Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (550)
Onks tääl viel joku ois pari tarinaa ois kiva kertoo. Kunha sais tietää olisko tääl ketää!
Onks tääl viel joku ois pari tarinaa ois kiva kertoo. Kunha sais tietää olisko tääl ketää!
Teinipoika15v kirjoitti:
Sori tuli kahtee kertaa
Ei haittaa, luin tekstisi ja tulin peräti kolmesti ;)
Okei no mun luokal on sellai tyttö jolla on nii hyvät tissit ja perse ei mikää kauhee kaunis muitte mielest mut kerra kysyin sitä et voiks se olla ja mentii jonneki syrjäsee ja oltii vuorotelle niiku tehtäviä sit siin tuli just et pussaa mua ja pussattii monee kertaa vähä käsi karkas sen pepulle.. Mä vaa tulin ja jatkettii toistemme hiplaamista.. Uuh..
Penskana matkustimme kesällä aina savoon, missä asui äidin sukulaisia. Heillä oli savusauna järven rannalla. Lauantaina oli saunapäivä ja tapana oli, että me penskat mennään kaikki ensin saunaan. Eli minä ja talon tyttäret, joista toinen oli minua vuoden nuorempi ja toinen vuotta vanhempi. Pulikoimme järvessä ja välillä kävimme löylyssä ja hauskaa oli niin, että vanhempien piti meidät hakea pois. Muuten olisimme saunoneet varmaa koko päivän.
No sitten tuli tauko savon reissuille, kunnes olin 14 vuotias ja taas matkalla savoon. Saunapäivä koitti ja meidän nuorten saunavuoro. Pitkään emmin saunaan lähtöä tyttöjen kanssa, mutta ajattelin ettei sielä mustassa saunassa mitään näe. Vetkuttelin saunan ulkopuolella niin kauan että tytöt ehti löylyyn ja menin sitten itse riisumaan ja lauteille tyttöjen viereen. Eihän siellä saunassa mitään nähnyt, mutta se että oli tyttöjä alasti samassa tilassa sai seisokin aikaiseksi.
Lauteilla alkoi olla jo aika lämmin ja olin pahassa tilanteessa. Onneksi tytöt päättivät lähteä uimaan. Itse ajattelin vain pestä nopeesti, että pääsen pakoon ennenkuin tytöt tulevat takaisin. Sekoitin nopeasti pesuveden ja kaadoin vaan veden päälleni käännyin ovelle päin joka samalla aukesi ja vanhempi tytöistä katsoi suoraan minua kohti. Siinä sitä oltiin pippeli pystyssä ikkunan edessä, että varmasti näki kaiken. Tyttö laittoi oven saman tien kiinni ja jäi pukuhuoneen puolelle odottamaan. Hiukan painostava tilanne oven molemmilla puolilla. Vanhempi tytöistä sanoi nuoremmalle, että odotetaan hetki, ei voida vielä mennä. Sitten vaan käsi vehkeiden eteen ja vauhdilla ulos. Eipä tullut katottua tyttöä silmiin enään loppuvierailun aikana. Sen verran hävetti.
Viimeksi lauantaina, kun nettideitti hyväili mun muhkeaa etumusta. Totta kai sitä yritti pidätellä, mutta kun oli seissyt koko illan, niin laukesin. Hiukan noloa. Onneksi nainen ei välittänyt, vaan puhkesi helisevään nauruun.
Ensi kerralla pääsen ehkä jo panemaan. Ja toivottavasti ei purskahda eka työnnöllä
Eilen. Purskahti ennen yhdyntää. Liian pitkä ja kiihottava esileikki (suihinottoa yms) ja armoton panetus. Onneksi kohta oli taas kulli kivikovana ja kestin jo muutaman työnnön ennen laukeamista.
Näitä naisia on, joilla on turhan taidokkaat sormet ja suu. Syöksyttää hulluna jo ennen yhdyntää, mutta ei riitä tahdonvoima kieltämään hyväilyä tai suikkariakaan. Tekee liian hyvää. Nauttii mies ja muna. Tietty pitäis pidättäytyä, mutta kun... aaaahhh.
Miten stondis voi olla nolo? Ennenaikainen ruiskahdus kyllä, ja siitä on kokemusta... Laukesin ihan kunnolla housuihin, kun nainen vähän hyväili sitä erektiota. "Sun pitäs lopettaa... en kestä enää... jatka... älä lopeta... eihhh... aaaaahhhhhhhhh" SPLURTS!!!
Seisokki sinänsä ei ole nolo, mutta se kyllä nolottaa, kun tekee mieli yhdyntää ja purskahtaa jo housuihin. Onneksi sitten toisella kierroksella kestää kauemmin... ellei ole kovin tiukka ja nautinnollinen p*llu.
viime kesänä uimarannalla katselin joitain bikiniasuisia tyttöjä. heitän katselunsa sai aikaan kovan seisokin. jossain vaiheessa tytöt saisivat huomata seisokkini, kun heistä jokainen vuorollaan vilkuilivat alapäätäni ja supattivat toistensa kanssa kasvot punaisina. sitten hymyillen vilkuttivat minulle ja menivät uimaan. ei tuo paljoa nolottanut.
Olin tehnyt töissä tuplavuron ja tulin myöhään yöllä vasta kotiin. Vaimon kanssa oli sovittu, että hän vie lapset aamulla tarhaan/kouluun. Heräsin joskus aamupäivällä sellainen normaali aamuseisokki päällä. Nukun yleensä aina alasti niinkuin tuolloinkin. Sängystä sitten vessaa kohti ja kas anoppihan se siinä istui olkkarissa ja katseli silmät pyöreenä. Vähän aikaa seisoin paikallani miettien, että takaisin makkariin vai jatkanko matkaa vessan suuntaan. Jatkoin matkaa vessan suuntaan ja en osannut edes sanoa Moi anopille. Hieman oli vaivautunut olo, kun vessasta pyyhe päällä palasin makkariin.
Vaimo oli aamulla huomannut, että kuopus oli kuumeessa ja ei voinut viedä sitä tarhaan. Oli soittanut anopin siksi aikaa meille, kunnes heräisin. Kerroin vaimolle aamuepisodista hänen palattua ja kyllä vaimolla naurua riitti. Kysyin vaimolta joskus myöhemmin, että oliko anoppi koskaan kommentoinut tapausta. Ei kuulemma ollut maininnut tapauksesta sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksutrikoissa tulee jostain syystä usein stondis. Kaipa se on se niiden pöksyjen tiukkuus ja ihonmyötäisyys. Jos on lenkillä ja joku vastaantuleva nainen tuijottaa haaroihin, niin silloin alkaa yleensä seisomaan.
Juostessa ei yleensä seiso, mutta jos niissä trikoissa kävelee muuten julkisella paikalla (vaikka ennen lenkkiä tai sen jälkeen) ja joku nainen katsoo muniin, niin silloin alkaa helposti seisoa.
Miten naiset suhtautuvat siihen, jos miehellä alkaa seisoa vahingossa julkisella paikalla? Ainakin jossain trikoissa stondis näkyy tosi selvästi.
Seisokkia pitää tietysti vilkaista, joskus tekisi mieli myös puristaa ;)
Näin juuri. Ja näin aikuisempana naisena nimeomaan; hyvin nuorena olisin hämmentynyt, vaikka silloinkin olisin halunnut katsoa.
Voitko siis esim. seisoa niin, että kasvosi ei näy, jotta voin katsella rauhassa? ;-)
Vierailija kirjoitti:
Olin tehnyt töissä tuplavuron ja tulin myöhään yöllä vasta kotiin. Vaimon kanssa oli sovittu, että hän vie lapset aamulla tarhaan/kouluun. Heräsin joskus aamupäivällä sellainen normaali aamuseisokki päällä. Nukun yleensä aina alasti niinkuin tuolloinkin. Sängystä sitten vessaa kohti ja kas anoppihan se siinä istui olkkarissa ja katseli silmät pyöreenä. Vähän aikaa seisoin paikallani miettien, että takaisin makkariin vai jatkanko matkaa vessan suuntaan. Jatkoin matkaa vessan suuntaan ja en osannut edes sanoa Moi anopille. Hieman oli vaivautunut olo, kun vessasta pyyhe päällä palasin makkariin.
Vaimo oli aamulla huomannut, että kuopus oli kuumeessa ja ei voinut viedä sitä tarhaan. Oli soittanut anopin siksi aikaa meille, kunnes heräisin. Kerroin vaimolle aamuepisodista hänen palattua ja kyllä vaimolla naurua riitti. Kysyin vaimolta joskus myöhemmin, että oliko anoppi koskaan kommentoinut tapausta. Ei kuulemma ollut maininnut tapauksesta sanallakaan.
Heh. Tämä oli juuri sitä, kun kyselin exhibitionistikeskustelussa, että onko kaikki näyttäneet munansa sukunsa ja lähipiirinsä naisille. Minun suvussani/lähipiirissäni on vähän näin .Eli ihan normaalia!
Webu kirjoitti:
Penskana matkustimme kesällä aina savoon, missä asui äidin sukulaisia. Heillä oli savusauna järven rannalla. Lauantaina oli saunapäivä ja tapana oli, että me penskat mennään kaikki ensin saunaan. Eli minä ja talon tyttäret, joista toinen oli minua vuoden nuorempi ja toinen vuotta vanhempi. Pulikoimme järvessä ja välillä kävimme löylyssä ja hauskaa oli niin, että vanhempien piti meidät hakea pois. Muuten olisimme saunoneet varmaa koko päivän.
No sitten tuli tauko savon reissuille, kunnes olin 14 vuotias ja taas matkalla savoon. Saunapäivä koitti ja meidän nuorten saunavuoro. Pitkään emmin saunaan lähtöä tyttöjen kanssa, mutta ajattelin ettei sielä mustassa saunassa mitään näe. Vetkuttelin saunan ulkopuolella niin kauan että tytöt ehti löylyyn ja menin sitten itse riisumaan ja lauteille tyttöjen viereen. Eihän siellä saunassa mitään nähnyt, mutta se että oli tyttöjä alasti samassa tilassa sai seisokin aikaiseksi.
Lauteilla alkoi olla jo aika lämmin ja olin pahassa tilanteessa. Onneksi tytöt päättivät lähteä uimaan. Itse ajattelin vain pestä nopeesti, että pääsen pakoon ennenkuin tytöt tulevat takaisin. Sekoitin nopeasti pesuveden ja kaadoin vaan veden päälleni käännyin ovelle päin joka samalla aukesi ja vanhempi tytöistä katsoi suoraan minua kohti. Siinä sitä oltiin pippeli pystyssä ikkunan edessä, että varmasti näki kaiken. Tyttö laittoi oven saman tien kiinni ja jäi pukuhuoneen puolelle odottamaan. Hiukan painostava tilanne oven molemmilla puolilla. Vanhempi tytöistä sanoi nuoremmalle, että odotetaan hetki, ei voida vielä mennä. Sitten vaan käsi vehkeiden eteen ja vauhdilla ulos. Eipä tullut katottua tyttöä silmiin enään loppuvierailun aikana. Sen verran hävetti.
Pääsin kuulemaan kahden nuoren pojan juttelua, joissa toinen oli toiselle (joka on siskonpoikani) erittäin kateellinen siitä, että tämän pojan lähipiiriin kuului tyttöjä ja tuota yhteissaunomista. Kateellisella kun ei tällaista ollut ja se oli hänestä niiiiiin väärin ja epäoikeudenmukaista. Ei ollut nähnyt pimpsaa vielä - edes äitinsä, valitteli. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Juoksutrikoissa tulee jostain syystä usein stondis. Kaipa se on se niiden pöksyjen tiukkuus ja ihonmyötäisyys. Jos on lenkillä ja joku vastaantuleva nainen tuijottaa haaroihin, niin silloin alkaa yleensä seisomaan.
Täytyypä pitää nyt kesällä mielessä. ;-)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 07:50"]Hei miehet, älkää pitäkö sitä nolona, jos teillä seisoo esim treffeillä naisen kanssa. Minusta se ainakin osoittaa, että mies pitää naista kuumana ja sehän on imartelevaa. Jos nainen huomaa sen, niin se joko johtaa johonkin tai ei. Joka tapauksessa positiivista.
se kuitenkin on noloo en vaa tiiä miks :/
Hei ihan totta, naisesta se ei ole.
Ja mikä estää - etenkään nuorella miehellä kun seisokkivaikeuksia ei ole - jatkamasta tuosta vain ja uutta seisokkia?
Miksi mun täysin asiallinen vastaus poistettiin? Taas?
No sanon vain nyt sitten, että miehen seisokki etenkin mun takia kiihottaa. Ei ole noloa. Ei myöskään ennenaikaiset siemensyöksyt tms. Imartelee, tuntee itsensä seksikkääksi.
Eikö seksipalstalla saa puhua seksistä enää?
Yläasteella muistan hyvin kun koulun tanssiaisissa tulikin pariksi koko luokan söpöin tyttö ja kirjaimellisesti lastihan siinä lensi lahkeeseen ja tuli kiire vessaan kun tunsi sen kehon koskevan jo valmiiksi kovaan munaan :D
tänä vuonna eii oo naiset saanukaan roiskeita vielä nähdä hierottavillla?