Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat stondikset/ruiskahdukset

Vierailija
28.02.2012 |

Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?

Kommentit (550)

Vierailija
501/550 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin puolisoni kanssa kylpylän höyrysaunassa. Siellä oli vain metalliputki joka erotti naisten ja miesten puolet toisistaan. Olimme kahden ja käsipeliksihän se meni. Naiseni halusi ottaa multa suihin ja nousin seisomaan. Ei hän kauvaa kerinnyt kun naisten puolelta tuli joku häyrysaunaan ja oli pakko lopetaa. En tiedä huomasikohän mitä siellä teimme kun lähdin täydessä seisokissa suihkuun mutta kaikki suihkut oli varattuja ja jäin ihan nolon muna pystyssä siihen odotamaan omaa suihkuvuoroa. Muut asiakaat varmaan katsoi mikä helvetin homo tänne on tullu. Oli kyllä todella noloa.

Vierailija
502/550 |
01.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin oltu jo 25 vuotta naimisissa vaimoni kanssa, eli touho oli jo tuttua. Oltiin oltu kuukauden päivät asuntoautolla reissussa ja kaikki kolme alle 10 vuotiasta muksua oli mukana ja siksi touhut oli seksin osalta jäänyt nollaan. Yhtenä iltana tuli tilanne, että oltiin sata varmoja, että kaikki lapset nukkuu. Ei muuta kuin hommiin, parin suudelman jälkeen menin peiton alle ja aloin antamaan kieltä vaimolle, meni varmaan minuutti kun laukesin lakanoille. Jatkoin kunnes vaimo sai orgasmin ja kun jäi odottamaan, että tulen sisään niin kyllä hävetti sanoa lsuenneeni jo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/550 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkoulun liikuntatunnilla mentiin kerran uimahalliin ja ohjelmassa oli vesipalloa. Tunnin lopussa otettiin ottelu tytöt vastaan pojat joka kaikkien yllätykseksi päättyi tyttöjen selkeään voittoon. Tytöt olivat tietenkin aivan riemuissaan voitostaan, luokan pojille (minulle mukaan lukien) tilanne oli aika nolo. Tytöille häviämisessä oli kuitenkin samaan aikaan jotain todella kiihottavaa ja minulla alkoikin jo altaassa seisomaan ihan kunnolla. Altaasta noustessa huomasin että monilla muillakin pojilla oli selkeästi erottuva kohouma uimahousuissa. Tyttöjä tietenkin nauratti kovasti kun luokan pojat kävelivät kohti pesutiloja tappion kärsineinä ja teltta pystyssä. Tytöt kiusoittelivat meitä asiasta vielä pitkään jälkeenpäin

Heikkoja poikia teidän luokalla kun ette tytöille pärjänneet. Kyllä yläkouluikäisten poikien pitäisi siinä kunnossa olla että löylyttävät tytöt la

Miksi pitäisi olla 

Vierailija
504/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloisen vaimoni kanssa kaverin mökillä. Tuli tylsää ja lähdettiin kävelemään metsätietä pitkin. Juteltiin seksistä ja alkoi panettamaan. Paikka oli hyvin rauhallinen eikä nähty muita ihmisiä, eikä kuultu mitään muutakun luonnon ääniä. Laskettiin hänen shortsit ja minä riisuin minun shortsit kokonaan että pääsisin paremmin ottamaan hänet takaapäin. Siinä touhuttiin täydessä vauhdissa keskellä hiekkatietä, kunnes yhtäkkiä mutkan takaa ilmenee auto. Lähdettiin molemmat juoksemaan metsään mutta laukesin samalla kun juoksin. Auto ei varmaan ollut kovin kaukana meistä kun pakarat paljaana juoksin ja nesteeni lenteli joka suuntaan kun juoksin kun hirvi mustikkarisujen yli piiloon.

Vierailija
505/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nuorena ensimmäistä kertaa erotiikka baarissa katselin kun vähäpukeiset naiset esittelivät itseään tanssien, hetken katseltuani minulta tuli koskematta spermat housun sisään . kesä kun oli ja ohuet housut jalassa etumus kastui isolta alalta eikä jäänyt epäselväksi miksi kastui

käynyt samalla tavalla, toisella kertaa kun en muuta keksinyt laitoin nahkarukkasen pikkareitten sisään , siitä oli helppo pyyhkiä liemet pois kun kävi veskissä

Vierailija
506/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon siskon tullessa saunaan iski järkyttävä erektio..kiulua eteen ja kumaraan

Vierailija
507/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimon siskon tullessa saunaan iski järkyttävä erektio..kiulua eteen ja kumaraan  Miksi moinen reaktio.

Vierailija
508/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon siskon tullessa saunaan iski järkyttävä erektio..kiulua eteen ja kumaraan  Miksi moinen reaktio.

Varmaan vaimon siskolla on isot tissit ja sheivattu pillu 

Vierailija
509/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon sisko oli yökylässä.

Olin viimeisenä yksin saunassa. Yhtäkkiä vaimon sisko tuli saunaan tuomaan kylmää olutta. Istuin siinä lauteilla ja runkkasin.

Vaimon sisko avasi saunan oven ja tuo olutta, minulla on kalu kovana ja runkkkaan siinä, tunnen juuri ennen oven avaamista kun spermat lähtee liikkeelle.

Miksi sinä runkkaamassa oot ? Saat minulta kyllä vaimon sisko sanoi.

Ja sainhan minä.

Vierailija
510/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkeimpä toivoisin, että saisin nolossa, mutta sopivassa paikassa stondiksen. Mikäpä sen kiihottavampaa kuin ei sais seisoa, mutta jää kiinni kuumalle kimulille...

Puoliheijari on ollut joskus tilanteessa jossa on ollut parempi ettei seisois.

Vierailija
511/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme kaveriporukan kanssa kesällä meren rannassa kallioilla Istumassa ja kaljaa litkimässä. Kaverin tyttöystävä jostain syystä laittoi jalat syliini ja se riitti siihen että alkoi seisomaan. Hän selvästi huomasi sen ja vielä kiusasi jalkojaan liikutellen ja tunnustellen. Mutta ei sanonut muille mitään. Hymyili ja iski silmää.

Vierailija
512/550 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei erektiossa ole mitään hävettävää.

Vierailija
513/550 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun vaihdoin palovaroittimen paristoa appivanhempien hirsimökillä, minun täytyi kiivetä huojuville kattopalkkiin nojaaville tikkaille. Anoppini piti tikkaista kiinni, ja kurkottaessani palovaroittimeen, painauduin lantiosta tikkaita vasten saadakseni tukea vartalollani. Olin juuri sellaisella korkeudella, että anoppini pää jäi melkein jalkovälini alapuolelle. Anoppini käänsi kasvojaan ylöspäin kysyäkseen miten sujuu, ja samalla hänen leukansa painui kassejani vasten. Tottakai mulla alkoi aika nopeasti seisomaan siinä. Luulen, että anoppini teki sen tahallaan minua kiusatakseen ja ehkä omien halujensa takia, sillä seisokkini oli collegehousuissani varmasti hyvin näkyvillä. Sain kuitenkin pariston vaihdettua, ja päästessäni alas, anoppi sanoi hymyillen, että "sehän meni hienosti, tuuthan vaihtamaan sen taas ensi vuonna."

Taitaa olla aika erikoinen palovaroitin. Vai oletko oikeasti edes vaihtanut koskaan paristoa. 

Mä ainakin irrotan palovaroittimen ja vaihdan pariston pöydän ääressä istuen. (Ja sitten taas varoitin uudelleen paikalleen.) 

Vierailija
514/550 |
29.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena miehenä joitakin vuosia nuorempi serkkutyttö istui sylissä ja tietäähän sen miten siinä käy. Serkku huomasi tämän kyllä ja pienen hämmennyksen vallassa hieman asialle naureskeltiin. Tuolloin noin asian nolona.

Paljon myöhemmin samaisen serkun, jo aikuisen naisen kanssa tanssiessa, alkoi veri taas pakkautua alapäähän. Hieman siinä vedin serkkua itseäni kohden saaden jo pientä paineen tunnetta. En tiedä halusinko vain uskoa, että sain vastakaikua, vai painautuiko hän myös minua vasten. Tanssit tanssittiin, eikä asiaan palattu. Tätä en enää nolostellut.

Nyttemmin, taas vuosia myöhemmin koen palavaa halua kyseistä naista kohtaan. Kun seuraavaksi ajaudutaan läheiseen kontaktiin, aion tehdä aloitteen. Siihen saakka vain "ruiskauttelen" mielikuvan voimin. Jennin perse vain on niin himoittavan täydellinen. Kaipa tuon voi noloksi katsoa.

Vierailija
515/550 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttamassa serkkuani. Auto oli täysi tavaraa ja peräkärry peräkärry samoin .

Mahduiin juuri ja juuri takapenkille istuun. Ja sitten serkkutyttö sanoi, että hän menee taakse istuun, vaikka mun polvelle. Serkun likkakaveri ajoi autoa. 

Istuin takapenkillä,  eteen tai taakse ei paljon näkynyt kun tavaraa oli joka paikka täynnä.

Serkkutyttö tuli taakse istuun. Syliin. Hän istui siihen jalkojeni päälle, suoraan kaluni päälle. Katselin serkkutytön sääriä ja reisiä, mitkä hänen muuttoonsa laittama hame paljasti. Kaluni oli jo aiemmasta katselusta sellainen melkoisen kova. 

Serkkutyttö nosti vähän itseään ja samalla repi shortsejani ja alushousujani alaspäin.

Just sen verran mitä tarvi kun laskeutui takaisin istuun syliini ja haki siinä paikkaansa ja jutteli samalla kaverilleen.

Kaluni liukui siitä hänen avustamaan hänen sisäänsä. Hän alkoi hitaasti ratsastaa, liikettä ei juurikaan huomannut.

Tätä tehtyään ja saadessaan orgasmin, puristi kättään nyrkkiin siitä huomasin asian kaluni ruiski hänen sisäänsä spermani.

Hän kuiskasi sen jälkeen, että tätä on luvassa sitten muuttopalkaksi ja paljon.

Vierailija
516/550 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin junnuna tytön kanssa jonka vanhemmilla oli maitotila. Olin silloin jotain 17v. 

Oltiin niillä kesälomaa lorvimassa kunnes yks aamu jotain 9 maissa sen äiti paukkasi yläkertaan herättämään meitä, käskemään mua navettaan kun keinosiementäjä oli kuulemma tulossa ja hän tarvitsi riuskaa nuorta miestä muka apuun, tyttökaverin isä oli jossain pellolla. 

Jonna virnuili mulle venytellen kuin kissa, kaivautuen vain takaisin peiton alle katseltuaan kuinka unisena vääntäydyin anopin perästä ulos. Sinänsä mua ei haitannut, koska olin salaa katsellut monesti aiemmin ja tykästynyt Jonnan äidistä se oli ihan hauska tyyppi ja aivan hemmetin seksikäs aikuinen nainen isoilla rinnoilla, mikä vielä korostui kiihottavasti ja nolon salaa kun se oli siinä piukassa lappuhaalarissa, myötäilevä toppi yllään, huivi päässä hiukset ponnarilla ja kumisaappaat jaloissaan navettavaatteissaan. 

Joka kerta kun sen näin, kihelmöi housuissa. Niin nytkin, kun mä pujahdin unenpöppyräisenä vieläkin sen perästä karjakeittiöön, jossa se siementäjä jo olikin kumista essua pukemassa, senkin ollessa ihan nätti nainen leveästi hymyillen, kun Jonnan äiti kuulutti et haki apupojan heille.

Tunsin punastuvani jo siitä, housuissa väreillen silti yhä enemmän. Jonnan äiti Eeva käski mut vaihtamaan kans navettavaatteita pukkariin, sanoi varanneensa ne sinne penkin päähän. Hävetti niin hemmetisti mennä takas niiden naisten luo koska se Eevan varaama lappuhaalari oli aika tiukka, kuten se t-paita, ja sit vielä sellanen juntti lippis päässä ja kumisaappaat jaloissa, näytin varmaan aika hölmöltä ja varsinkin pelkäsin et ne huomais sen orastavan seisokin.

Vierailija
517/550 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kuitenkaan olleet juuri millänsään sain vaan hyväksyvät katseet päästä saappaisiin näiden jatkaessa juttujaan, kunnes lähtiessämme navettaan Eeva käski vielä mullekin sellasen punasen kumisen essun ja kumihanskat, että en suotta sotkis itteäni ja niit vaatteita kuulemma, et mun pitää pitää jotain häntää siel karsinassa siementäjän apuna samalla kun hän pitää muut lehmät loitolla ja jotain porteista se höpisi kans.

No siinä me sit hoidettiin niit hommia, nolotti ihan sikana sen näkösenä olla siellä naisten edessä, punaisessa jossain kumiessussa kuin mikäkin karjakko, katsellen Eevaa varsinkin, muna jo ihan kovana. Kai se oli jotain herkkää nuoren pojan aamuerektiotakin samalla. Koitin vaihtaa asentoa ja olla silleen ettei sitä vaan huomais, elättelin toiveita et se essukin peittäis, koska sykin jo siinä kohtaa täysin kovana. Mietin vain miten Jonna sais tietää virnistelleensä, kun täältä pääsen..

Ajastaan se siementäjä sai hommansa hoidettua, lähdettiin karsinasta, Eeva sanoi mulle et voit viedä sen essun toho naulakkoon ja käski tuomaan sieltä sit samalla jotku kaks vesisankkoa viel. No mä sitten työtä käskettyä, naisten kattoessa mua jotenkin todella huvittuneesti ja yllättyneesti, vilkaisten toisiaan aivan kuin huuliaan purren, kun mä purjehdin ämpäreiden kanssa takas, mulla seisoi aivan kivikovana jo ja mut tuntui jotenkin niin oudon huomaamattomalta, ajattelin ettei ne mitään huomaa ja vain et kunhan tästä pääsen meen junttaamaan Jonnaa samointein..

Kunnes Eeva, Jonnan äiti pudotti sen pommin tokaisten jotain kuin äidillisesti et, kuules navettapoju et vaik se onkin aika upea näky niin voisit silti laittaa sen piiloon ja sepaluksen kiinni, et vieraiden, keinosiementäjän edessä sentään jotain rajaa..

Samalla kun ne huvittuneena alkoi naureskella, tajusin suunnattomaksi häpeäkseni et olin epähuomiossa kiskonu vaan ne puhtaat lappuhaalarit ylle tarkistamatta sepaluksen nappeja, jotka oli auki..

Joten mulla siis muna oli seisonut ja seisoi ihan täysin kovana esissä sieltä navettahaalarista niiden naisten suureksi huviksi, kun porhalsin sieltä ämpärit käsissä takaisin essun pois jätettyäni.

Oli kai se asentoni vaihtelu auttanut esiin..

Voi helvetti että se oli nolo seisokki! Hävetti ihan mielettömästi, tunsin miten posket oli tulipunaisina, kun äkkiä kumihanskat käsissä peittelin, survoin sitä sepalukseen piiloon, naisten lähtien nauraen pois navetasta jättäen mut vain sinne sen äärelle.

Vierailija
518/550 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta toi ei ois ollu viel tarpeeksi noloa, olin juuri niin tollo kuin teinipoika muna kovana sen viedessä vain voi olla - en voinut sille mitään et se kiihotti niin överipaljon jostain helvetin syystä, et menin sit viel sen pakottavan tarpeen ohjaamana siihen tyhjään siemennyskarsinaan ja .. aloin vetää käteen. Montaa vetoa ei tarvinnutkaan kun ruikin polvet notkuen paineella pallit tyhjiksi kuvitellen mitä just tapahtu.

Kunnes vieläkin poskia kuumottaen, joskin nyt helpottuneena seisokista poistuin kuin pahanteosta navetasta, luullen et naiset ois menneet jo mut mitävielä ne oli siel karjakeittiössä edelleen mua vastassa, entistä huvittuneempana virnistellen ulko-ovella.. Eevan todetessa, taas kaikin keinoin selvästi pidätellen, et toivottavasti helpotti.. voi likkaparkaa.. suljethan sen tietokoneen näytön siitä sit kun lähdet saatuasi vaatteet vaihdettua.. 

Naisten tyrskähtäessä taas kuorossa häviten ovesta ulos, kuulin vain äänten kaikotessa Eevan selittävän jotain pahoitteluja vävykokelaan puolesta ja siementäjänaisen vain nauraessa et äläpä mittään ei oo hetkeen nauranut niin..

Sit vasta se silmissä soikin se häpeä ja nolous kun tajusin näyttöä sammuttaessani, et se oli valvontakameran kuvaa sieltä karsinasta..

Sitä armotonta kuittailua mitä anopilta sain kuulla sen jälkeen vaivihkaa, pitkään, se teki taidetta siitä.. millon se näytti jostain vaivihkaa jotain käteenveto liikkeitä kieli poskella kun oli joku tilanne mulla päällä tai heitteli jotain avoimista ovista "sonninavetassa" tms. muiden vain ihmetellessä miks mä punotan ku tomaatti ja se hihittelee..

navettapoika

Vierailija
519/550 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme palaamassa keikkapaikalta kimppakyydissä ja eräs kaveriporukan tytöistä tilan puutteessa istui syliini auton takapenkillä. En oikein saanut käsiä mahtumaan mihinkään muuten järkevästi, joten laitoin kädet tytön vyötärölle. Hetken ajettuamme tyttö nosti käsiäni yöäspäin. Paidan alla ei ollut rintaliivejä, joten kädet olivat nyt paljailla terhakoilla tisseillä. Otin nännit sormien väliin ja tyttö pyäritti persettään hitaasti sylissäni. Korjasin vähän seisovan kalun asentoa ja nyt se oli niin, että pyörivät liikkeet hinkasivat terskaa ja vetelivät esinahkaa eestaas. Lantion liikkeet jatkuivat ja nännit sormien välissä kovenivat. Yritin viestiä, että lopettaa jauhamisen, koska nyt muuten tulee, mutta tyttö kiusallaan työnsi takapuolensa muutaman kerran syliini niin, että tulin housuihini. Onneksi spermat jai kalsareihin ja ei nänynyt mustien shortsien läpi.

Vierailija
520/550 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noloimmat laukeamiset on olleet kun joskus yläasteella koulun käytävällä suudellut tytön kanssa ja sitten siinä lauennut spermat tytön farkuille.