Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menet anoppilaan äitienpäivänä, kun kyseessä ei ole sinun äitisi?

Vierailija
07.05.2010 |

Kun eihän miestenkään tarvitse huomioida lastensa äitejä, kun nämä eivät ole näiden miesten äitejä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene, kun minulla on oma lapsi jonka kanssa haluan viettää äitenpäiväni, anopilla voin käydä muulloinkin. Miehenikään ei ole menossä käymään äitinsä luona sunnuntaina, mutta saisi tietysti aivan vapaasti mennä jos haluaisi.

Lapsettoman minulle oli aivan sama viettää äitienpäivää vaikka anopilla ja joskus olimmekin siellä kylässä, anopille vietiin kukkia ja kortti, syötiin hyvät ruoat ja kakkua, ei se minua haitannut yhtään ettei anoppi olekaan äitini. Anopista oli varmaan kiva saada poikansa kylään äitienpäivänä.

Vierailija
22/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää angstia ja raivoa tuntuu herättävän monissa!

Minä menen anoppilaan, koska rakastan ja kunnioitan anoppiani ihmisenä, mieheni äitinä ja lasteni mummona.

Kirjoitit ajatukseni ääneen. Anoppi on minulle rakas, vaikkei verisukua olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset jäävät minun kanssani sillä minä olen heidän äiti ei anoppi. Miksi minun pitäisi olla yksin äiteinpäivänä kun minulla sentään on lapsiakin!!!!

En usko!

juu ei ole tai voi ollakin ihan piruuttani olen näihin äiteinpäiväketjuihin vastannut mitä milloinkin huvittaa : ) tää palsta vaan tekee tällaiseksi, eihän täällä vastata yhtään mihinkään asiallisesti!

Vierailija
24/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä juhlitaan kaikkia meitä äitejä, tasapuolisesti. Mieheni muistaa omaa äitiään ja tietysti myös minua :p

Vierailija
25/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppini on tehnyt ja kasvattanut aika ihanan miehen :)

Lisäksi haluan opettaa lapsille, että mummia muistetaan äitienpäivänä.

Vierailija
26/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on tullut jo melkein perinteeksi käydä anoppilassa viettämässä äitienpäivää. Onnittelemme anoppia pienellä lahjalla/kukalla ihan koko perhe koska olen aina mieltänyt päivän kaikkien äitien juhlaksi ja omiakin mummojani juhlittiin heidän eläessään. Omakin äitini on elossa, mutta hänen luonaan käymme toiste kun on toinen juhlapäivä lähekkäin.Välit äitiin eivät ole erityisen hyvät; ongelmia, syyttelyä, rahan puutetta jne. Juuri koska välit omaan äitiin on huonohkot on aivan ihana päästä esim kerrankin valmiiseen pöytään syömään -arvostan anoppiani suuresti, häneltä saa sellaista huomiota/tukea johon oma äitini ei kykene, surullista kyllä.