Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat stondikset/ruiskahdukset

Vierailija
28.02.2012 |

Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?

Kommentit (550)

Vierailija
141/550 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä naisystävä sai viinipäissään idean jalkapelustä pöydän alla ravintolassa. Oli helle ja mulla shortsit. Se työnsi jalkateränsä shortseista sisään ja hyväili varpaillaan varustusta kunnes alkoi tuntua ihan liian hyvältä. Pyysin lopettamaan kun syöksytti hulluna mutta ei, ja multa tuli ja tuli. Naisystävän jalka oli sitten ihan spermassa. Samoin shortsit. Multa pääsi vielä joku AAAAAAAHHHHHHHHHHHH. Pidättely vaan vahvisti sitä.

Äärimmäisen kiihottavaa mutta myös sairaan noloa. Täytyy myöntää että jälkeenpäin oon runkannut tän muistolle, niin noloa kuin se olikin. Etenkin kun se oli parempi ravintola.

No ei se mikään hirveän tasokas ravintola kyllä ollut, jos shortseilla pääsi sisään..

Vierailija
142/550 |
23.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän luona olin kylässä. Olimme sohvalla istumassa, kun minulla alkoi alapäässä olla outo tunne. Minulla alkoi seisoa, tyttöystävä huomasi tämän, ja sanoi: Ei tarvitse hävetä, onneksi minä olen lähihoitaja. Olen nähnyt työssäni aika paljon aikuisten miesten erektioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/550 |
24.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

gfhfghdfh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viime kesänä naisystävä sai viinipäissään idean jalkapelustä pöydän alla ravintolassa. Oli helle ja mulla shortsit. Se työnsi jalkateränsä shortseista sisään ja hyväili varpaillaan varustusta kunnes alkoi tuntua ihan liian hyvältä. Pyysin lopettamaan kun syöksytti hulluna mutta ei, ja multa tuli ja tuli. Naisystävän jalka oli sitten ihan spermassa. Samoin shortsit. Multa pääsi vielä joku AAAAAAAHHHHHHHHHHHH. Pidättely vaan vahvisti sitä.

Äärimmäisen kiihottavaa mutta myös sairaan noloa. Täytyy myöntää että jälkeenpäin oon runkannut tän muistolle, niin noloa kuin se olikin. Etenkin kun se oli parempi ravintola.

No ei se mikään hirveän tasokas ravintola kyllä ollut, jos shortseilla pääsi sisään..

Oli etelässä. Siellä on kuumat yöt ja epämuodollisempi pukeutuminen.

Vierailija
144/550 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
145/550 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoissa tulee jostain syystä usein stondis. Kaipa se on se niiden pöksyjen tiukkuus ja ihonmyötäisyys. Jos on lenkillä ja joku vastaantuleva nainen tuijottaa haaroihin, niin silloin alkaa yleensä seisomaan.

Vierailija
146/550 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodyscrubissa yhdessä kylpylässä, kun luulin et se on vain selänkuorinta ja et ollaan pyyhe lanteilla ja bokserit jalassa. Ei oltu, kaikki piti oottaa pois, ei pyyhettä päälle, ja kuorittiin sekä taka- että etupuolelta. Täysheijari päällä samantien kun piti kääntyä selälleen ja koko 45 minuuttia. Pesijänainen vaan pesi ja suihkutteli sen ympäriltä, ja vähän työnsi kämmenellä kasseja sivuun, että sai suihkutettua taipeetkin. Nolotti todella siinä tilanteessa, vaikka jälkikäteen onkin ollut kiva muistella...

Vierailija
147/550 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua liikutti n.18v sitten mies joka lämmitteli minut sormin ja laukesin nopeasti,hänellä oli käyrä ja pitkä kulli,heti kun hän työntyi sisään hän laukesi,edelleen muistelen lämmöllä tätä,tunsin itseni halutummaksi kuin koskaan,häntä nolotti minä sanoin ettei haitannut yhtään

Vierailija
148/550 |
05.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ilmoitti, että yksi hänen kaverinsa on tulossa meille kohta kylään, että voisinko pitää tälle kaverille seuraa siihen saakka, kunnes mieheni ehtii paikalle. Ovikellon soidessa menin avaamaan tälle kaverille ovea. Ehdin hädin tuskin aukaista oven, kun äijä ruiskautti spermat suoraan rinnuksilleni ja totesi: "sori, tulinko pahaan aikaan."

Vierailija
149/550 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksutrikoissa tulee jostain syystä usein stondis. Kaipa se on se niiden pöksyjen tiukkuus ja ihonmyötäisyys. Jos on lenkillä ja joku vastaantuleva nainen tuijottaa haaroihin, niin silloin alkaa yleensä seisomaan.

Juostessa ei yleensä seiso, mutta jos niissä trikoissa kävelee muuten julkisella paikalla (vaikka ennen lenkkiä tai sen jälkeen) ja joku nainen katsoo muniin, niin silloin alkaa helposti seisoa. 

Miten naiset suhtautuvat siihen, jos miehellä alkaa seisoa vahingossa julkisella paikalla? Ainakin jossain trikoissa stondis näkyy tosi selvästi.

Vierailija
150/550 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juostessa ei yleensä seiso, mutta jos niissä trikoissa kävelee muuten julkisella paikalla (vaikka ennen lenkkiä tai sen jälkeen) ja joku nainen katsoo muniin, niin silloin alkaa helposti seisoa. 

Miten naiset suhtautuvat siihen, jos miehellä alkaa seisoa vahingossa julkisella paikalla? Ainakin jossain trikoissa stondis näkyy tosi selvästi.

Seisokkia pitää tietysti vilkaista, joskus tekisi mieli myös puristaa ;)

Vierailija
151/550 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes huomaa, ellei mies ole muuten seksuaalisesti vetävä. Haaroihin katselu siis kuitenkin kiihottaa? Onhan ne vehkeet trikoissa aika näytillä, etenkin jos pullottavat. Normihousuissa ei, ellei ole sitten jotain kunnon telttaa pystyssä.

Vierailija
152/550 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilisee, kilisee kulkuset, kulkuset, ja pullottaa pukilla säkit.

Iloista antajaa Jumalakin rakastaa.

Vierailija
153/550 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes huomaa, ellei mies ole muuten seksuaalisesti vetävä. Haaroihin katselu siis kuitenkin kiihottaa? Onhan ne vehkeet trikoissa aika näytillä, etenkin jos pullottavat. Normihousuissa ei, ellei ole sitten jotain kunnon telttaa pystyssä.

Kyllä, haaroihin katselu kiihottaa, varsinkin jos itsekin tietää, että vehkeet ovat hyvin esillä. Trikoissa tulee joskus sellainen stondis, että on pakko kiskoa paitaa alemmas. Ja sitten on pulassa, jos paita ja takki ovat lyhyet. Trikoissa kun erektio näkyy niin selvästi. Joskus on ollut aika tukalaa olla vaikkapa kaupassa, kun muna on alkanut seisoa ja ihmiset ovat vilkuilleet trikoiden etumusta.

Vierailija
154/550 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli opettajani kanssa seksisuhde, jossa se runkkasi minulle usein orkun. Pantu ei koskaan. Toisella kerralla olin niin innoissani, että ruiskahti heti ja yllättäen, joten se meni paidalle. Vaikea siistiä ennen seuraavaa tuntia... ei... onneksi tehtiin aina viimeisen tunnin jälkeen milloin missäkin. Mutta hänen piti päästä jotenkin kotiinsa miehensä luo. Kuka menee kauppaan ostamaan paitaa edellinen mällissä?!

Vierailija
156/550 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stondis jota ei olis tarvittu =)...  elettiin vuotta -87 ja olin armeijasta viikonloppulomalla. No siitä sitten lauantai-iltana saunaan silloisen tyttöystävän kanssa ja hänen äitinsä tuli myös. Olisiko ollut osuutta hirvittävällä puutteella mutta kun näin kaksi hyvin muodokasta naista, molemmat oli varustettu runsailla rinnoilla, erektiolle en kertakaikkiaan mahtanut mitään. Oli todella kiusallista kivuta lauteille kun penis osoitti kohti kattoa

Vierailija
157/550 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan höpöjuttu. Ei koululääkäri ronki kenenkään munia.

Vierailija
158/550 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ihonsiirrossa, nahka otettiin aika ylhäältä etureidestä. Hoitsut laittoivat siihen sellaisen muovisen kelmun siteeksi joka sitten jouduttiin vaihtamaan kun se oli falskannut. Hoitsu oli todella kiva mimmi, ystävällinen ja hymyilevä ja kaunis. Jo sen takia oli vähällä ruvetä pöyhistelemään.  Kun se viritteli sitä kelmua paikoilleen, se joutui vähän kämmenselällä nojaamaan kalsarinetumukseen. Minulla rupesi seisomaan ihan hillittömästi. Se hoitsu oli edelleen ihan ystävällinen ja hymy ei hyytynyt ja pyyteli vaan anteeksi että "anteeks vaan mä aiheutin ton kun tässä oli niin ahdasta". Löysät bokserit muuttui tosi kireäksi. Kaipa se on luonnollista mutta nolotti kun olin itse melkein viiskymppinen ja se hoitsu oli nuori. Pyytelin kuitenkin anteeksi ja punoitin, että ehkä se ei ajatellut että olen dirty old man.

Vierailija
159/550 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli kun sovitin ensimmäistä pukuani ja keski-ikäinen nainen hyöri lahkeiden kimpussa ja katselin sen kaula-aukosta sisään ja niinpä veitikka nousi. Reipas ja iloinen pukumyyjä vaan naurahti ja sanoi että otetaankin sittenkin tästä toisesta lahkeesta mitta. Olin punainen kuin tomaatti ja sopertelin anteeksipyyntöä niin se sanoi että eihän se mitään, useammin hänelle töissä seisotetaan kuin kotona. Että ihan kiva vaan. En tohtinut ehdottaa mitään kuitenkaan koska myyjärouva ei ollut ihan nuori.

Vierailija
160/550 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun nörtein poika oli heitellyt jo pitkään lemmekkäitä katseita (joihin en vastannut ). Abiristeilyllä se sai oikein tultua juttelemaan. Oli umipkännissä tai teeskenteli olevansa, puhui ihastuksestaan ja halaili minua ja  hieroi jäykkää penistään reittäni vasten.  Luulen että se jopa sai, koska se hönkäisi niin hassusti. En jäänyt katsomaan kastuiko housut. Itkin inhosta jälkeen päin, se oli kuin joku nylkkivä koira.

Tyyppi on sittemmin miehistynyt,  komistunut ja tainnut käydä salillakin. Ja kuten usein, niin kouluajan nörttiys oli muuttunut aikuisiän menestykseksi. Kun oma avioelämä on innotonta, ajattelen joskus ihan kaiholla sitä että joku on tullut lahkeeseensa minun takiani. Jos tiemme kohtaisi nyt sattumalta, voisin harkita pettämistä sen entisen inhokin kanssa. Voi kyllä olla ettei se ole enää yhtä naisenkipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi