Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloimmat stondikset/ruiskahdukset

Vierailija
28.02.2012 |

Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?

Kommentit (553)

Vierailija
301/553 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin viime marraskuussa olla koko kuukauden laukeamatta, mutta kolmen viikon selibaatin takia piti mennä muista syistä lääkäriin. Lääkäri oli alle kolmekymppinen nainen ja kaikki meni asianmukaisesti kunnes piti riisuitua. Siinä alasti ollessani huomasin vehkeeni nousevan ja huomasin lääkärin katsovan sitä, mutta kuitenkin ohitti asian sanomatta mitään. Tutkimukseen kuului myös se, että lääkäri tutki minua työntämällä sormen suoleeni, eikä tämä ollut kovin jännittävää verrattuna seisokkiini. Kuitenkin kun lääkäri laittoi kumihanskat ja työnsi sormen sisään niin laukesin pisin poikin. Lääkäri sanoi tähän vain "oho" vähän huvittuneesti. Silloin kyllä hävetti.

Vierailija
302/553 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjakkaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin hierojana täytyy todeta, että eipä itselle ole tullut tilanteita, että olisi tullut tuhmia mieleen miehiä hieroessa. Stondis voi tulla joskus harvoin jollekin, mutta asia sivuutetaan. Kohdalleni näitä seisokkeja ei onneks ole paljoa tullut; asiallisia asiakkaita ja kenties huomio on kiinnittynyt muuhun olotilaan. Tosin en pääsääntöisesti hierokaan, mutta jo koulutuksen aikana rutinoitui katsomaan paljaita ruumiinosia, ekä usko sen tuottavan kiksejä lääkäreille tai muillekkaan ammattilaisille. Jos jolla kulla fantasioita, niin asiakkailla. Ammatinharjoittajalle se ei ole kauhean toivottu tilanne.

Mitä epäasiallista siinä on, jos kiihottuu kosketuksesta. Aika luonnollinen asia. Enemmänkin epäammattimaista olla noin tuomitseva asiasta, ihan niinkun miehet voisivat jotenkin kontrolloida kiihottumistaan tuosta vain.

Ja toiseksi, mulla lähipiirissä useampikin omalla toiminimellä firmaa pyörittävä hieroja ja kyllä on seksisuhteitakin muodostunut ton perusteella. Suomalaisilla on nii hemmetin mustavalkonen ajattelumaailma. Niitä sattuu ihan kaikissa ammateissa, eikä se tarkota sitä että olisi yleistä.

Kommenttini tähän naisena on sellainen, että ihmettelen kun tuolla toisessa ketjussa näistä hierontajutuista lähes järjestään naiset vakuuttelevat ettei ole mitään seksuaalista tai koskaan mitenkään kiihottavaa. Minä ymmärrän miehiä tässä ihan hyvin, että erektio saattaa tulla helpostikin hierontapöydällä sopivassa mielentilassa tai koskettelusta. Onhan se nyt jo sinälläänkin aika intiimi tapahtuma, kun siinä riisutaan 'vieraan' ihmisen luona pikkuhoususilleen/alusvaatteisilleen. Minulla on ainakin monet kerrat vähintään nännit nöpöttäneet innosta tai ihan kunnollakin paikat kostuneet etenkin pakaroiden tai reisien ja alavatsan hieromisesta. Kai se ihan luonnollista on ja ei voi mitään, jos ajatus vielä siinä vähän lipsuu siihen kosketuksen ajattelemiseen. Vielä jos sattuu olla vähän niukemmat pikkarit päällä, niin tulee helposti itsekseni mieleen että siellä jalkoväli saattaa vilkahdella kun pakaroita leivotaan, vaikka ei hieroja sellaista edes miettisi... 48v säännöllisesti hierojalla käyn, tiedän mistä puhun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/553 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaan noloa kun ekoilla treffeillä meni sitten suutelu hommiksi

Niin se tuntu niin kiihottavalta että laukesin housuihin

ja nainen olisi halunnut nähdä kalunikin , mutta sanoin että jos toisella kertaa sitten

ja kyse ei ole mistää teini ajasta vaan 50+ ikäisenä

Vierailija
304/553 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheen esikoispoikana, maalaisen tietämättömänä ja viattomana yli-ikäiseksi päässeenä sain kodin lääkärikirjasta selville sen järkyttävän tosiasian, että myös ihmisten, samalla lailla kuin eläiten, lisääntymiseen kuuluu sukupuoliyhteys. Minäkin olin siis tulos sellaisesta salaperäisestä, salatusta asiantilasta. Se oli niin outo ja kiihottava ajatus, että seuraavalla kerralla saunassa en voinut olla katsomatta vanhempiani sillä silmällä: että herttaista, hyväsydämistä, iloisesti hymyilevää äitiäni oli naitu sinne mihin tuskin uskalsin edes vilkaista. Istuin lauteen nurkassa kauhuissani tajuten että minulle on nousemassa erektio. Juuri ja juuri sain sen piilotettua ja talttumaan, mutta sen seurauksena vaadin itselleni oman yksityisen saunavuoron.

Meillä saunottiin perheen kesken varsin pitkään poikaikääni. Se jotenkuten meni, kun ei ajatellut eikä tohtinut kovin katsellakaan omia vanhempiaan sillä silmällä. Mutta kun vieraisille tuli silloin tällöin muuan sukulaisperhe, jonka rouva oli varsinainen sulotar ja seksistä sirkuttelija, että sai kiihotettua minun äitini mukaan samaan sanailuun ("ei onneksi olla munalle allergisia" ja sitä rataa) ja nelivetonauruihin, minun täytyi ne tilanteet jatkossa välttää. Mutta mukava energinen olo jäi ja tuntuu vieläkin. Oli vallan ihastuttava, avoimesti eroottinen sukulaistäti, josta ei voinut olla ajattelematta nuoren pojan mielikuvituksella, että sitä pillua varmasti sinä yönä naitiin.

Vierailija
305/553 |
22.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15v teiniiän testoissa ja muutenkin tuntui kulli seisovan jatkuasti, ärsykkeeksi riittii suurinpiirtein pyykkinarulla pikkuhousut tai melkeinpä naisten polkupyörä :)

Urheilin kilpatasolla ihan tosi tähtäimessä kamppailulajeja ja jotain pokaaleitakin ulkomaita myöten, polvi räsähti todella rajusti ja kaikki hajosi sieltä mitä voi, jäi lukkoasentoon. Sairaalaan ja leikkaukseen. Sen verran avuton tila, etten päässyt itse suihkuun ja kammo hätätila tuli kun kaunis ja kivan oloinen hoitsu tuli ilmoittamaan että leikkausta varten mennäänpä peusulle ja hänen pitää otta karvat pois jalastani. Jotain karvanpoistovoidetta ( olisko ollut immac tms) hän sanoi kohta levittävänsä ja en tajunnut että koko jalka silotellaan.

*Otetaanpa nämä alushousut pois niin on sitten helpompi suihkutella voide iholta'. Voi helvetti sitä paniikkitunnetta, kun hän alkoi levitellä pehmoista voidetta lämpimillä käsillään ja en voinut ymmärtää miksi sitä piti hieroa reittä myöten. Katselin naama punaisena muualle ja tiesin että kohta seisoo kunnolla. Hän hymyili vähän ja sanoi ettei tuo haittaa, anna olla nyt vaan, ei tässä tarvitse olla nolona... Kosktetus oli hiuksenhineo, ihan vähän hipaisi kädellään kiveksiä ja kalun vartta vaingossa, jonka jälkeen mällit roiskui pitkin vatsaani. Sen jälkeen suihkuteltiin ja hän pesi hellästi pesurätillä tai mikä se nyt olikaan paikat puhtaiksi. Ei voinut mitään sille. Siihen aikaan pitii siellä makoilla leikkauksenkin jälkeen viitisen päivää ja runkkailuun ei ollut mahista, joka kerran stondis kun oli sen pesuhetken vuoro, mutta ei enää sperma sentään loiskunut

Vierailija
306/553 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama TODELLA hävettävä seisokki on ollut.

olin opiskelukavereiden kanssa mökkihippaloissa ja siellä ns miesten saunavuoron jälkeen oli sekasauna. Tyttöjä tuli saunomaan eka uikkareissa meidän alastomien jätkien kanssa ja sitten riisu ne pois. Näin suoraan vastapäätä olevan tytön karvapehkon sisässä ihanat häpyhuulet niin oli oma heppi samantien tanassa ja ei laskenut millään. Lähes pökerryspisteessä lähdin löylyistä ja ovella tuli vielä pari muuta tyttöä vastaan ja minua hävetti.

Toinen oli työreissulla Saksassa, jossa menin päivän päätteeksi lähi kylpylään. Saunoin ja menin lepotuoliin löhöämään ilta aurinkoon. Paikalliset otti aurinkoa alasti ja itse laitoin pikkupyyhkeen lantion päälle, otin siinä pikku torkut ja heräsin todellakin teltta pystyssä. Sain paheksuvia katseita ja jotain sakemanni mölätyksiä päälle. Siinä sitten työasioita miettien sain tilanteen normalisoitua.

Vierailija
307/553 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten yläasteen lääkärintarkastuksessa olivat naislääkärin lisäksi läsnä myös kouluterkkari ja kaksi alalle opiskelevaa nuorta naista. Tätähän en tietysti etukäteen tiennyt, kun olin lääkärintarkastuksen kyselylomakkeeseen laittanut maininnan ahtaasta esinahasta. No, perusjuttujen jälkeen lääkäri kehotti laskemaan housut ja tsekkasi tilanteen, eli kädellä kokeili esinahan liikkuvuutta edes takaisin. Vaikka liikkuvuus olikin hieman tiukkaa, niin pehmeä käsi tuntui tosi kivalta. Ei ollut tuolloin tytöistä vielä kokemuksia. Stondishan siitä seurasi. Lääkärin jälkeen vielä terkkari kokeili liikutella esinahkaa ja hänen jälkeensä vielä kumpikin opiskelija. Kaikki olivat tosi asiallisia. Jännitys ja nolostus valitettavasti hieman laimensivat kiihottumisen tunnetta. Jälkeenpäin kyllä kiihotti ja masturboin tuota tilannetta muistellen.

Joo, ihan varmasti oli.

Kyllä ne liikkuvuudet testataan ihan kuule jo ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Muuten varmaan ihan kiva fantasia.

T:Koulun terveydenhoitaja

Vierailija
308/553 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi seisomaan katetroidessa ja hoitaja oli samalla luokalla ala-asteella sekä yläasteella rinnakkaisluokalla.

Vierailija
309/553 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita elämän varrella ehtinyt sattua, varmaan jokaisellekin miehelle, itselleni ainakin. Monta noloa kohtausta voisin mainitakin tässä, mutta tämä nyt valikoitui mieleeni jokseenkin nolona kun noita aiempia paljastuksia lueskelin:

Pitkä työreissu jossain kaukana takana ja kiveksiä oikein pakotti se panetus. Ajattelin että nussin vaimon siihen eteiseen heti ensimmäiseksi ja olin varta vasten säästellyt kun mielessä oli järkyttävän hyvä tunne mitä puutteessa nussiminen tuottaa vs pelkkä runkkailu.

Eipä ollut mahis, kun oli ystävänsä pyytänyt seuraksi vähän jutulle ja viiinittelemään perjantai-iltaa kun paluuni oli myöhään. Panotuskissani yritin kaikenlaista vihjailua, mutta ei mennyt läpi - niinpä päätin sitten mennä saunomaan omassa rauhassa. Otti päähän ja kulli seisoi ihan itsellään koko ajan, en malttanut olla sitä lauteilla enää hieromatta. Edgettelin rauhassa ja nautin lempeistä löylyistä, olin aivan siinä rajoilla ja pinnistelin täysillä ettei mälli lennä ennen kuin saan naida, meni siis hieman yli. Samaan aikaan rouva avasi löylyhuoneen oven, en ollut kuullut mitään ääniä euforioissani nauttiessani ja hänen takanaan tapitti pyyhkeeseen kääriytynyt kaverinsa. Hädissäni vetäisin seisokkiani noloillen sen karhean pellava-alustan toisen pään kullin päälle ja sekin meni vähän hutiin. Paljas terska, karheanpehmeä laudeliina juuri ja juuri stopattu orkku on huono yhdeistelmä, etenkin kun tulee äkkiyllätys. Orkku päätti jatkaa tulemistaan ja vaikka miten yritin niin mälli purskahti ulos, osa alalauteille ja osittain laudeliinan reunalle. Kulli nytki siinä heidän hölmistyneiden katseiden alla ja minä nolona yritin jotain siinä selitellä 'ohoh juttuja'  Ehkä noloin hetki koskaan, mutta siitäkin selvittiin lopulta ihan huumorilla.

Vierailija
310/553 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se varmaan menee viitosluokalle ja siihen, kun seisoi armottomasti aivan pystyssä pulpetissa istuen tosi kauniin tytön kauniiden hiusten takana, jotka peitti runsaudessaan koko tuolin selkänojan. Tyttö heilautti ne siihen vapaaksi selkänojansa ja selkänsä puristuksesta. Pelkkä niiden tuoksu huumasi ja mielikuvituksella loput. Oli pakko avata vetskaa ja hieraista ulkona housuista pari kertaa. Aivan valtava kihelmöinti ja roiskahti käsi puristaen esari takana pulpetin pohjaan. Housut kiinni ja sotkin kengällä lattiaa minkä ehdin. Ryöstin paperia telineestä hanan vieressä luokan takana, missä istuin. Sitä vaivihkaa kengän alle ja pyyhin loppuun. Olin kuin mitään ei olisi tapahtunut ja himoissani leikin kynällä tytön hiuksissa. Hän kääntyi ja torui. Hymyilin vaan ja vinkkasin. Myöhemmin kuutosella seukattiin ja oltiin niin paria. Hänen perhe muutti muualle eikä nähty enää kesällä.

Vierailija
311/553 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoi seisomaan katetroidessa ja hoitaja oli samalla luokalla ala-asteella sekä yläasteella rinnakkaisluokalla.

No katetrointi ei (on tehty eikä seisokki olisi voinut olla kauempana) mutta tuollainen tilanne jossa olisi ikään kuin olosuhteiden pakosta alastomuutta tutun naisen kanssa, on ainakin fantasiatasolla kutkuttava. Vaikka naapurin hoitsunainen joutuisi sheivaamaan minut jotakin operaatiota varten. Tai vaimon siskon kanssa jossain luonnossa, jossa putoaisi jorpakkoon ja kastuisi niin perusteellisesti että olisi vain pakko riisua kaikki ja kuivatella auringonpaisteessa.

Tosin en nyt tiedä, olisiko tuollaiset itsestä ensisijaisesti noloja, vai mahtaisiko niihin sekoittua omaa pientä piilevää ekshibitionistista taipumustakin, varmaan molempia...

Vierailija
312/553 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojasin tyttöön sillä kertaa valmiiksi kovana koulun käytävällä. Tyttö nojasi seinään ja yritin aloittaa kunnon suutelusessiota. Hän päätti yhtäkkiä työntää alavartaloaan vähän eteenpäin irti seinästä kohti minua ja lujaa vasten stondista. Valtava orgasmi siitä sitten tuli ja housut kastuivat spermasta niin, että farkuistakin näkyi läpi. Jatkettiin vaan suutelemista ja toivottiin tahrojen kuivuvan ajoissa. Niin ei tietenkään käynyt, vaan reput edessä mentiin hiljaiseen nurkkaan, jossa invavessa oli putsailemaan itseämme. Tyttökin oli kuulemma saanut orgasmin ja oli ihan märkä pikkareista. Tilaisuus kun oli, rakasteltiin siellä vessan lattialla päällekkäin tyttö tiukasti alla toiset orgasmit. Vapaatuntien iloja pienessä lukiossa.  

Vierailija
313/553 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruuteen menee, koska silloin roiskahdukset ja seisokit olivat herkimmillään. Vielä, kun eräs ihana A-K osasi kiusoitella niin tehokkaasti ja vieläpä koulussakin. Just joku viaton pusuttelu seinustalla saattoi kans laukaista ison stondarin soosit. Vammaiswc oli "käytössä" yhdyntöihin kun oikein teki mieli. Köksäntunnilla istuttiin ihan vierekkäin paritehtävässä likan käsi pulpetin alla mun kohoumallani ja lopulta tytön toinen jalka atleettisesti venyen poikittain mun sylissäni sääri hankaamassa pikkuisen. Muuta ei tarvittu ja tuolia nytkyen tulin pää takakenossa kovaan orgasmiin ja kauhian lastin housuihin. Kukaan ei tuntunut huomaavan mitään.

Vierailija
314/553 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä testattu ala-asteella esaria, vaan vasta yläasteella. Eikä sielläkään oikeastaan testattu. Terkkari nolona vaan kysyi onko esinahka tiukka, mihin vastasin että ei ole. Vaikka oikeasti oli ja varmaan oisin joutunut ympärileikkaukseen jo silloin. No meni vähän myöhemmälle iälle.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosia sitten yläasteen lääkärintarkastuksessa olivat naislääkärin lisäksi läsnä myös kouluterkkari ja kaksi alalle opiskelevaa nuorta naista. Tätähän en tietysti etukäteen tiennyt, kun olin lääkärintarkastuksen kyselylomakkeeseen laittanut maininnan ahtaasta esinahasta. No, perusjuttujen jälkeen lääkäri kehotti laskemaan housut ja tsekkasi tilanteen, eli kädellä kokeili esinahan liikkuvuutta edes takaisin. Vaikka liikkuvuus olikin hieman tiukkaa, niin pehmeä käsi tuntui tosi kivalta. Ei ollut tuolloin tytöistä vielä kokemuksia. Stondishan siitä seurasi. Lääkärin jälkeen vielä terkkari kokeili liikutella esinahkaa ja hänen jälkeensä vielä kumpikin opiskelija. Kaikki olivat tosi asiallisia. Jännitys ja nolostus valitettavasti hieman laimensivat kiihottumisen tunnetta. Jälkeenpäin kyllä kiihotti ja masturboin tuota tilannetta muistellen.

Joo, ihan varmasti oli.

Kyllä ne liikkuvuudet testataan ihan kuule jo ala-asteen ensimmäisellä luokalla. Muuten varmaan ihan kiva fantasia.

T:Koulun terveydenhoitaja

Vierailija
315/553 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan tyttöystävän kanssa kun ekaa kertaa koskaan käveltiin käsi kädessä, niin jo se kädestä kiinni pitäminen tuntui niin kivalta että hirveä seisokki ja etumus pullotti ihan täysiä keskellä puistoa kaikkien ihmisten nähden ja mua nolotti ihan hulluna, mutta ei voinut muuta kuin kävellä kuin ei mitään. Myöhemmin, kun oltiin vähän enemmän tutustuttu ja puhuttiin tästä, niin oli tyttöystäväkin kuulemma tilanteessa huomannut asian ja paljasti, että eipä hänelläkään pikkuhousut kuivana pysyneet silloin.

Kerran myös uimahallissa on tullut nähtyä semmonen nainen, että eipä auttanut mikään kun alkoi jöpöttää ihan kankena. Pimppiviiva näkyi märän vaalean uikkarin läpi ja nännit nöpötti, niin ihanan muodokas ja naisellinen, semmonen milffi että oksat pois. Piti piilotella altaassa pitkään ennen kuin pystyi lähtee pois.

Vierailija
316/553 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen keskustelu. Nainen kiihottuu, kuten mieskin, mutta se ei näy. Tuntuu kuitenkin satumaisen ihanalta. Miehen oletetaan nolostuvan, koska se näkyy. Siksi moni mies ei uskalla yhteissaunaan. Ja luulisi, että miehen tahaton reaktio vain imartelisi naista, koska se varmuudella osoittaa, että mies pitää naista viehättävänä. Ihan kahedorgaa.

Vierailija
317/553 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen keskustelu. Nainen kiihottuu, kuten mieskin, mutta se ei näy. Tuntuu kuitenkin satumaisen ihanalta. Miehen oletetaan nolostuvan, koska se näkyy. Siksi moni mies ei uskalla yhteissaunaan. Ja luulisi, että miehen tahaton reaktio vain imartelisi naista, koska se varmuudella osoittaa, että mies pitää naista viehättävänä. Ihan kahedorgaa.

Mua ainakin ko. miehen reaktio on aina kiihottanut ja nostanut itsetuntoa. Muistan jo koulun discoista, kun sain tanssia sen mielitietyn pojan kanssa ja huomasin, että minä sain aikaan sen ihanan kovettumisen ja paisumisen. Tuntui hienolta, jos ujompikin poika sai stondiksen mun lähelläni. Pojat ja miehet älkää hävetkö, jos alkaa jöpöttää tytön / naisen lähellä, suuri valtaosa meistä pitää siitä.

Vierailija
318/553 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin ko. miehen reaktio on aina kiihottanut ja nostanut itsetuntoa. Muistan jo koulun discoista, kun sain tanssia sen mielitietyn pojan kanssa ja huomasin, että minä sain aikaan sen ihanan kovettumisen ja paisumisen. Tuntui hienolta, jos ujompikin poika sai stondiksen mun lähelläni. Pojat ja miehet älkää hävetkö, jos alkaa jöpöttää tytön / naisen lähellä, suuri valtaosa meistä pitää siitä.

Ei tulisi mieleenkään alkaa hävetä, eikä tullut nuorenakaan, päinvastoin. Tuntee itsensä kyvykkääksi ja vahvaksi. Huomasin tytön reaktiosta, että hän piti siitä, painuin häntä vasten ja suutelin. Tuosta syntyi se kiihottava 'esileikki', jossa ajan häntä taaksepäin nojaamaan seinään ja suudellaan vartalot yhdessä. Mikä parasta tuota voi tehdä ihan arjessa, saa valtavasti energiaa ja näin miehenä tulee aina kivat dominointivibat.

Vierailija
319/553 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei purskahdellut enkä tullut. mut top 3.

1. Mieshierojalla lonkan alueen jumin aukeaminen sai aikaan nopeimman erektion mitä oon ikinä saanut.

2. Nukahdin riippumattoon kesällä. Pierukalsarit jalassa. Piti ottaa 20mim torkut jotka venyi 2h. Heräsin kun vaimo ja appivanhemmat seisoi 5m päässä. Kullikin seiso kalsarien aukosta ulkona

3. Nykyisen naisen kanssa kissa hiiri leikki kesti kuukausia ennenkuin päästiin sänkyyn.. Suudeltiin, pidettiin kädestä ym ja jokaikinen kerta mulle iski armoton erektio.

Vierailija
320/553 |
26.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella ruotsin tunnilla muodokas luokkakaveri istui viereisessä pulpetissa. Sivusilmällä reisiä ja rintoja vilkuilessani alkoi jöpötys kovettua kunnes tärisin ja ejakuloin bokserit märäksi. Tyttökin kysyi mikä on? Johon täytyi vain tokaista että jatketaan näitä tehtäviä.

En unohda tilannetta koskaan.