Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloimmat stondikset/ruiskahdukset

Vierailija
28.02.2012 |

Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?

Kommentit (550)

Vierailija
261/550 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin yllättävä tilanne oli se, kun vielä aikuisella iällä kiihkeästi sekstaillessa ruiskahti parilla työnnöllä työkaverina olleen nuoren naisen kanssa ensimmäistä kertaa naidessa. Tarkoitus oli aloitella paljaalla ja sitten joko roiskia lastit rinnoille tai tulla neitosen suuhun. Stondis ei onneksi laukeamisesta kuitenkaan laskenut ja jatkoin entistäkin liukkaamman pimpin työstämistä. Nainen sai lopulta toisetkin spermat sisään ja vasta sen jälkeen tuli kysyttyä ehkäisyasioista. Ei ihan täysien tyylipisteiden suoritus näin jälkikäteen ajatellen, vaikka lasta tai tauteja ei tullutkaan.

Vierailija
262/550 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siidervalaan, mikäs itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/550 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli nuorena miehenä armeijalomilta päästessä vanhemman daamin reisille. Baarista jatkoille 44v naisen luokse ja siinä sain kumin päälle ja heitin paitaa pois kun nainen makasi edessäni ja otti paidan pois ja ne rinnat oli suurimmat mitkä olin livenä nähnyt. Hyvät rusketusraidat vielä päälle, tunsin vain et nyt lähti ja nolotti todella paljon. Onneksi vielä pystyin uudelleen vähän ajan kuluttua mutta kyllä siinä hävetti. Olinhan omasta mielestä jo kokenut sonni..

Vierailija
264/550 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyslääkärinä toimii meijän samalta kylältä oleva todella kaunis ja sporttinen nainen. Heidän ja meidän yksi muksu käy samaa eskaria, eli ihan kiitettävästi joutuu törmäilemään hänen kanssaan, niin minä, kun vaimonikin.

Sain noin vuosi sitten reiteen kovan tällin ja jouduin käydä näyttämässä jalkaani. Ensin selälleen pelkät löysät bokserit jalassa ja kappas vain. Sirot kädet liikkui lähellä nivusia ja se pahin tietysti tapahtui. Kalu alkoi nousemaan. Siitä seisomaan ja hän kopeloi jalkaani ja eipä sitä mitenkään enään saanut peiteltyä. Pakko oli sopertaa jotain ja pyytää anteeksi. Asiallisesti tokaisi, että ihan normaalia ja luonnollista se on. Oli upee tunne työntää kovaa kalua takasin työhousun punttiin ja kuunnella hoito ohjeita naama punaisena.

Vierailija
265/550 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä oli myöhäisempi koulun alku ja luulin, että muu perhe olisi jo lähtenyt pois, joten kävelin rennosti alakertaan vielä puoliunisena. Harmikseni äitini oli vielä aamiaispöydässä ja minulla tietysti kivikova aamustondis sojotti boksereissa. Kyllä silloin osasi nolottaa.

Vierailija
266/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren naispuolisen hammaslääkärin työasento oli kovin läheinen ja tunsin hänen rintojensa painautuvan käsivarsiani vasten. Vaikka oli kuolaimuria ja muuta instrumenttia suussa ja tilanne ei muutoinkaan ollut varsinaisesti kiihottava, oli penikseni eri mieltä asiasta. Tunsin penikseni paisuvan housuissani ja toivoin ettei etumukseni kovin paljoa olisi pullottanut. En tiedä huomasiko lääkäri ja hoitaja mitään, mutta varmuudeksi siirryin toisen hammaslääkäriketjun asiakkaaksi.

Jälkikäteen tuo tilanne on minua kiihottanut ja olen runkatessa fantasioinut tuon tilanteen edenneen kolmenkimpaksi.

Vierailija
267/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa puhelinseksiä harrastettaessa. Hän meni välillä käymään hammaspesulla, ja eikös vain juuri siihen väliin livahtanut liian kiihottava ajatus mieleen. Silloin vähän nolosti lipesi kontrolli kuin nuorella miehellä ja ruiskahti. Se harmitti kun hän ei ollut mukana tilanteessa, mutta muuten ruiskahdus oli kyllä hyvin tyydyttävä.

Vierailija
268/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sattui viime viikonloppuna nolo ruiskahdus, kun hieroin sängyssä vaimon rintoja todella pitkään. Olin niistä aivan lumoutunut ja totta kai tosi kiihottuneena. Lusikassa vaimo alkoi liikutella peppuaan kaluani vasten. Se tuntui tosi hyvältä mutta en ajatellut että pelkästään se saisi minut laukeamaan, sillä yleensä kestän aika hyvin. Mitä vielä! Yhtäkkiä tunsin kuinka paine nivusten alueella alkoikin uhkaavasti kerääntyä. En ehtinyt edes vastustella, kun samalla hetkellä satsi lähtikin liikkeelle ja sotki vaimon pakarat aivan liukkaiksi. Pyykkihommiksi meni.

Vierailija
269/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua... Nyt seisottaa ja sykkii kivikovana niin että lähes sattuu.

Vierailija
270/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi pitänyt lukea tätä ketjua... Nyt seisottaa ja sykkii kivikovana niin että lähes sattuu.

Ei auta kuin helpotella oloa 😉

Vierailija
271/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep... yksi orkku ei riittänyt pehmittämään kullia, piti ottaa kohta perään toinen.

Vierailija
272/550 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep... yksi orkku ei riittänyt pehmittämään kullia, piti ottaa kohta perään toinen.

Ihanaa! Oispa mies joka pystyy toiseen erään pian ensimmäisen perään.

Vierailija
273/550 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varannut eräästä fysioterapialiikkeestä ajan eräältä opiskelialta kun oli hinta edullinen, minut ojattiin omaan huoneeseen sen enempää kyselemättä otin itseni aivan nakuksi ja asetuin hieronta pöydälle vatsa makuulle opiskelia tyttö kysyi mitä paikkaa hierotaan, sanoin jalat ja alaselkä, olin käynyt siellä aijemminkin vastaanotolla, makuulle asettuessani olin aina laittanut peniksen taapäin reisien väliin ja nytkin tein niin, sitten kun tultiin lähelle pakaroita ja sisäreisiä hierojan kädet varmaan meni melko lähelle sukukalleuksia, ajattelematta asiaa tarkemmin olin saman päivän aikana käyttänyt Caverjectiä mikä on tarkoitettu erektioon edistämään peniksen jäykistymistä, käsi kosketti ilmeisesti liian läheltä kun tunsin voimakkaan tunteen ja koitin tietyllä tavalla estää kun tuntui, että kohta laukean ja saan siemensyöksyn se oli kuiten liian myöhäistä tunsin kun siemenneste purkautui alustalle, pyysin paparia ja sain anakin osittain pyyhittyä eritteen siihen , sitten hieronta jatkui. Muutaman päivän jälkeen olin yhteydessä liikken pitäjään ja kyseli olinko tyytyväinen sanoin et hyvin meni. Jonkin ajan kuluttua kun tapasin hierojan äidin kadulla hän ei tervehtinyt, sitten näin  yhden liikkeen työntekijän kaupassa koin että hän ei halunnut huomioida samalla alkoi hälytyskellot soida, koin itseni suorastaan rikollisena. Siitä kului jonkinverran aikaa kun soittelin liikken pitälle kuulumisia, silloin hän avoimesti otti puheeksi minun hieronta käynnin, tyttö oli kai pelästynyt tilannetta , liikkeenpitäjä sanoi että hänen vastaanotollaan ei ole koskaan käynyt vastaavaa asiaa, ymmärrän jos hieroja olisi käsitellyt asiaa liikkeen pitäjän kanssa , mutta nyt sitä oli käsitelty koko henkilökunnan kanssa ja asia oli vielä viety kotio asti, koin että minulle oli tehty identiteetti virhe ja loukkaus. sen jälkeen ei liikkeen pitäjä ole maininnut asiasta mitään olemme hyviä ystäviä, mutta kyllä se laittoi vähän mielen matalaksi.

Vierailija
274/550 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppukaneetti olis vielä ollut, että parin kuukauden jälkeen muna alkoi kirvelee, jolloin kävin sukupuolitautipolilla. Se lyylinoli tartuttanut mulle herpeksen :(

Vierailija
275/550 |
10.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppukaneetti olis vielä ollut, että parin kuukauden jälkeen muna alkoi kirvelee, jolloin kävin sukupuolitautipolilla. Se lyylinoli tartuttanut mulle herpeksen :(

Herpes ei kirvele. Päästä Jonne kissa ulos samalla kun menet rappusille käärimään sätkää

Vierailija
276/550 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen esikoispoikana, maalaisen tietämättömänä ja viattomana yli-ikäiseksi päässeenä sain kodin lääkärikirjasta selville sen järkyttävän tosiasian, että myös ihmisten, samalla lailla kuin eläiten, lisääntymiseen kuuluu sukupuoliyhteys. Minäkin olin siis tulos sellaisesta salaperäisestä, salatusta asiantilasta. Se oli niin outo ja kiihottava ajatus, että seuraavalla kerralla saunassa en voinut olla katsomatta vanhempiani sillä silmällä: että herttaista, hyväsydämistä, iloisesti hymyilevää äitiäni oli naitu sinne mihin tuskin uskalsin edes vilkaista. Istuin lauteen nurkassa kauhuissani tajuten että minulle on nousemassa erektio. Juuri ja juuri sain sen piilotettua ja talttumaan, mutta sen seurauksena vaadin itselleni oman yksityisen saunavuoron.

Vierailija
277/550 |
18.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noloin, mutta tuorein, nimittäin tänään maanantairuuhkaisessa kaupassa kullin pää livahti jotenkin kalsareiden lahkeen ja päällyshousujen väliin niin että joka askeleella esinahka liikkui eteen ja taakse eli seisokkihan siitä seurasi. Siinä kaikkien nähden en voinut oikein alkaa housuja kaivelemaankaan että olisin saanut vehkeet aseteltua paremmin, joten jäykällä kölillä seilatessa meni tämä kauppareissu. Kyllähän se kohouma farkkujen etumuksessa vähän pisti nolottamaan, mutta ihmiset eivät onneksi sen suuremmin kiinnitä huomiota toisten etumuksiin.

Vierailija
278/550 |
19.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli parikymppisinä tehtiin tyttöystävän kanssa vajaan viikon ulkomaanreissu opiskelijabudjetilla, ts. lennot sinne mihin halvimmalla sattui pääsemään ja majoitus hostellin yhteismajoitussalissa. Alkuhuuma ei vielä ollut laskenut ja kumpikin oli toisen mielestä vaan niin ihana. Muutama yö kun oltiin nukuttu lähekkäin alkoi jo kovasti tehdä mieli jotain muutakin, mutta yksityisyyden puute oli ongelma, eikä loppujen lopuksi sitten kuitenkaan päädytty yleiseen vessaan kuksimaan, vaikka jompikumpi taisi sitäkin ainakin puolitosissaan ehdottaa.

No, kotiin kun päästiin niin ei mennyt kauaa kun olimme sängyllä ilman vaatteita ja olin asettautumassa lähetyssaarnaaja-asentoon tyttöystävän päälle. Hän otti vielä kiinni pilistäni ja ehti tehdä "esileikiksi" vain muutaman hierovan liikkeen, kun alapäässäni yllättäen räjähti ja kiisseli lennähti valtavalla paineella tyttöystävän mahalle, rinnoille, kasvoille ja vähän hiuksiinkin. Itseäni hävetti, mutta nainen alkusäikähdyksestä selvittyään vain naureskeli hyväntahtoisesti ja totesi, että "olen oikeastaan aika imarreltu tuosta" ennen kuin siirtyi kylpyhuoneen puolelle siistimään itseään.

Vierailija
279/550 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoinen ja nolo stondis ehdottomasti. Olimme ensi kertaa koskaan vaimoni kanssa nudistirannalla, lähellä St Tropezia Ranskassa.  Se jo sinänsä oli kiihottavaa ja kutkuttavaa olla täysin alastomien ihmisten keskellä. Ajatuksissani etenkin se kun vaimoni oli siinä paikat paljaana kaikkien miesten nähtvillä, oli jokseenkin kiihottava. Kaluni oli tavallista turpeampi ja aika herkillä siitä jo pelkästään ja muutenkin panetti. 

Olimme alustoinemme noin sadan metrin päästä rantaviivasta, joka osoittautui virheeksi: Kävimme auringonpoltteessa viilentymässä meressä ja vähän siinä jotain tuli halailtuakin yms syliteltyä. Vaimo nauroi, kun minulla alkoi seisomaan sen halailun yms vuoksi vedessä. Hän meni edeltä paikoillemme, kun jäin rauhottelemaan kaluani että kehtaisin mennä takaisin. Stondis helpotti kohta sen verran, että kehtasin nousta vedestä. Puoli kova kaluni heilahteli horjuessani siinä pehmeällä hiekalla, yritin pitää ajatukset kurissa kun kävelin siinä paljaiden pillujen, rintojen ja kalujen näkyessä joka puolellla.  En vain yksinkertaisesti voinut sille mitään, tunsin että kaluni nostaa päätään ja mitä enemmän siinä sitä ajattelin sitä enemmän se seisokki pukkasi päälle. Yritin edes hippusen pitää arvokuutta yllä ja kävelin sen matkan kuin asia olisi maailman luonnollisinta minulle. Kullis seisoi aivan täydessä terässä, muutama hymy tuli bongattua sekä miehiltä että naisilta. Vaimo käkätti ääneen, kun tulin paikoillemme ja sanoi "kiva, sullahan on oma navigaattorikin". 

Vierailija
280/550 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin aika tyypillinen kokemus eli rupesi jöpöttämään kouluterkkarin tarkastuksessa. Terkkari vain totesi ettei tarvitse hävetä enkä ole ainoa jolle käy näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän