loistavia löytöjä Mankkaan Akselissa
Kävin ekaa kertaa eläessään siellä ja olin kyllä lievästi sanottuna hyvin yllättynyt.
Löysin uudet, tosi kivat talvikengät 8 euroa, olin just ostamassa BB.n potan, sieltä löytyi samanlainen 5 euroa, Sokoksella uusi olisi maksanut 35 euroa ja ostin ison paketin lego primoja hintaan 4 euroa.
Siellä oli tosi, tosi kauniita tyttöjen mekkoja, itselläni kun on poika, ne jäi ostamatta ja vaatteita muutenkin järkyttävän edulliseen hintaan.
Ihmettelen kun jotkut tekee loistavia tilejä, paikan vuokra on kuitenkin 39 euroa ja tuntuu että kaikilla oli halvat hinnat.
Kassoille oli koko ajan jonoa, eli todellakin, kauppa siellä käy.
Kommentit (6)
aina silloin tällöin. Periaatteessa kyllä hyvä paikka.
Itse en enää etsi pienten lasten vaatteita,niitä siellä on yllin kyllin. Minä teen löytöjä käyttötavaroista,kirjoista ym. tavaroista.
Se,mikä siellä ärsyttää on, että kaikilla mammoilla on pienet vauvat/lapset mukana ja niitä pitää työntää muutenkin ahataitten käytävien väleissä. Onko vauvan mahdoton odottaa pari minuuttia rattaissa siinä käytävän päässä? Ne käytävät eivät ole kovin pitkiä kuitenkaan,max 10 m. Rupeaako vauva heti itkemään,jos on 10 metrin päässä äidistään?
vaunujen tai rattaiden kanssa, ärsyttää kun tumpelot tukkivat käytävät ilman niitä vaunuja tai rattaita. Ymmärrän hyvin että on vähän ahdasta ohittaa toiset vaunut tms. mutta yleensä hankalinta on ohittaa tientukot ilman vaunuja.
Jos lapsi kiljuu rattaissa niin miksi sitä ei viedä ulos.
Ihan sama onko kyseessä 0-5-vuotias.
Todella rasittavaa on tuoda sinne tavaraa myyntiin. Vaikka pienellä Akselin kärryllä tuonkin niin on jualiste ruuhka kun ryssät eivät osaa mennä ohi.
Toinen on puhelimeen puhujat. Lässytetään niitä näitä. Se on todella rasittavaa pakkokuunneltavaa.
Trokarit! Sen kerran kun siellä käyn niin ammattitrokarit ovat metsästämässä kamaa jälleenmyyntiin.
Lipovat vielä kassahenkilökuntaa ja omistajia viimeisen päälle. Ja vielä viimeksi totesin, ettei omistajat ole havahtuneet tälle trokarien ilmiölle.
kapeaa käytävää pitkin. Itsekin käyn ruokiksella siellä usein, niin ei ole aikaa tumpelona seistä. Nopeasti katsastaisin vaan tavarat,mutta mistä mennä ohitse,kun kaksi rattaita työntävää mammaa kulkee rinnakkain käytävällä.
Sieltä useimmiten löytyy useampi tuote. Mutta kyllä vaatteet pitää katsoa tarkkaan, jos haluaa olla varma, ettei ole tahroja. Minusta yksikin tahra pilaa tuotteen ja hinnan pitää silloin olla mitätön eli alle 50 centtiä. Tuttuni sai sieltä yli 150 euroa tuon vuokran jälkeenkin. Kävin tiistaina aamulla ja tosi ruuhkaa oli. Itse kyllä jätän usein jo isomman lapseni sinne rivin päähän, mutta koska liikun koko ajan, pitää kärryjäkin siirtää. Ostin mm. 5 eurolla tosi hyväkuntoisen Reima-kevät/syystakin.
enkä oo mitään isoa tiliä tehnyt, tosiaan kun pöytävuokra lohkaisee siitä ison osan. Olen myynyt hyvää tavaraa edullisesti, kalliimmilla hinnoilla mikään ei mene kaupaksi. Hyvin käy kauppa, mutta ikävä kyllä ne hinnat on pidettävä alhaalla jos ei halua raahata isoa kasaa tavaraa takaisin kotiin.