Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsatautikammoiset! Miten reagoitte jos päiväkodissa

Vierailija
07.05.2010 |

ilmoitetaan, että vatsatautia liikkeellä ja puolet päiväkodin lapsista jo kotona sairastamassa?

Itse kammoan vatsatautia yli kaiken, koska olen luullut kuolevani muutaman kerran :) En usko, että oma lapsi edes sairastuu jos on yhtä teräksinen puolustuskyky kuin isällään, mutta epäilen, että itselleni tulee heti varmasti... yök.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmoitetaan tuollaisesta se jää päähäni pyörimään.

En esim itse koske tarhan ovikahvoihin ilman käsineitä (syksyllä/talvella/keväällä) ja kesällä sitten kun ei käsineitä ole päällä käytän käsidesiä kun olen vienyt lapsen hoitoon.

Lapselle korotan heti probioottiannoksen samoin itselleni.

Kyttään kaikkia lapsen oireita ja itseäni. Pienikin vatsakipu niin olen sitä mieltä, että nyt se iski.

Tää on kyllä ihan kamalaa mutta kyllä se tautikin on.

Vierailija
2/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään päiväkodilla oikein pitkän kaavan mukaan äitienpäiväkahvilla ja kun olin lähdössä pois niin sanottiin ovella... :)

Nyt oon ihan paniikissa... No ei auta kun oottaa ja kuulostella, kyllähän sen sitten huomaa kun se tulee. Tää olis kuin odottais synnyttämään lähtemistä :D

Ajattelin gefilusmaidon hakea heti tänään...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta enemmän kammoan sitä että lapset sairastuu kuin että itse sairastuisin. En osaa erityisesti pelätä lasten kuivumista (koska niin ei ole vielä ainakaan käynyt), vaan sitä oksentamisen kuuntelemista, katsomista, haistamista ja siivoamista. Tietenkään koskaan ei ole kiva kun lapset sairastaa, mutta ei minua muut taudit samalla tavalla kammota.

Meillä myös nyt päiväkodissa liikkeellä vatsatautia ja kauhulla jo odotan koska se tulee meillekin. Kyllä se paljon mielessä pyörii koko ajan, ahdistaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän