Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea se sossu oikein suostuu kustantamaan

Vierailija
07.05.2010 |

itse myyjänä tätä kysyn, tänäänkin yksi perhe osti lapselle polkupyörän, toiselle lapselle lastenrattaat ja nuorimmalle lapselle sellaisen brion lelukaaren, summana valtava ...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tuossa tapauksessa kyse on jostain lastensuojelun tm. tukutoimien piirissä olevasta perheestä. Mä oon itse saanut kolmeen eri otteeseen sossusta rahaa lyhytkestoisesti (pisin aika oli ehkä 4 kk), eikä ne ainakaan normitapauksessa anna rahaa kuin vuokraan, kaasu/sähkö/vesilaskuun ja lääkkeisiin. Mulle on tarjottu myös maksulappua ruokakauppaan. Esim. kännykkälaskua ja bussikorttia ne ei maksa, jäljelle jääneellä rahalla (en muista minkä verran se mahtoi olla) piti sitten maksaa kaikki muut menot.

Tämä siis tavallisessa sinkkuopiskelijan tapauksessa.

Vierailija
2/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää vaan lastensuojeluilmotuksia,sen kohteeksi joutunut perhe saa tukea vaikka mihin;)

ite oon saanu pesukoneeseen,pojan pyörään,vauvan vaunuihin+ vauvansänkyyn rahat. ja vaikka mihin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarveharkintaisen tuen saamisen jossakin muodossa. Me saimme joskus aikoinaan tietyn summan per lukukausi lapsen harrastukseen. Summa oli sen verran pieni, ettei sillä olisi kustannettu esim. lätkäharkkoja tai ratsastustunteja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi