Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee ex-anopille äitienpäivänä!

Vierailija
07.05.2010 |

Seurusteltu ollaan kohta vuosi, mies jäi leskeksi noin 3 vuotta sitten. Mienellä on 2 lasta, minulla 1. Emme vielä asu yhdessä, eikä varmaan koskaan asutakaan.

Kysyin mieheltä äsken puhelimessa, koska tulevat tänne äitienpäivälounaalle. Mies vastasi, että menevät ex-anopille käytyään ensin hautausmaalla. Eivät ehdi koko päivänä tänne, koska "lasten kanssa on tähän totuttu, että siellä juhlitaan". Matkaa ei ole kuin 30 km, siitä ei voi olla kyse.

Olin sitä mieltä, että kouluikäiset lapset eivät ainakaan minun perheessäni menemisiä määrää, sen sanoinkin. Mies vaan totesi, että sitten eivät, mutta sunnuntaina hänellä ei ole aikaa, se on äitienpäivä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi hänen ja hänen lapsien tulisi viettää sinun kanssasi äitienpäivää?

Vierailija
22/35 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olla noin tyhmä oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että teillä ei ole yhteisiä lapsia joten minkä takia hänen sinun luokse pitäisi tulla.

Ymmärrettävää että menevät lasten mummolle ja haudalla käymään.

Hänellä on monta muuta päivää aikaa olla sinun kanssasi ja jos tuota et ymmärrä niin voi.

Vierailija
24/35 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mustasukkainen kuolleelle. Surullista :(

Vierailija
25/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kasvatettu huonosti. Ei mitään arvostusta /kunnioitusta muita ihmisiä kotiin. Näitä rasittavia "kaikki mulla ja heti" itserakkaita tyyppejä. Toivottavsti mies osaa etsiä itselleen ja lapsilleen paremman.

Vierailija
26/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin AP, jospa se että "eivät ehdi" sinun luo, ei tarkoita sitä että päivässä ei ole tunteja ja kilometrejä tulee liikaa, vaan jospa se tarkoittaa sitä että isä ei halua raahata lapsiaan ensin äitinsä haudalle ja mummolleen, mitkä yksinäänkin on varmasti raskaita reissuja, ja sen jälkeen sitten juhlimaan sinua. Kyllä minäkin haluaisin viettää sen loppupäivän kotona rauhoittuen.

Vierailija
27/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi jumalauta näitä ihmisiä täällä... jotkut ovat kyllä tosi sairaita, kun tuollaisia provoja viljelevät.

Vierailija
28/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies menisi 30 km päähän elävälle ex-vaimolle vai onko tämä oikeutettua vain leskille? Mietin vaan, kun mun miesystävä aikoo mennä kuten ennenkin entiselle vaimolleen lasten kanssa, vaikka ovat eronneet jo 2 vuotta sitten.

Vierailija
29/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen äiti, vieläpä ihan elävä! Miksi minut voi ohittaa? ap

Oletko kyseisten lasten äiti-EI!

Oletko kyseisen miehen äiti-EI!

Äitienpäivä on syvasti ÄITIN-LAPSEN-MUMMON välinen juhla!

Itse annoin eilen eks anopille lahjaksi ruusuja, onhan hän sentän lasten mummo, sekä ihana ihminen!

Vierailija
30/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se mies menisi 30 km päähän elävälle ex-vaimolle vai onko tämä oikeutettua vain leskille? Mietin vaan, kun mun miesystävä aikoo mennä kuten ennenkin entiselle vaimolleen lasten kanssa, vaikka ovat eronneet jo 2 vuotta sitten.

Oletan nyt siis, että sinulle ei ole lapsia tämän miehen kanssa ja että nämä miesystäväsi lapset ovat niin pieniä etteivät äidilleen yksin voi mennä.

Vierailija
31/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuutonta vaatia tuollaista. Varsinkin kun noin vähän aikaa äidin kuolemasta. Itse pääsin yli äidin kuolemasta vasta täysi-ikäisenä kun pystyin itse asiaa työstämään hänen kuollessa kun olin 11v. Ja vaikka nämä lapset olisivat päässeet yli niin se ei tarkoita ettei äidin muiston vuoksi itkettäisi eikä häntä muisteltaisi. Sama voi koskea myös isää. Meillä nykyinen äiti-puolikin käy haudalla meidän kanssa (haudassa tosin isovanhemmatkin) eikä jää odottelemaan autoon. Jos seurustelee leskeksi jääneen kanssa pitää vaan kestää tuollainen ja kunnioittaa. Varsinkin lasten vuoksi. Vaikka asuisitte yhdessä ja olisi yhteisi' lapsia niin voisi silti olla hyvä perinne käydä vaikka mummon luona. Turha kuvitella, että perheellisen lesken kanssa on helpompi alkaa seurustelemaan kun ei ole sitä exää enää. Mutta exä kuitenkin on ja pysyy kuollessaankin. Voi olla, että puoliso on tavannut jo elämänsä rakkauden ja haluaa hautaankin hänen viereensä.

Vierailija
32/35 |
08.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä turhasta on alottaa krännää, joten ap jos sinua sieppaa jo nyt tuollainen lopeta suhde!!

Joka jäi leskeksi 5 vuotta sitten. Heillä oli 1 lapsi. Asun nykyään tämän miehen kanssa yhdessä ja olemme kihloissa. Minulla on itselläni yksi lapsi aikaisemmasta suhteesta. Meillä on myös miehen kanssa yksi yhteinen lapsi. Ja mies on viettänyt jokaisen äitienpäivän, mitä me olemme tunteneet, ex-anoppinsa luona. Lähtevät sinne pojan kanssa aamulla tulevat illalla. Ja mielestäni heidän kuuluukin mennä sinne. Äitienpäivä on vaikea päivä miehelleni, pojalle ja anopille ja silloin heidän kuuluukin olla yhdessä. Vaikka mies viettää äitienpäivän siellä, niin en koe, että minut jollain lailla ohitettaisiin. Minäkin olen äiti, mutta mies kunnioittaa minun äitiyttä päivittäin ja se riittää minulle. Ap:n kannattaisi varmaan katsoa peiliin ja ajatella sitä, miten kova päivä äitienpäivä on varsinkin lapselle, joka on menettänyt oman äidin. Tai anopille, joka on haudannut oman lapsensa...

Vierailija
33/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla ei hänen kanssaan ole lapsia niin miksi tätä asiaa parkut. Tee lapsi hänen kanssaan niin varmasti

Mies muistaa sinua äitienpäivänä. Muutoin tämä kertoon sinun itsekkyydestä.

Vierailija
34/35 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turbo Anne kirjoitti:

Jos sinulla ei hänen kanssaan ole lapsia niin miksi tätä asiaa parkut. Tee lapsi hänen kanssaan niin varmasti

Mies muistaa sinua äitienpäivänä. Muutoin tämä kertoon sinun itsekkyydestä.

Nää lapset on varmaan jo aikuisia 😂

Vierailija
35/35 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä