Vanhasella ja Katariina Sourilla suhde? Mertala taakse jäänyttä elämää?
Matti Vanhanen ja Katariina Souri:
Tiivistä yhteydenpitoa
Perjantai 7.5.2010 klo 03.28
Pääministeri Matti Vanhanen ja kirjailija-taiteilija Katariina Souri ovat lähetelleet toisilleen lukuisia sähköpostiviestejä.
Yhteydenpito johti tiistaina illanviettoon Katariina Sourin (entinen Kata Kärkkäinen) näyttelyn avajaisissa 4 kuus -galleriassa Helsingissä.
Matti Vanhanen saapui paikalle ilman kihlattuaan, toimitusjohtaja Sirkka Mertalaa.
Avajaistungoksessa olleilta ihmetytti muutoin erittäin kiireisen pääministerin vitkuttelu paikalla ja yhteys Souriin. Etenkin, kun Vanhasta ja Mertalaa ei ole viime viikkoina nähty julkisesti yhdessä.
Lue perjantain Iltalehdestä Katariina Sourin ja Matti Vanhasen kommentit yhteydenpidon syistä.
Kommentit (45)
Vanhasen mokalle. Sen muistan mutta sitä Vanhasen mokaa en muista. Mikä se oli? Kihlauksella vaiennettiin Vanhasen moka. Mikä mikä mikä se oli?
Vanhasta selvästi kiehtoo alemman sosiaaliluokan naiset kuten Ilkka Kanervaakin. Olisin kyllä luullut K. Sourin jo iän myötä vähän viisastuneen mutta ei.
puolustelevat omia yli 50 seksisuhdettaan ihan normaaliksi ja kutsuvat itseään kritisoivia tiukkapipoisiksi? Jos näin on, kyseessä on varsinainen kaksinaismoralismi.
saanu kännykän jostain käteensä! xD
Vai lieneekö koskaan sellaista käyttänytkään.
suora ja mediaa pelkäämätön persoona. Vanhanen ei oikein sovi mielikuvaan tuosta ihmisestä, mutta toisaalta iltapäivälehtien juttuja ei kannata ottaa kovin kirjaimellisesti.
"pateettinen mahtipontinen, paatoksellinen; säälittävä, surkea ¶ Merkitys 'säälittävä, surkea' on yleistynyt englannin sanan "pathetic" vaikutuksesta."
tyyliltään ja olemukseltaan niin tylsän oloinen, että vaikea kuvitella ao. herralla edes olevan seksielämää alati vaihtuvine partnereineen ja siihen vaadittavaa intohimoa. Onhan sillä tietty valtaa, mutta silti!
Esim. jos vertaa Ilkka Kanervaan, niin Iken touhut on jotenkin enemmän "ymmärrettäviä", se näyttää ulkoisestikin naisia naurattavalta vilkkusilmältä, mutta Vanhaselta tuntuu juuri se ominaisuus puuttuvan.
Sikäli mulle on ihan sama, mitä kukin henkilökohtaisessa elämässään tekee ja ketä panee. Ei pitäis kuulua kenellekään.
Mutta muistan kun Vanhanen astui remmiin Jäätteenmäen jälkeen. Toimittajat selitti, että nyt selkeästi haluttiin valita harmaa ja huomaamaton mies kehiin, joka ei aiheuta skandaaleja kuten edeltäjänsä. Ns. rivimies. Ja kuinkas kävikään!
kateellisten tai muuten elämässä jotain vaille jääneiden panettelua tämäkin ketju täynnä.
Vanhasen mokalle. Sen muistan mutta sitä Vanhasen mokaa en muista. Mikä se oli? Kihlauksella vaiennettiin Vanhasen moka. Mikä mikä mikä se oli?
Vanhasta selvästi kiehtoo alemman sosiaaliluokan naiset kuten Ilkka Kanervaakin. Olisin kyllä luullut K. Sourin jo iän myötä vähän viisastuneen mutta ei.
Saman naisen, jonka kanssa Kanki-Kaikkonenkin viestitteli?
sillä on yhtä jäykät hartiatkin kuin olis keppi työnnetty hihoihin. Ja olis niillä linnulla varmaan sellainen lyhyempikin istuskelutanko jos Linnunpelätin-Matin edestä erehtyisi joku Matin äitiä nuorempi nainen kesäasussa kävelemään.
Matti Vanhasta alusta asti jotenkin epäilyttävänä ja potentiaalisesti perverssinä tyyppinä. EN yhtään ihmettelis, jos hänen avioliittonsakin olis kaatunut pettämiseen (huom. tää on vain mun oma mielipide, mitään faktatietoa tämän tueksi mulla ei ole).
Matti Vanhasta alusta asti jotenkin epäilyttävänä ja potentiaalisesti perverssinä tyyppinä. EN yhtään ihmettelis, jos hänen avioliittonsakin olis kaatunut pettämiseen (huom. tää on vain mun oma mielipide, mitään faktatietoa tämän tueksi mulla ei ole).
Vanhas-kirja sitten lienee tasokkaampi.
eikö se jätkä pysty pitämäänsä munaansa housuissaan edes sen aikaa, kun on pääministeri? Tulee vähän sellainen olo, että voiko noin irrationaalisesti käyttäytyvä henkilö toimia pääministerinä. Onko Suomen valtiota johdettu nurmijärveläisellä kyrvällä kaikki nämä vuodet?
ehkä, mutta miten se on pateettinen?