Noloimmat stondikset/ruiskahdukset
Kertokaas miehet noloimpia paikkoja missä on alkanu stondaa tai olette jopa lauenneet. Hierojalla, lääkärissä, kosmetologilla yms?
Kommentit (553)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksutrikoissa tulee jostain syystä usein stondis. Kaipa se on se niiden pöksyjen tiukkuus ja ihonmyötäisyys. Jos on lenkillä ja joku vastaantuleva nainen tuijottaa haaroihin, niin silloin alkaa yleensä seisomaan.
Juostessa ei yleensä seiso, mutta jos niissä trikoissa kävelee muuten julkisella paikalla (vaikka ennen lenkkiä tai sen jälkeen) ja joku nainen katsoo muniin, niin silloin alkaa helposti seisoa.
Miten naiset suhtautuvat siihen, jos miehellä alkaa seisoa vahingossa julkisella paikalla? Ainakin jossain trikoissa stondis näkyy tosi selvästi.
Minä ostin itselle tahallaan sellaiset shortsit joista kalun pullotus näkyy selvästi. Olen itse nauttinut vuosien varrella naisten paljastavasta pukeutumisesta ja ajattelin maksaa potut pottuina.
Mä harrastan sellaisia uikkareita, joissa erottuu varustus hyvin ja kiinnostuneita katseita tuntuu tulevan. :)
Noloin varmaan oli kun olin 13 v.
Oli tapana saunoa hyvin usein äidin kanssa (YH), ja eikä siihen liittynyt mitään eroottista tms, mutta kerran kun hän tuli saunaan pillu sheivattuna posliiniksi, en pystynyt hallitsemaan erektiota. Olin Niin muna kohti kattoa ettei mitään rajaa. Enkä edes saanut sitä tokeentumaan.
Saatiin kyllä aiheesta keskustelua, tunnustin että tuo karvoituksen puuttuminen sai aikaan hormoonimyrskyn. Äiti taisi kysyä myös että harrastanko sooloseksiä, johon pokkana vastasin että toki, varmaan jokapäivä =)... vaikka totuus taisi olla että taisin vedelle silloin varmaan parikertaa päivässä =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="09.04.2015 klo 11:56"]
Houkuttelin nuorena miehenä äitini kaverin samaan sänkyyn sekstailemaan. Molempien ollessa alasti ja saatuani sormen hänen sisään, minulta tuli ilman että penikseen olisi koskettu.. Nolotti mutta saatiinhan se uudelleen toimintaan ja oikeatakin seksiä tuli kokeiltua. Monta kertaa!!Minulle kävi samalla tavalla kun ekaa kertaa pääsin kunnolla sormettamaan naista. Tulin sängyn reunaan :) Toinen nolo tuleminen tapahtui silloisen tyttöystävän kanssa. Nähtiin pitkän tauon jälkeen ja kun alettiin hommiin, niin ehdin juuri laittaa kortsun päälle kun laukesin. Olin ihan pirun nolona kun yritin jotain selittää siinä.
Minulla on vähän samankaltainen ongelma kun nuolen naiseni pillua ja annan suuhoitoa. Kiihotun joskus siitä niin kovasti, että spermat meinaa tulla. Kaluun ei saa silloin koskea ollenkaan tai lentää ennen aikojaan. Se tuoksu, maku ja näky sekä tilanne kun on sen söpön olennon jalkojen välissä!
samoin meillä muilla miehillä ajatukset tuossa tilantees
Vierailija kirjoitti:
jif33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.02.2012 klo 13:23"]
Sepä vasta noloa oli :-DMulla on kunnia-asia, että mies laukeaa suuhun, vaikka herrasmiehenä yrittäisi ensin pidätellä. On ihanaa kiusata kielellä ja huulilla, kunnes miehen on vain pakko purkautua tai räjähtää.
Juuri nytkin ajattelen yhtä miestä, jota olis ihana kiusata ja kiduttaa, kunnes nautinto olisi hänelle liikaa... Montakohan desiä tulisi ja miten valtavalla paineella?
missä tämmönen kiusaaja vaikuttaa? ps desiä ei tule. pari teelusikallista enintään
Miksi kysyt?
Musta on aika kiihottavaa, kun kiltti ja hyvä herrasmies ei pysty pidättelemään vaan laukeaa, ja ehkä ennen sitä vielä painaa päätä alaspäin tahdissa kun on vaan niin sen orgasmin tarpeessa. Usein sanon vielä, että ethän sitten laukea suuhun, varoita ennen kuin tulet... Saman teen kyllä yhdynnässäkin, jos ilman kortsua. Muista vetää ulos ajoissa...muistathan...
"Aaahhhh nyt täytyy lopettaa... en pysty enää... aaaaahhhhhhhh"
Orgasmin partaalla harva pystyy pidättelemään. Kun lasti lähtee, se lähtee!
Niin lähteekin. Ja voimalla, jos on kauan pidätellyt. Ei vaan voi mitään.
Ajoin autolla uimaan myöhään illalla. Satoi vettä ja ajattelin ettei taida olla muita uimareita. Paikalla oli yksi auto joka oli tyhjänä. Jätin autoni heidän autoa vastapäätä niin että keulat olivat vastakkain. Sitten menin uimaan. Sieltä pois tullessani menin autolleni ja riisuin märät shortsit pois ja kun etsin pyyhettä niin kaksi naista tuli kävelen kohti heidän autoaan. Olin alasti ja ajattelin että vittuuks tässä siinäpähän näette kullini. Naiset menivät autoonsa istumaan ja jäivät siihen tuijottamaan minua kun otin takapenkiltä pyyhkeen ja kuivasin hiuksiani ja vartaloani. Ajattelin että kylläpä kiinnostaa kun eivät starttaa ja lähde pois. Kuivasin kulliani ja hieman liikuttelin kädellä esinahkaa terskani yli nähdäkseni joko se saa naiset katoamaan. Mitä vielä he senkun katselivat. Kyrpäni rupesi pikkuhiljaa seisomaan ja kun se oli täydessä terässä runkkasin sitä hitaasti ja naiset senkun katselivat. Tilanne oli aika kiihottava ja hetken päästä heitin runsaat lastit autoni viereen maahan. Lypsin vielä kullistani viimeisiäkin tippoja ja pyyhin niitä pyyhkeeseen. Tämän jälkeen naikkoset käynnistivät autonsa ja apukuskin paikalla ollut hymyili ja näytti peukkua.
Tänään rannalla. Seisoi niin armottomasti etten kehdannut liikkua minnekään. Selkä paloi seurauksena, mutta en usko että kukaan huomasi.
Sellanen runsasmuotoinen just mun tyyppinen kaunotar lähietäisyydellä ja heti pikku-ville oli valmiudessa ja pakko oli maata mahallaan. Voin sanoa, että PANETTI. Ja panettaa vieläkin.
Thomas kirjoitti:
Ajoin autolla uimaan myöhään illalla. Satoi vettä ja ajattelin ettei taida olla muita uimareita. Paikalla oli yksi auto joka oli tyhjänä. Jätin autoni heidän autoa vastapäätä niin että keulat olivat vastakkain. Sitten menin uimaan. Sieltä pois tullessani menin autolleni ja riisuin märät shortsit pois ja kun etsin pyyhettä niin kaksi naista tuli kävelen kohti heidän autoaan. Olin alasti ja ajattelin että vittuuks tässä siinäpähän näette kullini. Naiset menivät autoonsa istumaan ja jäivät siihen tuijottamaan minua kun otin takapenkiltä pyyhkeen ja kuivasin hiuksiani ja vartaloani. Ajattelin että kylläpä kiinnostaa kun eivät starttaa ja lähde pois. Kuivasin kulliani ja hieman liikuttelin kädellä esinahkaa terskani yli nähdäkseni joko se saa naiset katoamaan. Mitä vielä he senkun katselivat. Kyrpäni rupesi pikkuhiljaa seisomaan ja kun se oli täydessä terässä runkkasin sitä hitaasti ja naiset senkun katselivat. Tilanne oli aika kiihottava ja hetken päästä heitin runsaat lastit autoni viereen maahan. Lypsin vielä kullistani viimeisiäkin tippoja ja pyyhin niitä pyyhkeeseen. Tämän jälkeen naikkoset käynnistivät autonsa ja apukuskin paikalla ollut hymyili ja näytti peukkua.
Nykyään kun kaikilla on kamerakännykät aina kädessä ja porukka kuvaa sillä koko elämänsä someen ja pikaviestimiin, niin mua pelottais ihan hitosti, että kuvaavat session huomaamatta videolle.
Vähän alle parikymppisenä pojankloppina minulle tuli hammaslääkärissä stondis jota ei voinut olla huomaamatta. Stondis aiheutui siitä kun hyvännäköinen nelissäkymmemissä oleva hammaslääkäri kurotti ylitseni jotain instrumennttia (hammashoitaja oli sairaana) samalla rinnan painuessa avonaisesta kaula-aukosta kasvojani vasten.
Olo oli ensin todella vaivautunut ja hävettävä, mutta pian aloin myös aloin nauttia tilanteesta sillä huomasin lääkärin punastuneen ja hengityksen muuttuvan raskaaksi ja huokailevaksi ja vähän väliä hän vilkaisi etumustani. Punainen olin kasvoiltani minäkin.
Harmi että tilanne päättyi kuin aivan normaali hammaslääkäri käynti. Nykyinen minä varmasti ehdottaisi lääkärille yhteisiä kivoja leikkejä. Silloin olin niin ujo.
Vierailija kirjoitti:
Thomas kirjoitti:
Nykyään kun kaikilla on kamerakännykät aina kädessä ja porukka kuvaa sillä koko elämänsä someen ja pikaviestimiin, niin mua pelottais ihan hitosti, että kuvaavat session huomaamatta videolle.
Tuo on kyllä todella peestä.
Thomas kirjoitti:
Tämä kertomus nyt on täyttä soopaa, jonkun pikkurunkkarin omia fantasioita. Toinen vaihtoehto on ettei satusedällä ole kaikki palikat järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Thomas kirjoitti:
Tämä kertomus nyt on täyttä soopaa, jonkun pikkurunkkarin omia fantasioita. Toinen vaihtoehto on ettei satusedällä ole kaikki palikat järjestyksessä.
Kiitos tarinastasi. Olipa nolo stondis.
Vierailija kirjoitti:
Lääkärillä muinoin kun valittelin nivuskipua. Lääkäri oli n. 4-kymppinen nainen, ei mikään ruusunen mutta hän käski ottamaan alavartalon paljaaksi ja tulla seisomaan hänen eteensä. lääkäri istui tuolilla ja minä seisoin hänen edessään kun hän tutki kaksin käsin kiveksiäni. Sain välittömän stondinksen ja laukesin suoraan hänen rinnuksilleen. Naislääkäri ei ollut tästä moksiskaan vaan pyyhki takkinsa ja käski minut pitkälleen hoitopöydälle. Stondis ei tuosta ekasta laukeamisesta huolimatta hellittänyt ja kun hän hoitopöydällä tarttui penikseeni, tunnustellakseen sen alta kivespusseja niin laukesin toistamiseen. Nyt suoraan hänen silmälaseilleen ja naamalleen. No, punasteltiin molemmat hieman, lääkäri tutki tutkimuksensa loppuun ja poistuin paikalta.
Ton ekan kerran jälkeen lääkärinä olisin ehkä jatkanut, mutta tokan kerran kun paskat lentää jo lärville, niin oisin heittänyt pihalle ja kaaressa. Kukaan ei ole niin imbesilli, että ei tajua koska sperma lähtee ruiskuamaan. Seksuaalisesta häirinnästä syyte.
Ei sitä tiedä jos ei ole kokenut runkkari. Ensin on vähän kiihottunut ja sitten lentääkin jo.
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä lenkillä voi alkaa seisomaan? Miten MINKÄÄN urheilusuorituksen aikana voi alkaa seisomaan? Vehkeethän päinvastoin kutistuvat liikuntasuorituksesta.
Ihan paaaskaaa...
Jos noin olisi ei rаiskauksia olisi, kun olisi yksi urheilusuoritus saada naisen housut pois ja jalat auki.
Vierailija kirjoitti:
Tänään rannalla. Seisoi niin armottomasti etten kehdannut liikkua minnekään. Selkä paloi seurauksena, mutta en usko että kukaan huomasi.
Sellanen runsasmuotoinen just mun tyyppinen kaunotar lähietäisyydellä ja heti pikku-ville oli valmiudessa ja pakko oli maata mahallaan. Voin sanoa, että PANETTI. Ja panettaa vieläkin.
vieläköhän tälläsii naisii ois loppuviikolla rannalla?
Armeijassa gines. Kuvittelin, että pystyn olemaan viikon pari runkkaamatta. Puolitoista viikkoa sitä kesti ja sitten alkoi olla jo ongelmia, kestoerektiota yms kiimalimaa vuotaa koko ajan. Nouseppa punkasta aamulla teltta pystyssä. Oli pakko hoitaa hommat. Odottelin yöllä punkassa sen pari tuntia että muut nukkuu (tai tälleen jälkeenpäin ajatellen, odottelivat myös pari tuntia...). Kuorsauksia kuului ja sitten ihan hipihiljaa sormilla ja peukulla terskan päätä, silleen ettei se peitto heilu. Eihän siinä tarvinnu hivellä minuuttiakaan kun lensi sellanen läjähdys, että tuntui. Mälliä tuli kuin hevoselta. Peitto, maha ihan kaikki märkänä. Sitten orgasmi. Taatusti kuuli kaikki ketkä vain hereillä oli. Se oli aika äänekästä sätkimistä. Aamulla sitten huomasin, ettei erektiota kyllä enää ollu mutta kaikki paikat ihan mällissä, kalsarit ihan laikukkaat. Kukaan ei kyllä koskaan mitään sanonu, mutta nolotti ihan helvetisti.
Vierailija kirjoitti:
Thomas kirjoitti:
Ihan uskottava tarina, olen kokenut samantapaisen tilanteen itsekin. Toisilla on vähän leikkisämpi asenne elämään kuin toisilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Miten hemmetissä lenkillä voi alkaa seisomaan? Miten MINKÄÄN urheilusuorituksen aikana voi alkaa seisomaan? Vehkeethän päinvastoin kutistuvat liikuntasuorituksesta.
Ihan paaaskaaa...
On mulla alkanut seisomaan montakin kertaa, jos kulli pääsee sopivasti hankaamaan ja heilumaan. Juostessa ja uidessa ainakin muistan näitä sattuneen.
Pienenä poikana näin hyvin seksikästä unta. Nylkytin panin samalla peiton myttyä tietämättä mistään maailmasta yhtään mitään. Äiti sitten herätti kesken unen kun oli kuullu sen metelin...
Seuraavana aamuna oli aika hiljasta aamupalalla. Muistan tuon vieläkin 20 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Noloin varmaan oli kun olin 13 v.
Oli tapana saunoa hyvin usein äidin kanssa (YH), ja eikä siihen liittynyt mitään eroottista tms, mutta kerran kun hän tuli saunaan pillu sheivattuna posliiniksi, en pystynyt hallitsemaan erektiota. Olin Niin muna kohti kattoa ettei mitään rajaa. Enkä edes saanut sitä tokeentumaan.
Saatiin kyllä aiheesta keskustelua, tunnustin että tuo karvoituksen puuttuminen sai aikaan hormoonimyrskyn. Äiti taisi kysyä myös että harrastanko sooloseksiä, johon pokkana vastasin että toki, varmaan jokapäivä =)... vaikka totuus taisi olla että taisin vedelle silloin varmaan parikertaa päivässä =)
hieman samantyylinen muistikuva täällä. Olin poikani kanssa saunassa ja jossain vaiheessa tajusi että hänellä kolahti sheivatun alapään visuaalisuus päähän. Tuli pojalle hiukka kiire kun alkoi veri pakkautua hänellä alapäähän. Hymyillen katsoin hänen poistumista pukuhuoneeseen. Uskon että siitä tuli erektio ja ehkä nopee sooloseksi koska hän palasi vielä loppulöylyyn ihan muina miehinä =)
Yks päivä uimahallissa joku tyyppi tallusteli suihkussa muna pystyssä kuin ei mitään. Kieltämättä oli iso kulli ja komee seisokki. Vieressä suihkutellessa alko vähän nolottaa, että kunhan ei itsellä alkais ottaa eteen. :D