Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhukaa älkää arvailko

Vierailija
07.05.2010 |

Lukaisin tuossa tuon tuoreen naisen synnytyksen jälkeistä löystymistä käsittelevän ketjun ja tuli mieleeni, että miksi niin monet ihmiset tuntuvat elävän suhteissa, joissa asioista ei puhuta tai niitä vääristellään? Ymmärrän sukuelimiin liittyvien asioiden olevan herkkää ja haavoittuvaa aluetta meistä monille, mutta ainakin oman seksielämäni rehellisuus pelasti: toisen synnytyksen jälkeen oma mieheni sanoi rehellisesti tuntoherkkyyden vähentyneen merkittävästi (olin tosin jo aavistellut tätä orgamisvaikeuksien ilmaannuttua). En jäänyt tätä asiaa voivottelemaan vaan aloitin ankaran jumpan ja nyt, 1,5 v synntyksestä kaikki on kuin ennenkin. Jos hän ei olisi tätä asiaa minulle rehellisesti kertonut, en olisi jumppaa aloittanut ja tiedä millainen tilanne nyt olisi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi et ollut sellainen nainen, jota seksi ei kiinnosta. Muuten ois varmaan jääny jumpat jumppaamatta.

M34

Vierailija
2/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjausleikkaukseen ei ole yksityisellä varaa, ja kunnallisella ei tehdä, ennenkuin lapsia ei varmasti tule lisää. Varkki roikkuu ulos, pissa karkailee ja uloste ei tule normaalisti, täytyy emättimen puolelta työntää vauhtia.

Tässä on jumaliste seksielämä ihan persiillään, ja jos toi mies vielä ääneen ajatuksensa sanoisi, niin voisi saada litsarin.

On meinaan sen verran herkkä kohta, etenkin, kun meillä oli 9 vuotta hemmetin hyvä ja himokas seksielämä ja nyt en ole siitä 2 vuoteen saanut mitään irti. Olen reippaasti alle 30!

V**uttaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi (ylläri ylläri, seksielämä kun ei oikein luista), mutta kun tuo toinen puoliskoni ei sano mitään mihinkään.

Mä en siis todellakaan tiedä, mikä mättää oikeasti, ja ilmeisesti ne asiat, joiden olen kuvitellut mättävän, eivät sitten ole olleet niitä oikeita ongelmia, koska muutoksia/parannuksia ei seksielämään ole tullut kuitenkaan. Alapään jumppa nyt on ihan itsestään selvyys (ainakin mulle), joten sitä ei kannata enää alkaa ehdottelemaan. On yritetty hepenet, maiseman vaihdokset, pidempään erossa olemiset, puhumiset, kaikki mahdollinen, mutta seksi ei luista silti. Silloin harvoin kun sitä on, se on surullisen surkeaa, vaikka ennen se oli hyvää ja loistavaa.

Vierailija
4/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkaan ei ole yhtään niin kinnostunut seksistä ja laukeamiseen kestää kauemmin eikä miehen tarvitse enää keskeyttää jatkuvasti pidätelläkseen. Ja muutenkin menin valitsemaan sellaisen joka ei sano mitään suoraan. Aina saa arvailla mikä nyt on vialla kun toinen murjottaa ja tuhahtelee (olisin voinut ottaa samantein naisen :) )

Vierailija
5/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei tarvi yrittää pidätellä vaan päinvastoin pitää paukuttaa vauhdikkaasti ja kauan. Ja siltikään laukeaminen ei ole mikään maatamullistava elämys enää. Kyllä se olikin ennen nannaa, kun pystyi laukeamaan hitaasti työntelemällä ja samalla silmissä säkenöi.

-se iänikuinen jankkaaja

Kuitenkaan ei ole yhtään niin kinnostunut seksistä ja laukeamiseen kestää kauemmin eikä miehen tarvitse enää keskeyttää jatkuvasti pidätelläkseen. Ja muutenkin menin valitsemaan sellaisen joka ei sano mitään suoraan. Aina saa arvailla mikä nyt on vialla kun toinen murjottaa ja tuhahtelee (olisin voinut ottaa samantein naisen :) )