanoi ystäväni että hänen oma poikansa oli nähnyt sen ja halusi tietysti sen itselleen.

Minusta tuo oli tosi törkeetä! Poikani jäi ilman toivomaansa lahjaa ja olin vielä luvannut että saa sen tänään mukaansa kun menee yökylään "poikien bileisiin"

Sanoin tästä ystävälleni että ei ollut kyllä kiva temppu, sanoi vain että pettymyksiin pitää elämässä tottua. Nyt tekis mieli haistattaa pitkät sille.. niin paljon harmittaa tuo käytös.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa jos on jo sovittu ystävän kanssa lahjasta ja paketista tuleekin jotakin aivan muuta. Ymmärrän täysin kiukkusi. Mutta en ymmärrä sitä, miksi menit pojalle lupaamaan lahjan jota et itse ole hankkimassa. Ei ikinä voi olettaa, että toiset ostaa sen mikä on sovittu, kyse on kumminkin lahjasta eikä ystäväsi voinut olettaa että olet jo mennyt lupaamaan pojalle sen taskulampun. Kurjaa käytöstä ystävältä, mutta en menisi häntä tuon takia haukkumaan.

Vierailija
2/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä taas näkee sen että minä minä minä,minun lapset eikä muilla mitään väliä!!

itse sen olisi omalle lapselle pitänyt sanoa että tämän on nyt lahja toiselle ja tällä kertaa et nyt saa tällaista. kyllä se senkin pitää pettymyksiin tottua.

kyllä voisi nyt antaa ystävälle pienen näpäytyksen jollain tavalla,jotta ymmärtää ettet asiaa hyväksy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että kyllä välit viilenisi. Tietysti kävisin itse mahdollisimman pian ostamassa sen lampun pojalle.

Vierailija
4/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hän kun tuskaili lahjan kanssa niin ajattelin että nyt pääsee helpolla kun lahja on varmasti tykätty! Ja tosiaan mainitsin ystävälleni että poikani on nimeenomaan pyytänyt sitä!

Ja vaikka tuo suututtaakin niin haukkuisin lähinnä tuon loppukommentin takia.

ap

Vierailija
5/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostakaa lamppu huomenna.

Vierailija
6/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä synttärit on sen verran juhlava päivä, että vieraat tulee meille eikä meiltä mennä kyläsille.

Vierailija
7/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvitella varmasti saavansa jotain etukäteen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi