Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat stondikset/ruiskahdukset

Vierailija
28.02.2012 |

Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?

Kommentit (550)

Vierailija
541/550 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan noloimmat laukeamiset on olleet kun joskus yläasteella koulun käytävällä suudellut tytön kanssa ja sitten siinä lauennut spermat tytön farkuille.

Hullua, mutta mulle kävi just samoin eikä vaan yhden kerran. Tyttö pelkäsi tulevansa raskaaksi sillä mun teinilasti kasteli hänen haaransa aika hyvin, kun työntelin paljasta kullia farkkujen päälle. Itsekin ajattelin sen silloin olevan mahdollista, mut silti sitä piti vaan tehdä. Se oli tavallaan lähimpänä yhdyntää mitä hän uskalsi antaa mun tehdä nauttien siitä samalla ihan selvästi itsekin.

Miten helvetissä voi laueta omien farkkujen läpi, toisen farkuille?

Tuossa taidettiin mainita paljaasta peniksestä. Riippuu toki mällin määrästä, joskus voi käydä niin, että pojan farkut kastuu läpi, ja kun niitä hieroo tytön farkkuihin, sotkee nekin päältä päin. t. eri.

Vierailija
542/550 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena armeijasta lomilla juhannuksena oltiin festareilla. Olin ollut yli viikon runkkaamatta ja oli kauheet paineet. Tyttöjä lähti samalla kyydillä ja nukkumaan päädyttiin samaan telttaan. Olin niin humalassa että nukahdin ennen kun sain edes riisuttua. Siinä sitten makuupussin päällä nukkuessa aamuyöstä laukesin  unissaan valtavan lastin vaaleat farkut jalassa. Heräsin siihen kun kulli sykki vielä viimeisiä ruiskauksia ja housun lahkeessa oli iso märkä läiskä. Vieressä nukkunut tyttö oli herännyt ähinääni ja luuli ensin että kusin housuihin. Siinä sitten nolona selittelin että mitä oli tapahtunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/550 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen halusi vaihteeksi muutakin kuin minuuttimunaa ja innostui kokeilemaan aikuista miestä. Proteiinipirtelö suuhun alle minuutissa taisi tulla pettymyksenä. Tunnelma parani vasta kun pano suihinoton jälkeen kesti pitkään. M 38

Vierailija
544/550 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noloin stondis ja ruiskahdus kiteytyy samaan ihmiseen, eri kertoina tosin.

Tapailin naista ja homma ajautui kaveri linjalle naisen toiveesta. Puuhasteltiin kuitenkin paljon yhdessä,  tuo nainen oli jumalatar, pitkä musta tukka, salilla treenattu kroppa, täydelliset rinnat..  

Hän oli aina halunnut lähteä telttailemaan, mä sitten hommasin teltan ja lähdettiin Porvoon saaristoon.  

Päivän ja illan aikana sai visuaalista kiihoketta enemmän kuin tarpeeksi. Illalla kömmittiin omiin makuupusseihin ja hyvää yötä.  Aamulla herään virkayskään, avaan silmäni ja katson kun nainen istuu selkä minuun päin tekoyskien.  Katson alaspäin näen aivan täyden erektion, olen yöllä avannut makuupussin ja meisseli on päässyt ulos kalsareiden välistä... Nolot aamukahvit ja kotio.

Sama nainen. Oltiin jo hengailtu joku 6kk. Ei kiinnostanut kukaan muu niin käytännössä olin selibaattissa tämän ajan.

Herranjumala Ihan hirveetä sadistista kidutusta tuon naisen puolelta 😄 Selvästi ollut koko pitkän ajan hyvinkin kiinnostunut, mutta pitää toista löysässä hirressä. Jos toinen on noin kiimassa ja yksi vain köhii vaivautuneesti tai ei edes siellä rannalla lähde leikkiin mukaan.

Vierailija
545/550 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui 80-luvulla. 16v ikäisenä tyttöystävän kotona oli juhlat ja tyttö oli laittanut itsensä todella kauniiksi. Kenkinä hänellä oli uudet mustat piikkikorkoiset avokkaat joissa oli metalliset korkolaput. Tuo upea mimmi ja korkojen äänet aiheutti painetta lahkeessa heti kun tapasimme. Juhlien edetessä saimme tehtäväksi käydä viereisessä kaupassa hakemassa lisää kermaa. Kaupan kivilattialla korkojen äänet vain voimistui ja sain aivan järkyttävän seisokin. Olin todella vaivautunut ja vähän peloissanikin kävellessäni hänen perässään teltta pystyssä ja yrittäen peitellä tilannetta. 

Vierailija
546/550 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
547/550 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
548/550 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaako tämä ketju naisia vai miehiä? Taitaa enemmän miehet hakea vertaistukea.

Vierailija
549/550 |
04.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ketju 

Vierailija
550/550 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloin, mutta vielä näin 73 v miehenä runkkaan tätä muistellen.

Meitä oli kolme lähes miehen mitoissa olevaa 15 v poikaa olimme ihastuneet erääseen kylän naiseen. Nainen kulki töihin samaa reittiä samaan aikaan päivästä. Myönnän, mie sen keksin. Mennään tämän naisen kulkureitin varrelle ja otetaan kalut esille kun hän tulee.

Niinpä menimme puskaan jossa alapää jäi esille mutta kasvot jotenkin piiloon, kun näimme naisen tulevan niin housut alas, kellään ei kulli seisonut mutta siinä olimme rinnakkain munasillaan. Kun nainen oli lähellä petti kahen "hermo" he lähtivät. He olivat olleet viisaita ja ottaneet housut jalasta ja saat ovat kävellä mie olin laskenut vain nilkkoihin. Ja jos olisin yrittänyt nostaa housut että pääsen kävelee olisi kasvot paljastuneet. Joten siinä olin esillä.

Nainen tuli kohale, pysähty katsomaan. Ja jukulauta mulla alko seisomaan. Todella, nainen seistä tökötti ja katseli. Tuo katse kiihotti, en silloin tiennyt että se oli kiihottumista, niin että mulla tuli. Ja sitä tuli ja todella niin ihanasti että vieläk...muistelen ja unelmoin kokemuksesta