Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mies seonnut? Järjetöntä syyttelyä.

Vierailija
18.05.2010 |

Onkohan mies hullu? Alkaa tuntua siltä, kun hän syyttää minua itse tekemistään virheistä.

Lauantaina oli miehen veljen häät, isäni olisi lainannut sinne hääautoksi harrasteautonsa. Miehelleni se ei kuitenkaan kelvannut, kun emme kuulemma muutenkaan sillä ajele eikä se ole hänen autonsa niin mitä sitä sinne häihin viemään.

No, sunnuntaina auto olisikin kelvannut miehen kaverin perheen kanssa ajeluun. Vanhempani olivat kuitenkin jo lähteneet itse autolla sunnuntairetkelle. Mies alkoi syyttää minua, kun autoa ei oltu otettu lauantaina.

Olin sunnuntaiaamupäivän töissä. Kun tulin kotiin klo 15, ehdotin, että lähdettäisiin jonnekin, kun oli lämmin päivä. Mies ilmoitti, että ei lähde minnekään, ennenkuin on kuntoillut. No, olin nuhainen, joten menin lepäilemään. Miehen kuntosoudun ja suihkuttelun jälkeen kello oli jo 17.

Mies kysyi, mitä tehdään, sanoin, että ihan mitä vaan, kaikki käy. Mies vetelehti, laittoi pyykkiään koneeseen yms. Yhtäkkiä hän alkoi kiukutella, että hieno päivä meni hukkaan, kun hän oli sisällä ja ettei kannata lähteä enää minnekään.

Yhtäkkiä oli minun syyni, ettei oltu jo aiemmin menty jonnekin. Sekin oli syytäni, kun en ollut ehdottanut mitään tekemistä. Kun totesin, että mieshän halusi kuntoilla ensin, niin siitä seurasi huuto, että olenko ihan tyhmä, kun en tajua, että tottakai pitää kuntoilla, kun hän haluaa laihtua 5 kg kahdessa viikossa. Ja olisi ollut koko aamupäivä aikaa kuntoilla...

Ehdotin, että mentäisiin läheiseen pikkukaupunkiin jätskille. Lähdettiin, mutta sitten mies alkoi kiukutella, kun mentiinkin hänen autolla eikä minun. Ja kiukutteli myös siitä, että kotona ei muka ollut mitään syötävää. Ja jos hän ei olisi odottanut minua, hän olisi voinut vaikka lähteä uimarannalle (siis mies ei ikinä suostu lähtemään minnekään rannalle kanssani).

Sanoin, että ei olisi ollut pakko odottaa. Olinkin ollut yllättynyt, kun mies oli vielä kotona töistä palatessani. Mutta kaikki oli kuitenkin minun syytäni ja sekin on minun syytäni, kun meillä ei ole parempaa asuntoa ja ansaitsen liian vähän ja sillä, että olin sunnuntainakin töissä ei ollut mitään merkitystä missään, ihan pelkkää harrastelua...

Mikä miestä vaivaa? Yrittääkö se savustaa minua ulos?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu esim. kävelemään ulkona. Hän osti 1000 euron soutulaitteen ja 2000 euron kuntopyörän pari vuotta sitten. Pienessä asunnossamme hän sitten hikoilee ja haisee tunnin päivässä. Mutta ulos hän ei suostu lähtemään kävelemään tai pyöräilemään.

Autolla pitää mennä joka paikkaan ja parkkipaikka löytää oven edestä.

Mies syö myös herkkuja, juuri osti 2 pussia sipsejä (jotka syö yleensä yksi kahdella istumalla), syö kamalasti jätskiä, jne.

Eikä ole provo.

Ehkä mies on vaan pässi. Isäni on täysin kyllästynyt häneen ja nimittelee vihtoriksi (tosin ei miehelle itselleen, mutta minulle).

Ja nytkin asumme 60 neliön vuokrakaksiossa. Mies otti lainaa 150 000 euroa ja osti sillä osakkeita. Mutta asuntoa ei voida ostaa. Minä haluaisin 110 neliön rivarin, miehestä se on liian ahdas meille. Pitäisi rakentaa heti 300 neliön omakotitalo, muu ei hänelle kelpaa. Ja silti kitisee, kun asutaan tässä vuokrakämpässä.

Uskokaa, ei se 10 vuotta sitten näin hullulta vaikuttanut.

ap

Vierailija
2/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaalisen kypsymätön nulikka. Sietäisi selkäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä on teoria, että osa miehistä tulee hulluiksi 40 vuoden iän kieppeillä ja siitä se sit vaan pahenee

Vierailija
4/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesten vaihdevuodet ovat haastavammat kuin naisten vastaavat...

Vierailija
5/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäki et on ollu kuvia alastonsuomi.comissa.. on aikamoista.. itselläkin on joskus sinkkuna ollu.. ja ei sieltä mitään muuta haeta ku seksiä.. ja toki saa katella kuvia.. luulisin et pettää sua.. tai on suunnitelmissa ainakin.. kunhan vaan löytyy se kenen akns haluais pettää. (netissä kamalan paljon isiä ja varattuja miehiä etsimässä seksi seuraa. ) miksei naisiakin..

nosta kissa pöydälle. lähde yksin lomalle miettimään asioita.. ja kerro miehelles et mietit teidän parisuhdetta.. menkäää pariterapiaan.. älä ainakaan anna asian vaan olla!!

Vierailija
6/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai meitä on joka junaan...

Vierailija
7/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko mies oikeasti löytää sieltä seksiseuraa?

Väittää vaan katselevansa kuvia ja juttelevansa ihmisten kanssa "ihan tavallisista asioista". Kaipaa kuulemma mahdollisuutta vaihtaa ajatuksia muiden kanssa. (Joo, en usko pätkän vertaa.)

Sitten paljastui, että sillä itselläkin siellä kuvia. Ja oli perustanut jotain klubejakin...

-ap

Vierailija
8/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkempä syy on hänessä purkaa kiukkuaan sinuun.

Vierailija
9/31 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tuo että on ottanut lainaa osakkeisiin. Tiedätkö mihin ja miten ne osakesijoitukset nyt jakselevat? Markkinat hieman heittelehtineet tässä lähiaikoina, jospa siinäkin on syytä? Ja tuo alastonsuomi-juttu on kyllä ihan uskomaton, kuulostaa kyllä pahasti siltä että sinua ei hirveämmin arvosteta teidän suhteessa.

Vierailija
10/31 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä seurasi huuto, että olenko ihan tyhmä, kun en tajua, että tottakai pitää kuntoilla, kun hän haluaa laihtua 5 kg kahdessa viikossa.

Siis jos tämä sekoilu on alkanut ihan viime aikoina, niin voisiko se johtua liian rankasta laihiksesta? Romahtaneet verensokerit johtaa helposti älyttömiin ailahduksiin joillakin.

Mutta jos käytös on muulloinkin tuollaista, niin sitten on vaan aika epäkypsä ja rasittava ihminen.

Vierailija
11/31 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulipa vastattua ennen kuin luin koko ketjun. Perun puheeni laihiksista, taitaakin olla pysyvä tila.

Ei kovin korkeaa mielikuvaa synny miehestäsi. Löydät varmasti paremman, kunhan ryhdistäydyt; miksi sinä tollaisen kanssa edes kituutat?

Vierailija
12/31 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

trapdoor kun Ellenillä showssaan ja mä kysyn kaks tosi helppoo ja yhden niiiiin vaikean kysymyksen et en tiedä itekkään ja sit kun ne ei tiedä niin lähetän ne en tiedä itekkään mihin, mut jonnekin alailmoihin kuitenki. Kuuluu vaan semmonen noooooooooo!!! kun elokuvissa ja ne vaan häipyy eikä tuu takasin.

Vierailija
13/31 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis äskeinen oli neuvo siihen miten jehovista pääsee eroon mutta vittumaisia miehiäkin sillä voi tietty lähettää.

Vierailija
14/31 |
20.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kyllä sellaista lainanantajaa löytyä. Joten tämä ap:n tarina lienee sepitteellinen viihdepläjäys av-mammojen iloksi.

Vierailija
15/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma narsisti.... Ja narsistit pettää aina.

Vierailija
16/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies ihan samanlainen kuin mistä monet täällä kertovat eli hänellä on paljon narsistisia piirteitä: kiukuttelee juuri noin kuin ap:n mies, vaikka itse mitä yrittäisi niin ei auta, kaikesta voi suuttua ja kiukutella. Mä yritän antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos koska ei tossa tilanteessa vaan voi voittaa (kun toinen ei käyttäydy mitenkään loogisesti). Tällä hetkellä kannustan miestä olemaan mahd paljon pois kotoa niin voin olla lasten kanssa rauhassa.

Ja miehelle pitää kaikki olla hienointa ja kalleinta vaikkei olisi varaa, Joko ostetaan parasta mitä on tai ei ollenkaan (tyyliin pihviä tai nuudeleita); mikään "normaali" ei kelpaa.

Mä sanoisin että on aika narsistinen. Tai jos tämä on ihan uutta käytöstä (ja olette tunteneet pitkään) niin sit on joku kriisi käynnissä.

Vierailija
17/31 |
19.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo mikään narsisti ole. Uskomattoman pöljä ja lapsellinen vain. Ehkä ihastunut johonkuhun nettituttavaan tai työtoveriin, tyytymätön itseensä (ylipaino), ikävöi ap:tä kun tämä on töissä, ei osaa tehdä mitään yksin, on yksinkertaisesti tyhmä ja mielikuvitukseton ... Syy hölmöön käytökseen voi olla mikä vain.

Hauska tapa laihduttaa muuten: soutulaitteella soutelu sisätiloissa ja sitten autolla syömään jäätelöä. :)

Joku ystävänikin joskus sanonut, kun olen päivitellyt miehen käytöstä, että voisi olla narsisti. Mies myös käyttää kamalasti rahaa itseensä. Yli 200 euron aurinkolaseja hänellä esim. on 8 kpl. Vain parhaat ja kalleimmat vaatteet kelpaa yms. Mies on myös kamalan kateellinen. Jopa minulle, mm- siitä, että vanhemmillani on kesähuvila, jossa olemme yhdessäkin kesiä viettäneet. -ap

Vierailija
18/31 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltteleeko kevät munaskuita ja vaimo tuntuu kahleelta nilkassa...

Vierailija
19/31 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän klikkaa sivun aina kiinni, jos tulen huoneeseen. Kerran vilaukselta näin messengerin auki.

Miehellä on yhdessä vaiheessa ollut myös kuvia alastonsuomi.comissa. Silloin, kun jäi kiinni, poisti ne ja väittää, ettei olisi muka laittanut niitä sinne uudelleen.

Tuon alastonsuomi.com-kuvajutun jälkeen mies on alkanut myös parturoida alapäätään. Ei ole 10 vuoden suhteen aikana tehnyt sitä koskaan, kun on koko ajan parturoituna.

Mikäköhän juttu tämäkin taas on... Tekis mieli kerätä kamat ja lähteä.

-ap

Vierailija
20/31 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa kirja Sata tapaa tappaa sielu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä