G: Miten juhlit 30-vuotissynttäreitäsi?
Kommentit (21)
En myöskään neli- enkä viisikymppisiä.
käydä baarissa ukon ja kaverin kanssa...
Tai no mun ja esikoisemme synttäripäivillä on 2 päivää väliä (siis tyyliin 4.5 ja 6.5.) ja sukulaiset kestitettiin lapsen synttäreillä vähän tavallista hienommin ;) En pitänyt mitään "bileitä". Kävin kyllä miehen kanssa sitten seuraavana viikonloppuna leffassa kahdestaan.
naamiaiset
50 henkilöä
kahta lukuunottamatta kaikki pukeutuneita
vuokrattu mökki
biletystä pikkutunneille
loput nukkuivat sängyillä
"baarimikko" teki juotavaa tilauksesta
kinkkukiusausta ja salaattia
ihan julmetun hauskaa (myös vierailla)
Vieläkin tulee hyvä mieli kun kyseisiä pippaloita ajattelee:)
ystäväni kanssa bilettämässä, otettiin hotellihuone Presidentistä.
Aloiteltiin siis iltapäivällä hotellihuoneessa laittautuminen, käytiin syömässä, mentiin baariin, tultiin hotelliin, harrastettiin seksiä.
Aamulla syötiin kunnon aamiainen ja lähdettiin pikkuhiljaa kotiin perheidemme pariin.
Meitä oli kolme 30-vuotta samoihin aikoihin täyttävää. Viikonloppu saaressa, jossa mökkimajoitus ja tanssiravintola. Kavereiden järkäämää ohjelmaa, tanssia ja raivokasta biletystä. Lähes kaikki kutsutut olivat paikalla eli n. 25 hlö.
Parhaat juhlat ikinä!
koska olin raskauden takia niin pahoin voiva ja väsynyt ;)
Äiti leipoi kakun ja kutsui kylään, oli samalla kutsunut muutaman sukulaisen multa salaa. Kivaa oli, en muuta tarvinnutkaan
siihen aikaan aika rajusti ja oli psykiatrisella osastolla itsemurhayrityksen jälkeisiä vaurioita korjailemassa.. Terveisiä Pitkäniemeen!
esikoinen oli ihan vastasyntynyt, kun täytin kolmekymmentä, joten juhliminen ei ollut ihan ekana mielessä. Mies leipoi kakun, sitä mussutin imetysten välissä.
mitenkää meilläpäin ei kolmikymppisenä ruukata
Toista lastamme, 1kk ikäinen. En muista ollenkaan. Olisinko saanut kukat?? :)
Vappuaatto oli ja kilisteltiin myös lasit kuoharia:). Jos en olisi ollut raskaana olisin varmaan järkännyt bändit ja kaikki.
Meidän kotipaikkakunnan ainoassa baarissa:)))
Ohjelmassa oli ryyppäystä (kaljapulloissa oli mun vauvakuvalla varustetut etiketit), puheita, bingoa ja dingoa:)) ("Dingo" oli mun veli, lanko ja mies pukeutuneena asiaankuuluvasti, mm. veli oli laittanut hiusgeeliä myös rintakarvoihinsa :D :D)sekä karaoken laulantaa. Hauskaa oli ja seuraavana aamuna oli kauhia krapula:))
Taisin keittää kahvit ja vieraina olivat äitini ja isäni. Mieheltä ja lapsilta sain jonkun pienen ja mukavan lahjan (alle 20 e).
että jää juhlat juhlimatta, kun oli ollut todella raskaat työpäivät takana. Sit mies soitti ja käski mennä hotellin respaan ja ylläripylläri, siellä odotti firman yhteistyökumppanin toimistolta ne kaks työntekijää joiden kans olin parhaiten tuttu. Mies oli järkänny kotimaasta käsin näiden naisten kans mulle minijuhlat. Mentiin ensin ns. weinwanderungille ja sielä syömään komeasti yhteen heuriger-paikkaan.
Upeat synttärit ja tutustuin vielä noihin kahteen naiseen joista toisesta tuli sittemmin mulle tosi hyvä ystävä.
odotin keskimmäistä lastamme rv 37. Kutsuin lähellä asuvat sukulaiset kahville (mainitsematta synttäreistäni, _oletin_ että tietävät, kun suvussa on samana vuonna useita pyöreitä vuosia täyttäviä ja näistä aina puhetta riittää...), mutta he kaikki tulivat vain tupaantuliaiskahveille. _kukaan_ ei muistanut synttäreitäni, anoppi ja appi ei edes tulleet ollenkaan vaikka heidät kutsuin nimenomaan synttärikahville. Pari vuotta myöhemmin kysyivät, että millos täytän 30...
halunnut juhlia, järkkäsin hienot juhlat, ruuat, juomat ym. ostin itselleni uudet vaatteet, kävin kampaajalla , siivosin kodin hienoksi ym.
muutama ihminen tuli :(
ja oli kiletämättä melko tylsä fiilis.
ikinä en enää synttärijuhlia järjestä :(