Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi menet anoppilaan äitienpäivänä, kun kyseessä ei ole sinun äitisi?

Vierailija
07.05.2010 |

Kun eihän miestenkään tarvitse huomioida lastensa äitejä, kun nämä eivät ole näiden miesten äitejä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä huomioi minua äitienpäivänä :)

Vierailija
2/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies ja lapset voivat muistaa mummiaan/äitiään. Oma äitini asuu 900km päässä. Joka äitienpäivä ei suinkaan mennä, välilä ollaan kotona tai kutsutaan anoppi miehineen meille syömään. ja ollaan vietetty äitienpäivää jopa niin, että sekä anoppi että äitini ovat päässeet meille syömään; mikäs sen mukavempaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa miten joidenkin elämä on vaikeaa.

Anoppi on ihan mukava ja voin hyvin viettää äitienpäivän hänen luonaan :)

Vierailija
4/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai anopillekin voi joskus kukkapuskan viedä. ja koska muukin perhe menee niin miks mä en menis? Käytiin kyllä jo ennen lastakin. Vaikka äitienpäivät sekä isänpäivät ovat melko raskaita "kiertolaispäiviä" en osaa olla kiertämättäkään. Se on jotenkin kuitenkin mielekäs perinne käydä kaikki äidit (omat sekä mummo ja mummi)läpi ja nähdä tätejä, setiä sekä serkkuja noilla kierroksilla.

Vierailija
5/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset antavat kortit ja leipovat jotain, mies auttaa heitä.

Mutta OIKEASTI meillä se ei vain ole mies-vaimo päivä, vaan meillä kunnioitetaan minua äitinä ne muutkin 364 päivää, enkä halua mieheni huomioivan minua sen enempää silloin!!!!

Vierailija
6/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta OIKEASTI meillä se ei vain ole mies-vaimo päivä, vaan meillä kunnioitetaan minua äitinä ne muutkin 364 päivää, enkä halua mieheni huomioivan minua sen enempää silloin!!!!

Vierailija
7/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut tapana kyläillä mummoloissakin, nyt ovat kaikki tosin kuolleet.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että äitienpäivänä minun pitäisi maata sängyssä koko päivä ja leikkiä jotain kuningatarta.

Vierailija
8/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut tapana kyläillä mummoloissakin, nyt ovat kaikki tosin kuolleet.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota ajatusta, että äitienpäivänä minun pitäisi maata sängyssä koko päivä ja leikkiä jotain kuningatarta.

Vaivaannun huomiosta :) Siis oikeasti, en kaipaa ylimääräistä huomiota, enkä halua olla kuningatar :)

Vierailija
10/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minä anoppia huomioikkaan vaan hänen lapsensa ja lapsenlapset. Minä mene vaan ilmaisille täytekakku kahveille ja kyllä tuo aina on ruuankin tehnyt. Toki autan anoppia vaikka edes pöydän kattamisessa.

Onhan se nyt kivempi viettää äitienpäivä anoppilassa kuin täällä kotona. Lapsetkin käyttäytyy paljon paremmin sielä kuin kotona.

Vierailija
11/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse muistaa heitä, koska he eivät ole miestensä äitejä, mutta muistavat kyllä itse miestensä äitejä. Tässä on mielestäni pieni ristiriita.

Onko se "miehen ei tarvitse muistaa minuaa" vain puolustuskeino, jolla yritetään karkoittaa oma paha mieli?

Vierailija
12/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minä anoppia huomioikkaan vaan hänen lapsensa ja lapsenlapset. Minä mene vaan ilmaisille täytekakku kahveille ja kyllä tuo aina on ruuankin tehnyt. Toki autan anoppia vaikka edes pöydän kattamisessa. Onhan se nyt kivempi viettää äitienpäivä anoppilassa kuin täällä kotona. Lapsetkin käyttäytyy paljon paremmin sielä kuin kotona.

Vierailija
13/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ala miniälle ruokaa tai kakkua tarjoamaan, koska eihän se mun lapsi ole.

Vierailija
14/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta useimmat fiksut naiset kai ymmärtävät päivän merkityksen yleisenä äitien ja äitiyden juhlimisena, eli siis juhlivat sekä omaa että miniöidensä ja äitiensä äitiyttä.

Se tässä huvittaa, että ne "mua ei miehen tarvi muistaa"-tyypit menevät kyllä mielellään anoppilaan syömään juhlapöperöitä. Anoppi tuskin kovin iloisena niitä miniälleen syöttäisi, jos tietäisi että tämän mielestä hänen ei tarvitse huomioida saatikka juhlia anopin äitiyttä.

Vierailija
15/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tahtoo mennä vanhemmilleen lapsensa kanssa ja minä tahdon olla perheeni kanssa. Joko he tulevat meille tai me heille, ja piipahdetaan minunkin äitiä katsomassa.

Koskaanhan ei ole _pakko_ toista huomioida, mutta kyllä minä ilahdun jos mies huomio. En ole hänen äitinsä mutta olen hänen lastensa äiti. Ja huomioin häntä isäinpäivänä.

Vierailija
16/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset jäävät minun kanssani sillä minä olen heidän äiti ei anoppi. Miksi minun pitäisi olla yksin äiteinpäivänä kun minulla sentään on lapsiakin!!!!

Vierailija
17/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset jäävät minun kanssani sillä minä olen heidän äiti ei anoppi. Miksi minun pitäisi olla yksin äiteinpäivänä kun minulla sentään on lapsiakin!!!!

Vierailija
18/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko!

Vierailija
20/26 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää angstia ja raivoa tuntuu herättävän monissa!

Minä menen anoppilaan, koska rakastan ja kunnioitan anoppiani ihmisenä, mieheni äitinä ja lasteni mummona.