Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi annatte pienten lapsienne liittyä FB:in?

Vierailija
07.05.2010 |

Minusta ihan järjetöntä. Onko sitten kiva ku saatte miettiä mitä sinne kirjottelette kun lapsetkin sitä lukee? Mä en ainakaan halua kaveriksi yhtäkään ystäväni lasta. Jos vituttaa niin kirjotan sinne niin ku asia on ja se ei mielestäni ole lapsille sopivaa luettavaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kaverini kirjoittelevat toisinaan aika kaksimielisiäkin juttuja ja linkittävät hassuja videoita, jotka ei ollenkaan sovi lapsille. Kamala ajatella, että joku lapsi niitä lukisi!

Vierailija
2/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän EHKÄ lapset jotka on jo yläasteella..kestää hieman paremmin aikuisten juttuja..

mutta en mä haluis omien lasteni näkevän mitä mä (tai pahemmassa tapauksessa mun kaverit) sinne kirjottelee!!!

se ei oo lasten paikka..

ja nyt kun ajattelen millanen ite olin esim seiskalla, niin ei viä senkään ikäset sinne FB:hen kuulu!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kukaan FB-kavereistani ei kirjoittele ns. aikuisten juttuja. Tyypit, joilla on "ihanaa pääsee baariin ja vedän kännit" -tyylisiä tilapäivityksiä, eivät onneksi oo mun tuttuja.

Vierailija
4/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri joka linkittää mitä ihmeellisimpiä juttuja ja myös kirjottelee vähä kaikenlaista, aikuisille tarkotettuja. Hällä on todella suuri liuta lapsia kavereina, sukulaisia ja kavereittensa lapsia. :O Kerran sanoinki hälle että etkö yhtää aattele kun sulla noita lapsiakin on paljon kavereina. Ei kuulemma välitä, kun lapsethan lukee ja näkee tänäpäivänä muutenkin kaikenlaista ja kaikkialla. :O No vastuu tietysti on lasten vanhemmilla.

EN ole antanu omien liittyä koska minusta se on väärin että ikä valehdellaan ja haluan opettaa lapsilleni että valehtelu ei ole oikein!

Vierailija
5/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka päivä äidin oma status päivitys on luokkaa:"paska elämä, kaikki paskaa, mitä järkee täs paskassa on". Onpas sitten mukava oman 8-v:n kanssa niitä päivityksiä päivitellä!!!

Vierailija
6/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ikinä laittaisi lasteni kuvia fb:n sivuille" Nyt hänen 3 ala ikäistään tyttöä ovat fb:ssä ja kaikki omalla profiilillaan. Nuorin heistä 7 v.

Tekis mieli ilmoittaa asiasta jonnekin...

Omat lapseni eivät ole fb:ssä enkä ota kavereiksi lapsia...

Vierailija
7/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään tykkää lapsista FB:ssa, mutta ne lapsikaverit voi rajata niin, etteivät näe juttuja. En mä ainakaan päästä tilapäivityksiäni tai kuviani lapsikavereiden nähtäväksi.

Vierailija
8/8 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa kukaan FB-kavereistani ei kirjoittele ns. aikuisten juttuja. Tyypit, joilla on "ihanaa pääsee baariin ja vedän kännit" -tyylisiä tilapäivityksiä, eivät onneksi oo mun tuttuja.

Erilaisuus rikastuttaa elämää. Musta olisi masentavaa, jos kaikki tuttuni olisivat jäykkiä "eihän näin voi tehdä herrijee" -tyylisiä ihmisiä. Tosin heitäkin kavereina on. Pienessä määrin hauskoja tuttavuuksia. :)