Olin ennen kuppikooltani B80/B85, nyt E70. Arvatkaa miten se onnistui!
No sanon sen samantien. Kävin kunnon rintaliiviliikkeessä ja he mittasivat oikean koon ja oikeasti kyllä istuu hyvin!
Kommentit (30)
siis sellaista jatkopalaa jolla saa ympärysmittaan lisää senttejä? Ja mitkä on sun mitat?
ympärysmitan pitäisi olla vähintään 105 (on mitattu) ja kuppikoon A. Niitä jatkopaloja saisi laittaa peräkkäin aika monta eikä ne pysy kiinni enää jos niitä laittaa monta peräkkäin...
siis sellaista jatkopalaa jolla saa ympärysmittaan lisää senttejä? Ja mitkä on sun mitat?
ympärysmitan pitäisi olla vähintään 105 (on mitattu) ja kuppikoon A. Niitä jatkopaloja saisi laittaa peräkkäin aika monta eikä ne pysy kiinni enää jos niitä laittaa monta peräkkäin...
Aikalailla sama ongelma minulla. Ympärysmitta lähes 100 cm, vaikka paino ja pituus ei kovin hurjia ole, 164/70. Olen sellanen yläpainotteinen ja kapealanteinen. Tosin olen jo saanut senttejä pois myös yläosasta liikunnan avulla.
C75. Kävin liikkeessä ja palasin sieltä ulos koolla DD70.
Tuo koko on vähän hankala löytää, eli totuuden vuoksi pitää sanoa, että myös D75 menee...minun mielestäni.
olen oikeasti 75E eli kyllä ulkoasu muuttui ja vaatteet istuu paljon paremmin ;-) Suosittelen ammattitaitoista myyjää ja kunnon liivejä, todellakin!!!
siis ennenkuin menitte sinne liivikauppaan?
olin kuullut, että kannattaisi, mutta sitä vain asennoitui siihen mikä tuntuu ok:lta niin riittää. Lisäksi sitten tuli kaksi lasta ja rinnat vain kutistui imetysten jälkeen niin laiskana kokeilin mikä tuntuu hyvältä ja otin. No en enää. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
t.ap
Kohta pääsen oikein kunnon liivikauppaan testaamaan, tuleekohan mullekin tollasia ylläreitä? :)
mutta siis mistä kohtaa nuo mitat otetaan?
Rinnan päältä mitta otetaan liivit päällä. Näitten erotus määrää kuppikoon.
siis sellaista jatkopalaa jolla saa ympärysmittaan lisää senttejä?
Ja mitkä on sun mitat?